教育王國

標題: 面試表現與收生的結果 [打印本頁]

作者: mattmattpig    時間: 11-11-7 21:02     標題: 面試表現與收生的結果

想請問已經有小朋友讀緊心儀學校或者被心儀學校收了的家長們, 你地小朋友在INTERVIEW時係咪都係表現好好嫁? 係咪一定答得晒所有問題先有機會被收生??
唔好意思, 因為小兒比較慢熱, 面試時經常都不太合作,   好擔心冇學校收佢...唉...
作者: cow1303    時間: 11-11-7 21:29

原帖由 mattmattpig 於 11-11-7 21:02 發表
想請問已經有小朋友讀緊心儀學校或者被心儀學校收了的家長們, 你地小朋友在INTERVIEW時係咪都係表現好好嫁? 係咪一定答得晒所有問題先有機會被收生??
唔好意思, 因為小兒比較慢熱, 面試時經常都不太合作,   好擔 ...


我個仔讀緊N1, 係我最心儀的學校.
當日interview我個仔離開咗張椅子3次, 其中1次仲要走去隔籬張桌子度攞人哋的玩具, 人哋當時都係interview緊. 我就一定要呀仔俾返玩具人哋啦, 唔想攪住人哋. 最後我個仔係喊住走.........當時我預咗一定冇offer..
點知最後我都有offer, 仲要國際班....

所以通常結果真係估佢唔到, 自己盡咗力就得啦....

加油
作者: MicFred    時間: 11-11-7 22:14

我個係09年8月男仔, 讀緊國際班,平時聽英文同國語, 識好多英文單字, 但教極都唔肯講自己名同分顏色,同埋聽廣東話唔叻, 故面試時好似唔太明白, SC用英文in又問得太深.

依家攪到我都唔想同佢報民生(見到禁多人排隊), 崇真11/17都唔想帶佢去, 其實樂基好在那裡?我有表唔知報唔報好?

[ 本帖最後由 MicFred 於 11-11-7 22:15 編輯 ]
作者: 上等人    時間: 11-11-8 10:19

樂基兩間都好少位放出黎, 細B機會更小.不如試下YORK
原帖由 MicFred 於 7-11-2011 22:14 發表
我個係09年8月男仔, 讀緊國際班,平時聽英文同國語, 識好多英文單字, 但教極都唔肯講自己名同分顏色,同埋聽廣東話唔叻, 故面試時好似唔太明白, SC用英文in又問得太深.

依家攪到我都唔想同佢報民生(見到禁多人排隊),  ...

[ 本帖最後由 上等人 於 11-11-8 10:21 編輯 ]
作者: cow1303    時間: 11-11-8 10:44

原帖由 MicFred 於 11-11-7 22:14 發表
我個係09年8月男仔, 讀緊國際班,平時聽英文同國語, 識好多英文單字, 但教極都唔肯講自己名同分顏色,同埋聽廣東話唔叻, 故面試時好似唔太明白, SC用英文in又問得太深.

依家攪到我都唔想同佢報民生(見到禁多人排隊),  ...


我係用家, 當然覺得樂基好啦, 如果唔係都唔會讀, 不過我個仔只是讀咗幾個月.
點解我鍾意, 因為佢係細校, 上至校長, 下至嬸嬸都知每個小朋友個名. 同埋學校教語言真係唔錯, 我個仔在返學前對普通話係零認識 (因為我2公婆唔識普通話), 但只不過2;3個月, 我個仔好主動用普通話話我知眼;耳;口;鼻;頭;幾款水果;一些歌仔...etc
當初我冇期望過呀仔會對一個佢完全唔認識的語言咁有進步. 這樣我很驚喜. 而學校嘅英文字係用phonetic system教, N1已用/b/ /b/ ball, /f/ /f/ fish 咁教.
我現時覺得俾$3800學費都唔太貴, 因為我唔洗幫佢出外面報讀英文和普通話.

如果你已有表, 不如報吓啦, 試試啦. 加油




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5