教育王國
標題: 寶血pm vs 嶺南pm [打印本頁]
作者: 頂住呀媽媽 時間: 11-11-14 12:09 標題: 寶血pm vs 嶺南pm
家住炮台山,係男仔, 你地會點選擇?
作者: CoffeeCake 時間: 11-11-14 13:31
原帖由 頂住呀媽媽 於 11-11-14 12:09 發表 
家住炮台山,係男仔, 你地會點選擇?
要考慮路程問題。嶺南會去小西灣
LN收左我個女AM。。。寶血我放棄左無去REGISTER
作者: 頂住呀媽媽 時間: 11-11-14 14:14 標題: 回覆 2# CoffeeCake 的文章
請問點解你放棄寶血呢? 因為pm?
咁你會唔會交ln 呀?
作者: sleepykly 時間: 11-11-14 17:31
我囡讀緊嶺南PN下午班,寶血收左佢上午...都仲諗緊...
作者: jelly-pudding 時間: 11-11-14 17:57
原帖由 CoffeeCake 於 11-11-14 13:31 發表 
要考慮路程問題。嶺南會去小西灣
LN收左我個女AM。。。寶血我放棄左無去REGISTER
Because you live near Chaiwan so you prefer LN?
You gave up Precious Blood... I like the school but they reject my son 
作者: CoffeeCake 時間: 11-11-14 18:44
我而家住嶺南現校舍附近。如果搬校,其實寶血近好多。但我大女響嶺南讀,我知道老師同家長質素,所以雖然係遠,但唔捨得!
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |