教育王國

標題: 比諾都唔差﹗ [打印本頁]

作者: hoihoi417    時間: 11-11-12 15:44     標題: 比諾都唔差﹗

我今日同個囡去見比諾,環境真的很好,而且D人都唔差﹗都唔知比佢讀比諾還是比華利。結果我二間都比左錢,現在真的思考中﹗




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5