教育王國
標題: 係唔係以後唔好問有關York的問題呢? [打印本頁]
作者: MiniCooperS 時間: 11-12-10 02:25 標題: 係唔係以後唔好問有關York的問題呢?
實在唔明,York真係做咗D十惡不赦的事咩?每每有家長想問大家意見的時候,總有人要窮追不捨﹗
我地大家係度討論,會攞出自己的經驗與人分享。但有D人總係只係度講,York唔好,好商業化,卻從來講唔出佢有咩經驗,點解會咁講﹗
令真心想了解的人,都無興趣再睇﹗
真心希望大家係度的分享,係客觀的分析,而唔係針對性的攻擊﹗有時唔單只攻擊學校,更攻擊發表意見者的言論﹗
有句說話真係好好的.....
曹操都有知心友,關公都有對頭人﹗
意思係幾奸的人,都有朋友;幾咁忠義的人,都會有敵人。
你唔like的,唔代表人地唔like得﹗
係﹗香港係有言論自由,但可唔可以俾一個和諧的討論環境,俾各位真心想得到意見的父母呢﹗
作者: gisoleung 時間: 11-12-10 02:44 標題: 回復 1# MiniCooperS 的帖子
唔好激氣啦...唉..這個世界好多人喜歡彈多過讚美....客觀的分析唔係人人做到...
作者: chubbychu 時間: 11-12-10 03:07
有時見到大家咁偏激, 都睇到好唔舒服. 希望大家可以對York公平D.
我係York討論區, 見好多家長的意見, 都係好正面, 中肯的, 小朋友都讀得好開心, 小學派位又唔差呀.
原帖由 MiniCooperS 於 11-12-10 02:25 發表 
實在唔明,York真係做咗D十惡不赦的事咩?每每有家長想問大家意見的時候,總有人要窮追不捨﹗
我地大家係度討論,會攞出自己的經驗與人分享。但有D人總係只係度講,York唔好,好商業化,卻從來講唔出佢有咩經驗,點解會咁講﹗
令真心想 ...
作者: JR東日本 時間: 11-12-10 06:56
唔好太激氣, 不如講D開心野. 我個女明年都會讀YORK K1, 我就好鐘意佢個校舍, 你地有無人會參加一月尾個welcome party? 不如一齊參加好嗎?
作者: 四隻貓 時間: 11-12-10 07:49
其實York教學係幾好0架,英文程度高,我都唔明點解成日講到佢一文不值。
EK近來真係多左好多奇怪現象,好大怨氣。
作者: beagoodman 時間: 11-12-10 07:54
http://blog.yahoo.com/_RFWE7YDRQNGVEODC7WX6HO3O54/articles/91838
講york的
不過家長和學生都無辜的,正在就讀或打算讀的,希望佢地開開心心
作者: marie12345 時間: 11-12-10 08:02 標題: 回復 4# JR東日本 的帖子
我見個welcome party 有分兩日,係咪返其中一日就ok?
York係我in過咁多間感覺最好既一間,又係囝囝最鍾意既,雖然係網上面成日都睇到好多對york既批評,但我始終相信自己既感覺。
對某些惡意中傷既言論,又不是用家分享的,相信明眼人識得分辨。
作者: pandabonita 時間: 11-12-10 09:59
好簡單者,開post時 subject寫明請現任家長分享york之優點.
[ 本帖最後由 pandabonita 於 11-12-10 10:01 編輯 ]
作者: jvcfamily 時間: 11-12-10 10:06 標題: 回復 7# MiniCooperS 的帖子
我見你係另一個post 都有講一些你既諗法..其實間間kg有人彈, 亦有人讚, 我地最清楚自己小朋友性格, 自己經濟能力, 第日準備為小朋友鋪一條什麼路,, 其他人理佢講咩!!...你唔發覺黎黎去去勁彈既係個幾個, 我好懷疑佢地係咪用家,, 唔係既話, 只係睇人地comment, 加上睇下新聞自己係甘俾惡評..但又唔係針對學校的設施, 教育模式, 水平, 師資等, 講黎講去重提慕道班, 商業化, 價錢貴.. 呢d大家都知, 間學校擺明商業化, 唔buy佢無問題, 但buy 佢既大有人在...我個日搭MTR見到York佢條運動褲側面有大大隻字, 都幾hard sell, haha. 不過係branding 既一種方法, 我覺得無問題呀...所以你唔使理個group 人, 人人有權發表,咪理佢咪得囉...
作者: cykk 時間: 11-12-10 10:37
如果你只期望別人的回覆是有讚冇彈的話,咁真係唔問好過問!
作者: hokk 時間: 11-12-10 11:25
其實黎黎去去.....一味只係識批評,永遠都覺得自已諗o既野係啱o既人...咪又係得o個個。佢每一次發表意見都理真氣壯,但係又提唔出咩point架......當然大家有發言o既權利..但係真係要中肯一d law....:evil:
其實只要自已覺得呢間kg 好o既,咪讀law, 唔駛理人咁多架!係....york 係商業呀....但係我又覺得佢好坦白喎...擺到明...佢係你杯茶咪得law。同埋其實佢好谷下...因為佢想自已o既學生成績好麻,同埋佢d芵文真係幾好吓架!
講真,除左d有學卷o既學校係唔商業之外,其他要收錢o既都商業架啦!你估佢地開善堂o既咩!只要佢教得到你個仔女,而佢地又讀得開人咪得law!
如果你話商業, 咁o個d 一個月一樣要收成五千幾蚊學費,又要交好多雜費o既咪一樣商業,不過人地冇擺到咁明之麻...
以上只係個人意見!
作者: ILOVEBEAN 時間: 11-12-10 11:47 標題: 回復 11# hokk 的帖子

作者: vanilbun 時間: 11-12-10 12:10
唔好嬲=.=
無左咁負面既說話又點會顯得原來係咁多人支持york 呢?!
明眼人唔會真係單憑惡意攻擊既評語啦 =.=
都唔洗計較喎..
唔好浪費心力係其他無用既post 上面啦 =.='''
我想搵埋今年2011入k1 am既 國際班家長開post...
有冇人呀? 舉舉手丫唔該 =.=''''
作者: Aiyoyo 時間: 11-12-10 12:22 標題: 回復 13# vanilbun 的帖子
收费
http://forum.edu-kingdom.com/viewthread.php?tid=2278436
作者: kmmum 時間: 11-12-10 13:04
其實,我覺得只有在YORK入面讀緊/讀過的家長先有資格去批評學校.
PS-本人不是YORK的家長
作者: lnp 時間: 11-12-10 13:15
york 的英文好
作者: MiniCooperS 時間: 11-12-10 14:46
其實我無嬲,只係有D人連參與討論者的留言,都要批評,所以有D不吐不快﹗
唔同人對唔同事的想法唔同,有讚有彈係好正常的,大家都係想係度知道我地心儀的學校好定唔好﹗
只係針對性而又無point的,仲要係追住來講,真係好無聊﹗後來仲演變到諷刺其他人,真係好唔尊重人﹗
作者: jlbb1 時間: 11-12-10 15:09
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: marie12345 時間: 11-12-10 15:27
對我呢d準備想入讀既家長,當然想聽d真實用家既意見啦,好唔好既意見我都想聽,但無根據既見意就不必了
作者: kiukiu1010 時間: 11-12-10 19:01
每間kg當然有好有唔好,只要適合小朋友就可以.作為york既家長,我覺得學校miss的確好有愛心,教學方式亦好好,囡囡係學校學到好多野,英文進步左好多.
作者: Ryan_baba 時間: 11-12-10 19:36
好多覺得york好商業化,我又覺得佢地都只不過係"目標為本"其實有乜野客就有乜野貨。市場上如果冇呢種需要,根本佢點做都冇用。相對一間kg的畢業典禮都收$1000位,對我黎講,呢d就真係商業喇。
作者: veronica-bbgirl 時間: 11-12-10 20:15
原帖由 Ryan_baba 於 11-12-10 19:36 發表 
好多覺得york好商業化,我又覺得佢地都只不過係"目標為本"其實有乜野客就有乜野貨。市場上如果冇呢種需要,根本佢點做都冇用。相對一間kg的畢業典禮都收$1000位,對我黎講,呢d就真係商業喇。 ...
多口問句: 邊間kg畢業典禮收$1000一位? :-|
作者: careysum 時間: 11-12-10 20:16
我囡囡都有下年YORK既OFFER呀!雖然會放棄入讀,但我仍然都幾LIKE YORK架,唔駛理果D 只係肓目批評YORK既人,佢地成日話YORK商業,多鬼餘架,私校商業有咩咁出奇? 除左商業之外,YORK既教育系統有無問題? D人又答唔出,只係會話,總之唔好啦! 可能D人LIKE D學校要在指定時間放申請要申請表既資料,總要唔接受郵寄,仲要話派完即止,話之你班家長在門口訓通宵,,仲要講明唔支援校車,果D學校先係好,先叫唔商業掛!
作者: 大白豬 時間: 11-12-10 22:14
其實只要理性地討論,正反意見絕對歡迎,我相信大家上forum分享都想係咁。
每每見到挖苦性或惡意的批評(未必係有關york)心裡總覺得有些感嘆。為人父母尚且没有胸襟聽取不同意見,不懂得尊重其他人的想法,佢地所教出來的下一代同樣都不能接受别人同佢想法唔一樣。縱然小朋友第時讀者有幾叻都好,佢的發展都會被呢種性格所限制。
希望大家以後能继續理性地討論每一件事情。
作者: hokk 時間: 11-12-10 22:23
原帖由 careysum 於 11-12-10 20:16 發表 
我囡囡都有下年YORK既OFFER呀!雖然會放棄入讀,但我仍然都幾LIKE YORK架,唔駛理果D 只係肓目批評YORK既人,佢地成日話YORK商業,多鬼餘架,私校商業有咩咁出奇? 除左商業之外,YORK既教育系統有無問題? D人又答唔出,只係 ...
比10個LIKE你!講得好,由其是最後個PART...HAHA
作者: Sheungki0101 時間: 11-12-10 22:49
原帖由 大白豬 於 11-12-10 22:14 發表 
其實只要理性地討論,正反意見絕對歡迎,我相信大家上forum分享都想係咁。
每每見到挖苦性或惡意的批評(未必係有關york)心裡總覺得有些感嘆。為人父母尚且没有胸襟聽取不同意見,不懂得尊重其他人的想法,佢地所教出來的下 ...
同意X100,000,000
作者: 萬樂豬 時間: 11-12-10 22:53
我囝囝下年都會讀 york~ 我都已經唔會再理 d 人講乜, 要自己真正用左先知架嘛 !!
作者: gskw 時間: 11-12-10 22:56 標題: 回復 27# 萬樂豬 的帖子
Int'l? am or pm?
作者: 萬樂豬 時間: 11-12-10 23:00
am 啊.........
作者: gskw 時間: 11-12-11 00:16
原帖由 萬樂豬 於 11-12-10 23:00 發表 
am 啊.........
same here!
作者: 萬樂豬 時間: 11-12-11 00:23
咦~~又多個同學仔喎~~ YEAH
作者: MiniCooperS 時間: 11-12-11 00:25 標題: 回復 31# 萬樂豬 的帖子
我都希望同你地做同學仔﹗
作者: 萬樂豬 時間: 11-12-11 00:29
係呀係呀~ 係 BK 成日都見到你~ 都好希望你轉到 INT'L 啦~~ 加油~~ 打多幾個電話, 誠懇 D ....機會好大....我都係咁做咋~
原帖由 MiniCooperS 於 11-12-11 00:25 發表 
我都希望同你地做同學仔﹗
作者: gskw 時間: 11-12-11 00:42
原帖由 careysum 於 11-12-10 20:16 發表 
我囡囡都有下年YORK既OFFER呀!雖然會放棄入讀,但我仍然都幾LIKE YORK架,唔駛理果D 只係肓目批評YORK既人,佢地成日話YORK商業,多鬼餘架,私校商業有咩咁出奇? 除左商業之外,YORK既教育系統有無問題? D人又答唔出,只係 ...
甘你finally pick 邊間?
作者: LPN 時間: 11-12-11 01:03 標題: 回覆 7# marie12345 的文章
好讚同你果句:相信自己既感覺,仲有判斷!
作者: gskw 時間: 11-12-11 09:22
原帖由 veronica-bbgirl 於 11-12-10 20:15 發表 
多口問句: 邊間kg畢業典禮收$1000一位? :-|
我都想知! hoho
作者: caymanR 時間: 11-12-11 09:48
唔計名氣,我真系好鍾意 York
佢校長果種叫坦白,對自己學校有信心先咁講
商唔商業化就真系見人見至…
佢可能貴過唔少 KG,但唔系冇原因喎,設施、NET、其它KG冇的英數 certification。運作要成本,與其說它商業化,不如話佢既 market segment target d想比多少少錢買多少少extra野既家長
讚還讚,我早2、3個星期前打去 verify 佢收到我留位費時,佢答唔到我,又話會覆、到宜家都未覆,我覺得行政有d亂,都擔心佢會好似 Think 咁
作者: cherryird 時間: 11-12-11 11:21
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 藤媽 時間: 11-12-11 11:35
MiniCooperS 唔駛勞氣啦,阿某人講來講去都係要名牌,上次post左幾個回帖又俾個server食左,激c我!
總之就撐你啦,有心問意見既人都會識得分,咩叫片面之詞咩叫中肯意見!
作者: 藤媽 時間: 11-12-11 11:44
原帖由 vanilbun 於 2011-12-10 12:10 發表 
唔好嬲=.=
無左咁負面既說話又點會顯得原來係咁多人支持york 呢?!
明眼人唔會真係單憑惡意攻擊既評語啦 =.=
都唔洗計較喎..
唔好浪費心力係其他無用既post 上面啦 =.='''
我想搵埋今年2011入k1 am既 國際班家長開 ...
咁有冇主流班k1 am 既媽咪吖? 
作者: CKBCHU 時間: 11-12-11 11:59
大家唔好太緊張,其實入咗Sc,Kv都唔等於入到db,dg,co-Ed。 最緊要小朋友happy。谷到行咗,識唐詩三佰首都未必入到!今年好多朋友的小孩都全軍覆沒,邊間k都一樣比率。
作者: 梅媽媽 時間: 11-12-11 13:53
去年係幼兒園區貼過關於呢間學校既topic, 結果又係變成罵戰. (要關閉主題)
從此我都冇再係度發表過任何關於呢間學校既意見.
我今年年頭已經得到呢間學校既k1offer, 我好肯定呢間學校既學術成就. 所以一早交晒錢. 雖然依家我仔應該會讀第二間, 但對於呢間學校我冇任何反感. 無論別人點都唔會動搖, 大家亦唔好太動氣.
似終每個人都有自己既主感意願
.每間學校都有佢既擁護者, 等於所有明星都有fans, 只係成熟與否
作者: kiukiu1010 時間: 11-12-11 20:35
原帖由 藤媽 於 11-12-11 11:44 發表 
咁有冇主流班k1 am 既媽咪吖?
我係2011年 主流k1媽咪,nice to meet you
作者: yslgirl 時間: 11-12-11 23:25
我想知道pn班及k1 int'l 班的普通話及數學程度, 英文我就無擔心過york會唔好! 同埋洗唔洗家長成日同小朋友回家做不同練習小朋友先至跟得上同學到野呢? 我聽人講sc其實要家長同佢地做好多練習先會叻. 我知世上無不勞而獲, 但又怕要和小朋友攪到三更半夜, 所以想預先了解下, 唔知有無人知道呢? 謝謝分享!
作者: kiukiu1010 時間: 11-12-11 23:45
原帖由 yslgirl 於 11-12-11 23:25 發表 
我想知道pn班及k1 int'l 班的普通話及數學程度, 英文我就無擔心過york會唔好! 同埋洗唔洗家長成日同小朋友回家做不同練習小朋友先至跟得上同學到野呢? 我聽人講sc其實要家長同佢地做好多練習先會叻. 我知世上無不 ...
pn就唔係咁清楚,k1 int'l就每日都會有普通話堂,數學都ok架,有cambridge課外活動.york既學生返屋企都要溫下書既,每日10幾分鐘溫下學校教過既野就ok,跟足學校課程做多數都唔需要外出補習.
作者: MiniCooperS 時間: 11-12-11 23:48 標題: 回復 33# 萬樂豬 的帖子
我係international pm!
作者: gskw 時間: 11-12-12 08:57
原帖由 MiniCooperS 於 11-12-11 23:48 發表 
我係international pm!
轉到喇?恭喜恭喜!
作者: marinang 時間: 11-12-12 11:28
york出名英文好,但我想問如果兩個主留班的學生, 一個讀 cambridge, 一個無讀 (cannot afford),兩個小朋友的英文程度會唔會差好遠,無讀cambridge的,出到去仲覺唔覺得佢d英文好過人?
作者: dadabbma 時間: 11-12-12 11:43
Hi , everyone, 我終於安奈不住要發表自己的感想!
我是York的用家, 有兩個小朋友, 大的讀緊L2, 小的明年讀L1. 有以下結論:
1. 小女在無壓力下偷快學習, L1 時已學phonics, 且學得很好,他們確有自己一套的教學模式, 不是死記, 我十分欣賞. 給我印像最深是今年學校旅行, 他們將課堂教過的東西(food chain)搬到郊外在不同地點下,由三批老師再用英語和中文教授, 小朋友很積極參予, 個個樂在其中!
2. 中文課程深, L1 要認字 eg, 樹, 蛋 L2功課已要練字, 今年考試也會考寫字! 開頭會覺得咁細寫字不太好, 但現在他已習慣, 寫中文字時他們還有口缺. so funny
3. 英文方面, L1 要認A-Z大楷和小楷, 還要學寫, 到L2 要寫單字 eg. bird, egg. Phonics 方面 L1 已識A-Z發音, L2 已學拼音
3. 數學方面, L1 學數織數字, L2 已有簡單加數做, 已學加到18
4. 定期有活動讓家長參予以了解小朋友在校情況, 今星期就有dacing party, 小朋友會跳 Waltz.
大家自己判斷他的教學模式了, 當然他亦有不善之處:
1. 行政上有些少亂, 有問題時不是即覆, 確要左等右等
2. 雜費是多, 但是optional ! 老實說我沒有再花錢在外為小女補學術性的野
至於今年interview的形式, 我都覺得安排唔錯, 我都好喜歡這個模式!
己選讀York的朋友, 請放心, 並相信自己日後所看到的一切吧! 
作者: cherryird 時間: 11-12-12 11:52
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gskw 時間: 11-12-12 12:58
原帖由 dadabbma 於 11-12-12 11:43 發表 
Hi , everyone, 我終於安奈不住要發表自己的感想!
like ~ 終於安奈不住要發表自己的感想
as the potential parents of the 2012 students, we need more users to tell the truth!!!
thx you very much to share the info.

作者: MiniCooperS 時間: 11-12-12 13:03
原帖由 gskw 於 11-12-12 08:57 發表 
轉到喇?恭喜恭喜!
一開始都係international pm,係想轉am:cheeze:
作者: gskw 時間: 11-12-12 13:05
原帖由 MiniCooperS 於 11-12-12 13:03 發表 
一開始都係international pm,係想轉am
轉轉轉... 轉am! to be in the same gang!

作者: MiniCooperS 時間: 11-12-12 13:05
原帖由 dadabbma 於 11-12-12 11:43 發表 
Hi , everyone, 我終於安奈不住要發表自己的感想!
我是York的用家, 有兩個小朋友, 大的讀緊L2, 小的明年讀L1. 有以下結論:
1. 小女在無壓力下偷快學習, L1 時已學phonics, 且學得很好,他們確有自己一套的教學模式 ...
呢D就係我地需要的資料﹗唔係果D翻炒舊聞﹗同埋某D人對名牌子的追捧﹗
作者: xiazaimami 時間: 11-12-12 13:25
大家幫幫我
我見york招生網頁有左右兩欄
共四個幼稚園﹖﹖﹖http://www.york.edu.hk/information_ch.htm
左邊是國際班﹖右邊是普通﹖
死啦,好亂
我只係想小朋友英文好,不是要入好多外國人小朋友讀的那種
我apply邊種好﹖
仲有,n1是否等於k1﹖
謝謝﹗
作者: xiazaimami 時間: 11-12-12 13:28
我一路唔敢報york
其中一原因是唔知報邊個正確
真心求教york的家長﹗
作者: gskw 時間: 11-12-12 13:31
原帖由 xiazaimami 於 11-12-12 13:28 發表 
我一路唔敢報york
其中一原因是唔知報邊個正確
真心求教york的家長﹗
2 streams, one is International stream (York International Kindergarten), the other one is Main Stream (York English Primary & Kindergarten). Two streams with different fees, you can check the info pdf file next to the application form.
作者: ronniedad 時間: 11-12-12 13:32
左邊係國際班, 右邊係主流班.另N1=K1. 同樓上所講學費會差幾百蚊一個月.
[ 本帖最後由 ronniedad 於 11-12-12 13:34 編輯 ]
作者: chungmanchung20 時間: 11-12-12 13:46
原帖由 MiniCooperS 於 11-12-12 05:03 發表 
一開始都係international pm,係想轉am
我都係international pm, 排隊轉am中.....
nice to meet u .....
作者: dadabbma 時間: 11-12-12 14:00 標題: 回復 3# xiazaimami 的帖子
據我理解, N1 只有國際班, 大多可直上L1 國際班! 到L1 就分主流和國際班. 課程大致一樣. 是雙班主任
主流班: 一主, 一副, 廣東話人, 一星期上一次普通話堂
國際班: 1 nat, 1 廣東話老師, 日日上普通話堂
希望幫到你:joyous:
作者: 大白豬 時間: 11-12-12 14:13
我想請問pn一星期有幾多堂普通話? 除多元智能班, 係咪另外有課外活動只針對cambridge試? 謝謝.
作者: dadabbma 時間: 11-12-12 14:27 標題: 回復 61# 大白豬 的帖子
PN有多少堂普通話我唔請楚! 升到L2 你可選擇讀全日班, 即多元化智能班, 課程包括功課輔導, 普通話和cambridge. 無讀此課程亦有星期六課外活動,可選讀cambridge以並付考試
作者: xiazaimami 時間: 11-12-12 15:02
究竟我應該點揀﹖
我的要求:小朋友喜歡英文,係咪主流班已滿足到這項要求﹖
第日小朋友會讀傳統小學,不會讀國際學校
係咪揀主流班好d﹖
PLS HELP
困擾
作者: 大白豬 時間: 11-12-12 18:30 標題: 回復 62# dadabbma 的帖子
thanks.
我想問7月出世的小朋友可以係香港考cambridge starter嗎? 因為聽聞考時未夠2歲要返大陸考。我唔係好想。
作者: dadabbma 時間: 11-12-13 00:16 標題: 回覆 64# 大白豬 的文章
要足五歲先可在港考cambridge試,不足是要回大陸考的。york會在小朋友L2時,約三月中安排學生和家長回大陸考的
作者: LPN 時間: 11-12-13 00:29
我係主流 am啊
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |