教育王國

標題: Which are the TOP 5 KG? [打印本頁]

作者: taboding    時間: 11-12-6 13:11     標題: Which are the TOP 5 KG?

I wondered if they are KV, SC, SOKA, PC, and Victoria? Pls give some suggestions...
作者: bearcat2003    時間: 11-12-6 13:26

又玩排名次,唔好啦!
請為以下水果排名次:
香蕉,蘋果,橙,藍莓,火龍果,梨,西瓜......
作者: cherryird    時間: 11-12-6 13:44

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bobobetty    時間: 11-12-6 13:48

邊有得排GA, 係講個教學方式ARM唔ARM個小朋友之MA
作者: 布希亞    時間: 11-12-6 13:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: behappydad    時間: 11-12-6 14:04

Q .Which are the TOP 5 KG?

A .we do not have such ranking. but you can do it by a scoring matrix . then you could weigh the kgs based on your criteria .

1. set criteria , such as campus size , alumni comments, teacher quality , etc

2 set the importance of each criteria
作者: josechan    時間: 11-12-6 14:15

Application 都到尾聲, 點解重要拘泥於呢d問題, 有人答到你又點? 排名用咩計? 論文數量, 僱主評級定campus 大細? 排名夠話科大->港大->中大, 但個個人心目中都有自己排名啦, 唔通你讀醫去科大咩....
作者: rosaki    時間: 11-12-6 14:31

估唔到而家大部份d家長思想咁成熟
作者: ronniedad    時間: 11-12-6 14:33

咁一定係PC啦.............唔係咩...............乜唔係問校舍邊個高咩?.......................哈哈, 每個人用把尺都唔同, 真係唔知點度.
作者: iluvchun    時間: 11-12-6 14:39

我覺得不如做番個學費 + 雜費 + 校車費排行榜, 等各位家長有個預算
作者: behappydad    時間: 11-12-6 14:41

to add-on , you can simply  rank each school by score 1,3,5,7,9 ..and then sum up all the scores under all criteria .
it can help you to prioitize the kgs for your  own ref .
作者: behappydad    時間: 11-12-6 14:51

last but not the least , try multi voting

search in wikipedia .org
作者: mamacharchar    時間: 11-12-6 14:53

you are ranking the kids...???
作者: NICOLE123    時間: 11-12-6 14:54     標題: 回復 5# ronniedad 的帖子

係山頂果d 仲 top喎
作者: pibe    時間: 11-12-6 14:57

原帖由 bearcat2003 於 11-12-6 13:26 發表
又玩排名次,唔好啦!
請為以下水果排名次:
香蕉,蘋果,橙,藍莓,火龍果,梨,西瓜......


agree!
作者: 藤媽    時間: 11-12-6 15:00

There is no top 5 KGs but most suitable 5 KGs for your kid

Set your own priority ^^
作者: licpd    時間: 11-12-6 15:02

至top系我个女将会读个间,信我啦!
作者: MLKC    時間: 11-12-6 15:11

不應排位啦!!!!
人人追求不同.
如果你要最威, 你嗰五問都冇間係.
最難入:
1. 寶山
2.聖公會
3.基督堂(start from K2)
4.漢基
5.聖保祿/聖心/聖瑪加利大/銅鑼環維多利亞/聖士提反附幼/..... etc

這些我都不敢報. 冇地位係唔會收, 好彩入到都自卑.
入親啲家長都唔會同我哋爭九龍區啲幼稚園, 好彩.
作者: Rickylama    時間: 11-12-6 20:28     標題: 回復 18# MLKC 的帖子

#5 嗰堆都幾平民的,每間三千幾人爭。學校有教無類,部分仲有學卷。
作者: derkin    時間: 11-12-6 20:45

叻 !!!!!!!!!!!!!
原帖由 bearcat2003 於 11-12-6 13:26 發表
又玩排名次,唔好啦!
請為以下水果排名次:
香蕉,蘋果,橙,藍莓,火龍果,梨,西瓜......

作者: eaubobo    時間: 11-12-6 20:46


原帖由 bearcat2003 於 11-12-6 13:26 發表
又玩排名次,唔好啦!
請為以下水果排名次:
香蕉,蘋果,橙,藍莓,火龍果,梨,西瓜......

作者: hangyodon    時間: 11-12-6 21:16

原帖由 bearcat2003 於 11-12-6 13:26 發表
又玩排名次,唔好啦!
請為以下水果排名次:
香蕉,蘋果,橙,藍莓,火龍果,梨,西瓜......


俾個like你!
作者: viandes    時間: 11-12-6 21:39

原帖由 bearcat2003 於 11-12-6 13:26 發表
又玩排名次,唔好啦!
請為以下水果排名次:
香蕉,蘋果,橙,藍莓,火龍果,梨,西瓜......


你呢個比喻幾好喎!哈哈!!
作者: thingy    時間: 11-12-6 22:58

希望多d成熟的家長,將來少d"港"孩!
作者: gskw    時間: 11-12-6 23:13

原帖由 bearcat2003 於 11-12-6 13:26 發表
又玩排名次,唔好啦!
請為以下水果排名次:
香蕉,蘋果,橙,藍莓,火龍果,梨,西瓜......


Like! 讚!
作者: MrMrsEast    時間: 11-12-8 02:59

for #5 (except Victoria), are all very very good school

for #1-4, not my cup of tea



原帖由 MLKC 於 11-12-6 15:11 發表
不應排位啦!!!!
人人追求不同.
如果你要最威, 你嗰五問都冇間係.
最難入:
1. 寶山
2.聖公會
3.基督堂(start from K2)
4.漢基
5.聖保祿/聖心/聖瑪加利大/銅鑼環維多利亞/聖士提反附幼/..... etc

這些我都不敢報. 冇 ...

作者: Sheungki0101    時間: 11-12-8 07:33

原帖由 bearcat2003 於 11-12-6 13:26 發表
又玩排名次,唔好啦!
請為以下水果排名次:
香蕉,蘋果,橙,藍莓,火龍果,梨,西瓜......


Like X 100,000,000,000
作者: 小克    時間: 11-12-8 08:15     標題: 回復 18# MLKC 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: JoSon0709    時間: 11-12-8 11:05     標題: 回復 2# bearcat2003 的帖子

比個Like你.
作者: 心心郡主    時間: 11-12-8 12:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: w_y    時間: 11-12-8 12:14

for #1-4, not my cup of tea

It should be "not their cup of tea"
作者: behappydad    時間: 11-12-8 12:15

有地位真係一個優點
作者: yipbebe    時間: 11-12-8 12:18

用水果排位嚟比喻幼稚園排名,夠創意,超like呀!

如果能夠有多啲家長識得咁諗就好lu,依家嘅情況真係太恐怖!
作者: lovelinda    時間: 11-12-8 12:26     標題: 回復 30# 心心郡主 的帖子

同意.......

每個人心目中的top都唔同, 無須與人比較......我只慶幸女女入到自己top 1心儀的學校

~互勉之~
作者: brrbaby2007    時間: 11-12-8 12:30

原帖由 lovelinda 於 11-12-8 12:26 發表
同意.......:funny:

每個人心目中的top都唔同, 無須與人比較......我只慶幸女女入到自己top 1心儀的學校:iloveit:

~互勉之~:handsome:



你果間10個有9個like wor;P
作者: ng.april    時間: 11-12-8 13:45

Victoria is a very good school which is my top one.
作者: lovelinda    時間: 11-12-13 17:42

brrbaby, check pm pls!!

原帖由 brrbaby2007 於 11-12-8 12:30 發表



你果間10個有9個like wor





歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5