教育王國

標題: 祟真,明我,聖羅撤邊間好呢! [打印本頁]

作者: ycy826    時間: 11-12-13 11:53     標題: 祟真,明我,聖羅撤邊間好呢!

明我就讀跟n班我幾鍾意佢的教學但校社細活動室間唔多.

祟真收左亞女就後備生如果有位的話會諗諗

聖羅撒in左但唔知收唔收,如果收讀唔讀好呢

大家點睇呀!
作者: BBG1    時間: 11-12-13 13:20

我會揀tt->聖羅撒->明我

[ 本帖最後由 BBG1 於 11-12-13 13:21 編輯 ]




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5