教育王國
標題: 救恩calling pm轉am既備取生啦 [打印本頁]
作者: crystalpui 時間: 11-12-13 14:45 標題: 救恩calling pm轉am既備取生啦
我女係有3個options既備取生
我簡左排am waiting
尋日fax信去
今日打來話收我女am
不過我唔要個offer啦
因為我想最終都唔會讀
大家都係轉am既媽媽
留意電話啦
作者: gwlam 時間: 11-12-13 14:53
蝕咗添,我揀咗option 1, 所以變咗pm 
作者: crystalpui 時間: 11-12-13 14:55
原帖由 gwlam 於 11-12-13 14:53 發表 
蝕咗添,我揀咗option 1, 所以變咗pm
因為我有offer
所以我都係try下,
尋日fax完信打去問
佢都係話應該2月前先知有冇am位
不過佢今日就打俾我了....
但我冇要個offer呀, 希望幫到waiting 緊既媽媽
你當時有冇offer係手?
作者: markbean 時間: 11-12-13 14:58
我今早都去了交PM註冊費.
gwlam, 如果想讀AM, 寫信去啦! 而家距離開學仲有咁多時間, 我估都有機會轉到架! 我就因為真係鍾意PM, 所以, 唔同你爭啦! 哈哈! GOOD LUCK!
作者: gwlam 時間: 11-12-13 15:02
我本身有一個offer喺手,但唔係特别心儀嘅kinder.
其實pm都ok, 夜晚可以多d時間陪小朋友玩,只係唔知點解硬係am吃香d 呵呵
原帖由 crystalpui 於 11-12-13 14:55 發表 
因為我有offer
所以我都係try下,
尋日fax完信打去問
佢都係話應該2月前先知有冇am位
不過佢今日就打俾我了....
但我冇要個offer呀, 希望幫到waiting 緊既媽媽
你當時有冇offer係手? ...
作者: gwlam 時間: 11-12-13 15:08
thx ar markbean ~ 其實我今日交留位費時都有帯封轉am嘅信,不過學校個admin唔肯收,話要到9月先會收。
原帖由 markbean 於 11-12-13 14:58 發表 
我今早都去了交PM註冊費.
gwlam, 如果想讀AM, 寫信去啦! 而家距離開學仲有咁多時間, 我估都有機會轉到架! 我就因為真係鍾意PM, 所以, 唔同你爭啦! 哈哈! GOOD LUCK! ...
作者: markbean 時間: 11-12-13 15:29
我鍾意PM, 就係因為我想放工後有多少少時間陪小朋友, 如果番AM, 9點10點就要SLEEP, 真係無乜親子時間架!
原帖由 gwlam 於 11-12-13 15:02 發表 
我本身有一個offer喺手,但唔係特别心儀嘅kinder.
其實pm都ok, 夜晚可以多d時間陪小朋友玩,只係唔知點解硬係am吃香d 呵呵
作者: gwlam 時間: 11-12-13 15:37
其實啱呀,讀pm小朋友可以夜d瞓,我又可以多d時間陪小朋友做下功課玩下咁, 但午睡時間就要睇下點安排。
原帖由 markbean 於 11-12-13 15:29 發表 
我鍾意PM, 就係因為我想放工後有多少少時間陪小朋友, 如果番AM, 9點10點就要SLEEP, 真係無乜親子時間架!
作者: Piggyhui 時間: 11-12-13 17:45
如果連waiting都無, 係唔係一定唔收?
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |