教育王國

標題: 請問還有沒有學校可以申請2012 - K1?? [打印本頁]

作者: ppsuki    時間: 11-12-9 16:45     標題: 請問還有沒有學校可以申請2012 - K1??

請問還有沒有學校可以申請2012 - K1??
作者: LL222    時間: 11-12-9 17:00

天主教聖保祿幼兒園, 2012年2月底截止
作者: ppsuki    時間: 11-12-9 17:11

thx!!唔知仲有冇其他呢?
作者: 日日見住你    時間: 11-12-9 17:33

仲有聖公會啦.1月先通知點報,2月申請.
作者: LL222    時間: 11-12-9 17:36

你睇吓呢個website, 需然係2011/12, 但可作2012/13 日子reference

http://specials.mingpao.com/cfm/ ... &SpecialsID=165
作者: summother    時間: 11-12-9 17:46

又一村, 協恩, 英藝
作者: Wisdomsfamily    時間: 11-12-9 18:25

天主教聖保祿同聖公會係咪香港區銅鑼灣及中環嗰間呀,我上網睇啲資料聖保祿已經截了報名。另外知唔知九龍區重有邊間仲可報名昵?困我地重未有offer呀!:( thanks.
作者: chongnicole    時間: 11-12-9 18:29

聖士提反1月3日開始。
作者: cyberpigpig    時間: 11-12-9 19:08

今日協恩有表派,
16/12 迦南有尚餘學額申請
作者: Wisdomsfamily    時間: 11-12-9 19:34     標題: 回覆 1# cyberpigpig 的文章

但我個係仔仔報晤到協恩,我想問邊一區迦南呀?thanks.
作者: suetsuet8    時間: 11-12-9 23:51

Kowloon tong, 黃埔迦南都有
作者: suetsuet8    時間: 11-12-9 23:54     標題: 回覆 8# chongnicole 的文章

聖士提反好似過左,又一村仲有咩,佢website 好似冇form 冇dealine.
作者: kiukiu1010    時間: 11-12-10 00:14

york是沒有dealine的.
作者: LL222    時間: 11-12-10 09:09

原帖由 Wisdomsfamily 於 11-12-9 18:25 發表
天主教聖保祿同聖公會係咪香港區銅鑼灣及中環嗰間呀,我上網睇啲資料聖保祿已經截了報名。另外知唔知九龍區重有邊間仲可報名昵?困我地重未有offer呀!:( thanks. ...

大埔嗰間天主教聖保祿幼兒園
作者: Jas-MaMa    時間: 11-12-10 10:27

聖士提反中學幼稚園, 1月3日
作者: Aiyoyo    時間: 11-12-10 12:29

Creative Primary School's Kindergarten

in kowloon also dont have deadline
作者: ppsuki    時間: 11-12-13 15:01

多謝大家幫忙!!!
作者: Wisdomsfamily    時間: 11-12-13 17:29

德貞同又一村仲有下午班,而迦南會在12月16日網上公佈分校餘額。




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5