教育王國
標題: 請問還有沒有學校可以申請2012 - K1?? [打印本頁]
作者: ppsuki 時間: 11-12-9 16:45 標題: 請問還有沒有學校可以申請2012 - K1??
請問還有沒有學校可以申請2012 - K1??
作者: LL222 時間: 11-12-9 17:00
天主教聖保祿幼兒園, 2012年2月底截止
作者: ppsuki 時間: 11-12-9 17:11
thx!!唔知仲有冇其他呢?
作者: 日日見住你 時間: 11-12-9 17:33
仲有聖公會啦.1月先通知點報,2月申請.
作者: LL222 時間: 11-12-9 17:36
你睇吓呢個website, 需然係2011/12, 但可作2012/13 日子reference
http://specials.mingpao.com/cfm/ ... &SpecialsID=165
作者: summother 時間: 11-12-9 17:46
又一村, 協恩, 英藝
作者: Wisdomsfamily 時間: 11-12-9 18:25
天主教聖保祿同聖公會係咪香港區銅鑼灣及中環嗰間呀,我上網睇啲資料聖保祿已經截了報名。另外知唔知九龍區重有邊間仲可報名昵?困我地重未有offer呀!:( thanks.
作者: chongnicole 時間: 11-12-9 18:29
聖士提反1月3日開始。
作者: cyberpigpig 時間: 11-12-9 19:08
今日協恩有表派,
16/12 迦南有尚餘學額申請
作者: Wisdomsfamily 時間: 11-12-9 19:34 標題: 回覆 1# cyberpigpig 的文章
但我個係仔仔報晤到協恩,我想問邊一區迦南呀?thanks.
作者: suetsuet8 時間: 11-12-9 23:51
Kowloon tong, 黃埔迦南都有
作者: suetsuet8 時間: 11-12-9 23:54 標題: 回覆 8# chongnicole 的文章
聖士提反好似過左,又一村仲有咩,佢website 好似冇form 冇dealine.
作者: kiukiu1010 時間: 11-12-10 00:14
york是沒有dealine的.
作者: LL222 時間: 11-12-10 09:09
原帖由 Wisdomsfamily 於 11-12-9 18:25 發表 
天主教聖保祿同聖公會係咪香港區銅鑼灣及中環嗰間呀,我上網睇啲資料聖保祿已經截了報名。另外知唔知九龍區重有邊間仲可報名昵?困我地重未有offer呀!:( thanks. ...
大埔嗰間天主教聖保祿幼兒園
作者: Jas-MaMa 時間: 11-12-10 10:27
聖士提反中學幼稚園, 1月3日
作者: Aiyoyo 時間: 11-12-10 12:29
Creative Primary School's Kindergarten
in kowloon also dont have deadline
作者: ppsuki 時間: 11-12-13 15:01
多謝大家幫忙!!!
作者: Wisdomsfamily 時間: 11-12-13 17:29
德貞同又一村仲有下午班,而迦南會在12月16日網上公佈分校餘額。
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |