教育王國
標題: 睇完新聞透視•••••好心寒 [打印本頁]
作者: CKBCHU 時間: 11-12-9 21:46 標題: 睇完新聞透視•••••好心寒
睇完新聞透視•••••好心寒
今年SC,KV有成7000到8000人考。下年會唔會有一萬五呢?2010 有八萬幾小朋友出世,當中有大概38000是雙非,20%考K都唔知點算?好worry!下年是我家一個非常重要的一年!大囡考小一,細仔考K1。同老婆睇完個program之後,〇哂嘴!唔通要同D仔女一星期學14樣嘢?
作者: janiceso 時間: 11-12-9 21:56
現今的畸形現象苦了小朋友及父母們 
作者: Rickylama 時間: 11-12-9 22:04
有冇2009年數字?
作者: 4001cc 時間: 11-12-9 22:23
過完3年後, 要再一次爭入小學.
作者: 大白豬 時間: 11-12-9 22:42
我而家陀緊個龍b, 到時仲恐怖。>.<
作者: littlecook 時間: 11-12-9 22:51
2011,2012反而未必駛咁驚,依家政府都限制大陸孕婦來港產子啦!
我估,2010可能係高峰!
我今年同細囡考,都覺得競爭大過舊年同大囡考時多多聲!仲感覺面試題目深左,唔知係咪人太多,唯有考深D嚟選學生?
呢D雙非父母,比得起錢既大有人在,佢地同我地唔同,我地有地區限制,要擔心交通時間同安排.佢地根本未落地生根,鐘意住邊區都得,考邊區K都無顧累.我知有雙非父母幫囝囝考KLT KG,地區KG就唔考.連N都要讀地區最貴果間私校.
原帖由 大白豬 於 11-12-9 22:42 發表 
我而家陀緊個龍b, 到時仲恐怖。>.
作者: littlecook 時間: 11-12-9 22:52
邊集呀?有無LINK?
THANKS!
原帖由 CKBCHU 於 11-12-9 21:46 發表 
睇完新聞透視•••••好心寒
今年SC,KV有成7000到8000人考。下年會唔會有一萬五呢?2010 有八萬幾小朋友出世,當中有大概38000是雙非,20%考K都唔知點算?好worry!下年是我家一個非常重要的一年!大囡考小一,細仔考K1。同老 ...
作者: CKBCHU 時間: 11-12-9 23:10
2009年出生率好似係71000, 同胞差不多36000. 不是最正確,但應不遠。
作者: CKBCHU 時間: 11-12-9 23:13
昨晚TVB嗰集。
作者: Rickylama 時間: 11-12-9 23:18
他們冇係香港讀幼稚園,而小學才來爭官津小學,怎麼辦?
作者: CKBCHU 時間: 11-12-9 23:20 標題: 回復 6# littlecook 的帖子
但係2011同2012都會到上限。即係88000 到90000個小朋友。如果好似今日唐生話做咗特首就推15年免費敎育嘅話。我諗多一、兩萬同胞。我唔想嚇大家。
作者: CKBCHU 時間: 11-12-9 23:28 標題: 回覆 10# Rickylama 的文章
無得諗。佢哋自行又入飛(唔理有幾多分都入LS,兩瑪同st.paul girls)唔得就大抽獎。我哋的機會低哂。
報直資同私校,有錢無問題!
苦了老師,就算佢哋入到都敎到老師謝哂!
作者: behappydad 時間: 11-12-9 23:30
驚得幾多
報二三十間
作者: CKBCHU 時間: 11-12-9 23:34
原帖由 behappydad 於 11-12-9 23:30 發表 
驚得幾多
報二三十間
咁我哋咪辛苦囉!不過我喜歡你向前看同打死把就的精神。
作者: behappydad 時間: 11-12-9 23:49
又驚呢樣個樣
個仔大過点追女仔
接受挑戰
共創美好人生
作者: Rickylama 時間: 11-12-10 00:45 標題: 回覆 12# CKBCHU 的文章
校網抽獎應取消,香港有幾大?唔係住附近就有能力讀那區的學校。
作者: CKBCHU 時間: 11-12-10 01:06
我諗同胞們唔會理囉!佢哋未必讀不上但攞咗個位先。
作者: littlecook 時間: 11-12-10 01:12
唔止呀?憑模糢印象,我几得09年應該都成80000!
原帖由 CKBCHU 於 11-12-9 23:10 發表 
2009年出生率好似係71000, 同胞差不多36000. 不是最正確,但應不遠。
作者: CKBCHU 時間: 11-12-10 01:23
都唔係太大分別!一半係同胞都頭痛!
作者: 駿熙媽媽 時間: 11-12-10 01:25
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 上等人 時間: 11-12-10 01:27 標題: 回復 3# littlecook 的帖子
09年係82,1XX. 出生率.
作者: CKBCHU 時間: 11-12-10 01:29
原帖由 littlecook 於 11-12-10 01:12 發表 
唔止呀?憑模糢印象,我几得09年應該都成80000!
你啱!2009年係82000。07年先係70000。我記錯個囡嗰年。
作者: CKBCHU 時間: 11-12-10 01:30
出生率:
作者: chubbychu 時間: 11-12-10 02:30
資料來源: 政府統計處
2008年
本港新生嬰兒總數: 78,822
內地孕婦所生嬰兒人數: 33,565
內地孕婦所生嬰兒比率: 43%
2009年
本港新生嬰兒總數: 82,095
內地孕婦所生嬰兒人數: 37,253
內地孕婦所生嬰兒比率: 45%
2010年
本港新生嬰兒總數: 88,495
內地孕婦所生嬰兒人數: 40,648
內地孕婦所生嬰兒比率: 46%
相對10年前, 個比率只係得15% only. 唔知2011年個數會變成點啦... 真係無眼睇!!!!!
作者: Yipapa 時間: 11-12-10 07:29
不如諗吓開間幼稚園囉
作者: 2Fats 時間: 11-12-10 08:01
今年政府出咗手,應該會少番d國內細b! 不過佢地d
Agent又識同佢地走隙,最終.....
2012係龍年更加.....
之後可能只得大6人生,因為我幾個朋友本來想生,但知道原來生仔要咁瘋癲,讀幼稚園都咁玩法,即刻入定多d避孕袋!!唔入定,容咩易比個d人炒貴埋!
原帖由 chubbychu 於 11-12-10 02:30 發表 
資料來源: 政府統計處
2008年
本港新生嬰兒總數: 78,822
內地孕婦所生嬰兒人數: 33,565
內地孕婦所生嬰兒比率: 43%
2009年
本港新生嬰兒總數: 82,095
內地孕婦所生嬰兒人數: 37,253
內地孕婦所生嬰兒比率: 45%
...
作者: 力力媽媽 時間: 11-12-10 08:31
我地香港人更加要生多啲,同佢地淨到底,如果唔係第日佢地人多過你,我地既下下一代就無頂企啦!
作者: hokerryfan 時間: 11-12-10 09:00
原帖由 力力媽媽 於 11-12-10 08:31 發表 
我地香港人更加要生多啲,同佢地淨到底,如果唔係第日佢地人多過你,我地既下下一代就無頂企啦!
So angry ar, why our smart government not control until this moment, if still the case, 10 years later HK become a China land not HK region.
作者: 小K 時間: 11-12-10 09:14
I don't understand why the Mainland people can easily get Permanent ID for the child. Even though they born in HK, it should have some certain criterias (e.g. the child must live in HK after born for 7 years continuously so that the HK Govt can grant the Permanent ID). If they don't meet such min. requirement, the govt should not grant them Permanent ID. Also, some of the countries if the nations pay country taxes, they are eligible to earn those benefits. Otherwise, they don't make any contribution to the country but they can earn the country benefits. Very ridiculous!!
In many countries, like US and Canada, if you want to keep the resident status (i.e. Green Card), you should keep going back to US and Canada for living at least 3 months per year. In Japan, if the residents working abroad, they must continue to make contribution on JP social security systems so in order to keep their JP nationality. Of course, they should go back JP in each year.
If HK Govt not to propose these kind of similar regulations, our HK resident lost much benefits and that cause serious social problem in future.
Poor HK pure residents!!
[ 本帖最後由 小K 於 11-12-10 09:16 編輯 ]
作者: fatty64 時間: 11-12-10 09:19 標題: 回覆 28# hokerryfan 的文章
Cos hk gov is controlled by mainland! They don't want the gap between hksar n mainland is too far, so they try to let ppl come here n mix with us! So some time later, hk ll be totally integrated with mainland!
作者: CKBCHU 時間: 11-12-10 09:57
請問睇唔睇到我post出來的number? Something wrong with my upload.
作者: behappydad 時間: 11-12-10 12:52 標題: 回復 30# fatty64 的帖子
correct
but its may be good
big picture
作者: Rickylama 時間: 11-12-10 13:11
同胞們的一孩政策包括香港出生的小孩,令他們不可在香港生第二或更多小朋友,香港也是大陸的一部份,這才可減少他們的競爭。
作者: 323 時間: 11-12-10 13:44
原帖由 fatty64 於 11-12-10 09:19 發表 
Cos hk gov is controlled by mainland! They don't want the gap between hksar n mainland is too far, so they try to let ppl come here n mix with us! So some time later, hk ll be totally integrated with ...
totally agree:;pppp:
likely一國兩制 will become nothing as majority of hk resident is mainland people in less than 50 year's time
作者: CKBCHU 時間: 11-12-10 16:07
每日150名同胞入港,一年幾千人。回歸14年都幾不多十萬人。2047,應該有成個沙田都係。不過都未計衝閘嗰d,隨時有成三、四千個小孩。政府一定要正視!
作者: CatEgg 時間: 11-12-10 16:47
can't agree more.
In fact, many Hong Kong businessmen, big or small, are making hugh profit from the Mainlanders. Who cares about the middle and lower class in HK?
原帖由 fatty64 於 11-12-10 09:19 發表 
Cos hk gov is controlled by mainland! They don't want the gap between hksar n mainland is too far, so they try to let ppl come here n mix with us! So some time later, hk ll be totally integrated with ...
作者: MamaRabbit 時間: 11-12-11 00:14 標題: 回復 23# CKBCHU 的帖子
謝謝你提供這些數字,讓我心即時覺得好過一點,起碼冇死得咁不明不白,2009年出生率遠比2000年頭多近7成,怪不得機會細左咁多...
作者: tsangnamnam 時間: 11-12-11 00:32 標題: 回復 30# CKBCHU 的帖子
2009 系82000+
2010 系88000+
作者: TerryC 時間: 11-12-11 01:02 標題: 回覆 24# chubbychu 的文章
好恐怖呀:funk:
作者: CKBCHU 時間: 11-12-11 06:32
昨日「東方」話今年有95000小孩出生。大概有46%是內地兒童。今年入讀幼稚園的跨區學生跳升3•6倍到3700個小孩。等於六間SC或KV或Victoria。
當中如果有一半(95000*46%*50%)在三年後入讀小一,香港要在三年入起多150間小學。
作者: CKBCHU 時間: 11-12-11 06:49
Sorry,係六年後讀小一就要起150間新學校!
作者: Sheungki0101 時間: 11-12-11 14:04
http://www.baby-kingdom.com/foru ... &extra=page%3D1
有時間請睇下,其實我地點解要心寒........
作者: Sheungki0101 時間: 11-12-11 14:12
Sorry,that is the one I want to show..1#
發表於 3 天前 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
4歲童侍癱母殘父 -17℃下穿破褲拖鞋
-【明報專訊】在中國東北-17℃的嚴寒中,4歲女童孫悅要照顧癱瘓的媽媽和殘疾的爸爸,她的「喜羊羊」褲子從中間破裂,腳上只有一對媽媽穿過的膠拖鞋,圓圓的小臉上總是沾上煤灰,因為她要出去搬煤、透爐、煮飯,煮出麵糊或米粥,配上鹹菜餵媽媽吃。
據中國廣播網和中央電視台報道,在離哈爾濱100多公里的八家子屯,孫悅一家三口住在一間100多呎的土屋內,由木板和泥土砌成,仍然四面透風,在當地,最低氣溫可以達到-30℃。這間土屋的門就是一塊木板,僅用的一個窗用塑料布封上,部分牆體已經脫落,只能用煙盒紙裱糊起來,其中一幅牆上貼着孫悅學習漢語拼音的圖畫。廚房中的兩袋薯仔,就是全家人整個冬天全部蔬菜,一部舊電視和手電筒是僅有的電器,屋內沒有桌椅、沒有衣櫃,父母親長期躺在牀上,僅有的被褥都是2人1988年結婚時買的。
煮飯洗衫小手拿不穩碗
媽媽詹娟早年冒着嚴寒到松花江中打魚,患上風濕和腦梗塞,癱瘓在牀,還欠下親戚7、8萬元的債務。46歲的爸爸孫躍民今年到哈爾濱打工時,意外被壓斷雙腿,包工頭只肯賠6萬元,他用這6萬元還了債,一家人一貧如洗。父母都不能勞動,家務重擔全壓在小孫悅身上,她在爸爸的指導下,學習透爐煮飯洗衫,並給父母餵水餵飯、倒屎倒尿,有時她小手拿不穩碗,倒瀉米粥,還會自責得大哭,孫躍民每見及此,也是一臉的淒苦與無奈。
一家人主要的口糧就是麵糊、米粥和鹹菜,詹娟也因無藥治療,只能吃中藥「偏方」黃瓜籽治療。孫躍民一度想將孩子送人,「給你找個好人家吧,別在這個家受罪了!」孫悅卻不願意,說:「我哪也不去,把我送人,誰養活你倆?」現時孫悅一見到陌生人就害怕,怕父母會將她「送人」。
怕陌生人恐父將她送人
孫悅事迹披露後,有熱心人捐出被褥、衣服和棉鞋,還給他們送去2噸煤炭過冬。黑龍江賓縣民政局表示,會向一家三口發放農村低保(綜援),每人每年可得到1320元。
作者: cw36 時間: 11-12-11 17:13
特區政府根本不會,亦不能去解決這個大陸人來港產子的問題,因這明顯是大陸的政策。大家唯有自求多福啦!
可能我常坐東鐵,車廂內十之八九都係操內地口音的大6人,我一早就體會到hk名副其實係內地的一部分。
仲有一點我想補充就係,大家仲記唔記得細個讀書時學位唔夠,會有人被迫派去第二個校網的歷史呢?若然大陸b越黎越多,加埋本地生,自己區的學校唔夠多位,咁大家的b小一時就會被迫要派去第二個校網了。大家諗下咩區危機最大?
作者: lrxsam 時間: 11-12-11 19:49
香港基本上都係大陸的一個城市, 冇可能唔面對大陸人的挑戰...現在唯一出路, 就是和佢地競爭!!!
作者: xiazaimami 時間: 11-12-12 09:22
我而家先知,大陸人去澳門生是沒有身分證的﹗﹗﹗(所以沒有大陸人去澳門生)
如果政府是怕得罪阿爺,一直不肯收緊政策,那澳門為何可以﹖
作者: gtgy 時間: 11-12-12 10:01
呢個政府都係唔見幾萬人上街唔知驚,唉……
作者: Cutemom0808 時間: 11-12-12 11:30
原帖由 力力媽媽 於 11-12-10 08:31 發表 
我地香港人更加要生多啲,同佢地淨到底,如果唔係第日佢地人多過你,我地既下下一代就無頂企啦!
人地叫得蝗蟲點夠人爭呀,蝗蟲所到之處體冇完膚,只有HK game over變成荒地佢地先唔會黎,可憐我地多年的財富慘被瓜分
作者: Cutemom0808 時間: 11-12-12 11:30
原帖由 gtgy 於 11-12-12 10:01 發表 
呢個政府都係唔見幾萬人上街唔知驚,唉……
起碼50萬上街
作者: TOKIN 時間: 11-12-12 12:13
原帖由 Cutemom0808 於 11-12-12 11:30 發表 
起碼50萬上街
agree !
作者: ta__ta 時間: 11-12-12 12:49
其實睇返個數字, 唔止係多左大陸人黎香港生, 連香港人都生多左. 10年比 08 & 09年多左成3千個父母雙方都係香港人的小朋友出世!!!
你睇而家個個明星都話要生仔! 前幾年邊有ga!
學位冇多到, 競爭越黎越大! 
作者: 雪豆 時間: 11-12-13 15:55
學位係多o左o既,不過每年的% growth都係低
既然自己小朋友第時要同國內小朋友爭學位o既事都無法改變,唯有再加多幾錢肉緊賺多d錢供小朋友去外國升學
作者: CKBCHU 時間: 11-12-13 16:40 標題: 回復 52# 雪豆 的帖子
Agree! 唔知有冇97前的出生率呢?
作者: CKBCHU 時間: 11-12-13 16:40 標題: 回復 52# 雪豆 的帖子
Agree! 唔知有冇97前的出生率呢?
作者: CKBCHU 時間: 11-12-13 16:40 標題: 回復 52# 雪豆 的帖子
Agree! 唔知有冇97前的出生率呢?
作者: CKBCHU 時間: 11-12-13 16:40 標題: 回復 52# 雪豆 的帖子
Agree! 唔知有冇97前的出生率呢?
作者: CKBCHU 時間: 11-12-13 16:41 標題: 回復 52# 雪豆 的帖子
Agree. 請問有冇97前的出生率呢?
作者: CKBCHU 時間: 11-12-13 16:55
something wrong with the post
作者: 雪豆 時間: 11-12-13 17:18
根據政府統計處資料的出生數字
1997年有59,250 BB出世
作者: CKBCHU 時間: 11-12-13 18:17 標題: 回復 1# 雪豆 的帖子
Thankyou very much, should have enough seats for HK students.... Hopefully!
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |