教育王國
標題:
比諾都唔差﹗
[打印本頁]
作者:
hoihoi417
時間:
11-11-12 15:44
標題:
比諾都唔差﹗
我今日同個囡去見比諾,環境真的很好,而且D人都唔差﹗都唔知比佢讀比諾還是比華利。結果我二間都比左錢,現在真的思考中﹗
歡迎光臨 教育王國 (/)
Powered by Discuz! X1.5