教育王國

標題: 想問YORK 面試考咩?係咪申請國際班就用英文IN? [打印本頁]

作者: beepaul2007    時間: 11-11-25 18:29     標題: 想問YORK 面試考咩?係咪申請國際班就用英文IN?

想問YORK 面試考咩?係咪申請國際班就用英文IN? 定有得揀?難唔難考呢?會問家長咩問題呢?
作者: 萬樂豬    時間: 11-11-25 19:19

我英文 in ( 印度藉老師 )
作者: 藤媽    時間: 11-11-26 02:00

我係in 主流班,內容唔知同國際班一唔一樣,俾你做個參考。

1) 問小朋友叫咩名,幾多歲,邊個帶你黎?爸爸係邊度?(爸爸媽媽一齊去)
2) 一幅圖畫有兩隻大貓兩隻細貓(一樣樣的),叫小朋友指出邊隻大邊隻細。
3) 一幅圖有爸爸媽媽男孩女孩,問小朋友邊個係爸爸,邊個係媽媽,指住媽媽問男定女,問邊個係男孩女孩
4) 用筆畫圈 (或隨意發揮,如畫出圖型老師會問係咩型?)
5) 老師用布偶公仔問小朋友,眼耳口鼻手腳係邊,要小朋友指出黎
6) 最後囉出動物公仔,問小朋友知唔知係咩動物(我果隻係老鼠,亞仔唔識講),老師好有心機講一次呢隻係老鼠,然後再囉第二隻出黎 (今次係豬,亞仔識答),老師問佢想要邊一隻,送俾佢,亞仔揀左老鼠,老師又問佢係咩黎...

冇問過家長問題,全程都係老師同小朋友互動,老師好有心機同小朋友interview,細心觀察,又引導小朋友答問題。

in左好耐,亞仔同老師玩得好開心,唔知有冇記漏,大家可以補充下 ^^
作者: haydeng    時間: 11-11-26 02:05     標題: 回覆 2#萬樂豬的文章

萬樂豬,
我個仔果日都係印度老師in wor! 你係咪12/11去in??
作者: 藤媽    時間: 11-11-26 04:02

我係in 主流班,內容唔知同國際班一唔一樣,俾你做個參考。

1) 問小朋友叫咩名,幾多歲,邊個帶你黎?爸爸係邊度?(爸爸媽媽一齊去)
2) 一幅圖畫有兩隻大貓兩隻細貓(一樣樣的),叫小朋友指出邊隻大邊隻細。
3) 一幅圖有爸爸媽媽男孩女孩,問小朋友邊個係爸爸,邊個係媽媽,指住媽媽問男定女,問邊個係男孩女孩
4) 用筆畫圈 (或隨意發揮,如畫出圖型老師會問係咩型?)
5) 老師用布偶公仔問小朋友,眼耳口鼻手腳係邊,要小朋友指出黎
6) 最後囉出動物公仔,問小朋友知唔知係咩動物(我果隻係老鼠,亞仔唔識講),老師好有心機講一次呢隻係老鼠,然後再囉第二隻出黎 (今次係豬,亞仔識答),老師問佢想要邊一隻,送俾佢,亞仔揀左老鼠,老師又問佢係咩黎...

冇問過家長問題,全程都係老師同小朋友互動,老師好有心機同小朋友interview,細心觀察,又引導小朋友答問題。

in左好耐,亞仔同老師玩得好開心,唔知有冇記漏,大家可以補充下 ^^




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5