教育王國
標題: 祟真,明我,聖羅撤邊間好呢! [打印本頁]
作者: ycy826 時間: 11-12-13 11:53 標題: 祟真,明我,聖羅撤邊間好呢!
明我就讀跟n班我幾鍾意佢的教學但校社細活動室間唔多.
祟真收左亞女就後備生如果有位的話會諗諗
聖羅撒in左但唔知收唔收,如果收讀唔讀好呢
大家點睇呀!
作者: BBG1 時間: 11-12-13 13:20
我會揀tt->聖羅撒->明我
[ 本帖最後由 BBG1 於 11-12-13 13:21 編輯 ]
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |