教育王國

標題: 星期五in完 SC,唔開心左兩日,想抒發吓 [打印本頁]

作者: pangps    時間: 11-11-7 11:28     標題: 星期五in完 SC,唔開心左兩日,想抒發吓

我個女不嬲英文好過中文,所以我㨂左用英文in,點知面試前佢用番好多中文,我唔知可否改面試語言,無打去學校問,當日攞form時我又無要求改語言,結果我個女唔太識答,我又無提佢或者幫佢翻譯,答到六七成,我相信如果用中文佢一定全部識答
好似因為我㨂錯面試語言累左佢,我又無嘗試問可唔可以轉,面試時又無提佢,依家成日諗番轉頭,得好唔開心
作者: bopui0607    時間: 11-11-7 11:58

結果未必好似你想像咁差, 放開D啦 !



原帖由 pangps 於 11-11-7 11:28 發表
我個女不嬲英文好過中文,所以我㨂左用英文in,點知面試前佢用番好多中文,我唔知可否改面試語言,無打去學校問,當日攞form時我又無要求改語言,結果我個女唔太識答,我又無提佢或者幫佢翻譯,答到六七成,我相信如果用中文佢一定全部 ...

作者: pangps    時間: 11-11-7 12:03

其實面試時可否提水?
作者: zoemamaling    時間: 11-11-7 12:03     標題: 回覆 1# pangps 的文章

你有話亞女英文好過中文,而家又話如果用中文一定識答,咁即係點丫?我覺得係你自己問題囉!
作者: xiazaimami    時間: 11-11-7 12:16

人地已經唔開心、內疚,
點解仲要話佢呢﹖

樓主,唔好唔開心,你都預計唔到會咁樣
結果一日未出,都未知收唔收架嘛
作者: pangps    時間: 11-11-7 12:48

我平日全英文同阿女溝通都無問題,只係佢果日無答

我只係怪自己無嘗試過改面試語言同無提水,依家仲諗緊其實可唔可以改!無試過好似有遺憾咁
作者: Ryan_baba    時間: 11-11-7 12:51     標題: 回覆 6# pangps 的文章

如果佢明白英文而唔答,點解你覺得佢中文又會肯答呢?
作者: babykenny    時間: 11-11-7 13:13

如果一向英文好過中文..又點會一下子唔識英文,要用中文?
作者: KellyChim    時間: 11-11-7 13:25

pangps,  算數啦, 忘掉佢, 都已經in完, 況且情況都唔係咁差啫, 都答到6,7成..! 唔好比咁大壓力自己..

如果話累咗個小朋友教唔到, 可能我仲衰過你呀! 我個女in KV 時, 老師問我點解揀佢地間學校, 我只係答聽朋友仔講... 跟住就停咗 ( 我個心掛住聽我個女答問題 ), 之後老師又問 "無喇!", 我衰到竟然答佢 "係呀"......咁樣我咪仲差....
作者: whychan777    時間: 11-11-7 13:43

其實真係好想聽下老師問小朋友嘜野......


原帖由 KellyChim 於 11-11-7 13:25 發表
pangps,  算數啦, 忘掉佢, 都已經in完, 況且情況都唔係咁差啫, 都答到6,7成..! 唔好比咁大壓力自己..

如果話累咗個小朋友教唔到, 可能我仲衰過你呀! 我個女in KV 時, 老師問我點解揀佢地間學校, 我只係答聽朋友仔講 ...

作者: whychan777    時間: 11-11-7 13:46

每次IN完, 更會賽後檢討, 必定有不足之處.......
不過吾緊要架, 下次再做好D........
會越黎越好架........吾好吾開心........

原帖由 pangps 於 11-11-7 11:28 發表
我個女不嬲英文好過中文,所以我㨂左用英文in,點知面試前佢用番好多中文,我唔知可否改面試語言,無打去學校問,當日攞form時我又無要求改語言,結果我個女唔太識答,我又無提佢或者幫佢翻譯,答到六七成,我相信如果用中文佢一定全部 ...

作者: cherryird    時間: 11-11-7 13:51

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ho_yan2406    時間: 11-11-7 13:52

小朋友interview講心情,未必關語言事,既然佢係識英文,用英文in都應該冇問題架,你唔好諗咁多,攪到自己唔開心啦,入唔到又未必係損失,可能有間更好既收你囡囡呢~
作者: 史科菲    時間: 11-11-7 13:56

放鬆心情去應付其他INTERVIEW啦, 我聽KM的老師講佢地教咁耐, 一眼已經知龍與鳳, 亦知小朋友得唔得

我小朋友只係答中一題咁大把, 個老師可能見我無晒心機, 臨走時木無表情說 : 小朋友今日做得好. 我當場嚇吊咗, 因為受寵若驚之餘, 未聽過呢種語氣講呢句話, 唔知係咪一個測驗, 要SAY THANK YOU...

你地有無呢個問題?
作者: 小克    時間: 11-11-7 14:04

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fannychan88    時間: 11-11-7 14:06

我情況更加激氣, 話說SC寄表格來時我剛好不在港, 因為又要指定日期寄回(6號收到7號前一定要寄出). 唯有叫我家人代填寫, 當日見到份表時激到我死, 厡來佢幫填填錯咗又改到花晒, 就算我小朋友表現好都冇用, 睇我份申請都唔會收(感覺父母唔認真).
作者: marcoli8    時間: 11-11-7 14:15

原帖由 pangps 於 11-11-7 11:28 發表
我個女不嬲英文好過中文,所以我㨂左用英文in,點知面試前佢用番好多中文,我唔知可否改面試語言,無打去學校問,當日攞form時我又無要求改語言,結果我個女唔太識答,我又無提佢或者幫佢翻譯,答到六七成,我相信如果用中文佢一定全部 ...


Take it easy! 唔好放係心啦~
作者: pangps    時間: 11-11-7 14:21

對,其實仲有幾個interview要面對,況且當日下午阿女in KV時又做得唔錯,該忘記過去,迎接未來更多的挑戰,我們的路只是剛剛開始咋!
作者: alibabah    時間: 11-11-7 14:45

選語言真是很重要的, 有些人在外地生活講英文, 為了adapt港式生活都會TUNE番屋企講中文, 之後發覺小朋友真的進步了(咁當然返學, INTERVIEW都講番中文). 你可以參考下!
作者: sabinalum    時間: 11-11-7 15:19

交FORM時, 我秘書填左用粵語, 到INTERVIEW時, 我臨時改返英文. 因為我囡囡答問題時是用英文的; 其實答到六成已經好叻, 當日的圖片題真的難到小朋友. 我囡囡2歲未夠, 我當是一個經驗.
作者: heidys    時間: 11-11-7 15:45

我仔IN KV, IN完我都有唔開心, 因為覺得自己回應得唔夠好. 唱歌果陣老師問我阿仔識唔識唱歌, 我應該比個仔試下, 但我試都無試就答左唔識....

不過現仍心存盼望, 唔知MISS會唔會中意我個仔而收佢呢?? (都係白日夢多)
作者: maomaochoi    時間: 11-11-7 16:40

我阿仔有啲野只知英文, 我有提水呀, 好似老師叫佢幫bb刷牙, 阿仔唔明, 扲左支顏筆, 我提佢係"brush teeth"呀, 佢先明, 然後扲起支牙刷幫bb刷牙

不過佢刷完, 即刻同"bb"講:"Bye Bye bb!"...吹脹!
作者: Ackl1002    時間: 11-11-7 17:34

吾好吾開心, 我St. Cat 同 KV撞左期, 無得去in St. Cat tim, 咁我米仲慘.
作者: ronniedad    時間: 11-11-7 17:54

想問...........有邊個話要答岩哂D問題先考慮收唔收? 唔駛睇個小朋友同家長的反應或態度? 相信每間學校都有其標準吧. 不要太在意吧, 放鬆迎接結果吧. 可能老師就係鍾意佢咁收左佢呢.
作者: Cutemom0808    時間: 11-11-7 17:55

唔好唔開心,重有大把好學校等你apply, 到時SC收你都唔去呀
作者: Cutemom0808    時間: 11-11-7 17:56

原帖由 Ackl1002 於 11-11-7 17:34 發表
吾好吾開心, 我St. Cat 同 KV撞左期, 無得去in St. Cat tim, 咁我米仲慘.


去KV咪重好
作者: pangps    時間: 11-11-7 18:01

原來真係可以臨時轉面試語言架?
作者: lnp    時間: 11-11-7 18:53

唔你你問题
放眼下-個interview
作者: hwyc    時間: 11-11-7 19:22     標題: anyone know when SC result announced?

as title..............
作者: captainbaby    時間: 11-11-7 20:22

原帖由 hwyc 於 11-11-7 19:22 發表
as title..............


我將interview card寫住12月8日前會郵寄給家長!
作者: j-mum    時間: 11-11-7 20:35

"我聽KM的老師講佢地教咁耐, 一眼已經知龍與鳳, 亦知小朋友得唔得"-

此話可否詳細解釋下呢?


原帖由 史科菲 於 11-11-7 13:56 發表
放鬆心情去應付其他INTERVIEW啦, 我聽KM的老師講佢地教咁耐, 一眼已經知龍與鳳, 亦知小朋友得唔得

我小朋友只係答中一題咁大把, 個老師可能見我無晒心機, 臨走時木無表情說 : 小朋友今日做得好. 我當場嚇吊咗, 因為 ...

作者: captainbaby    時間: 11-11-7 20:38

原帖由 pangps 於 11-11-7 11:28 發表
我個女不嬲英文好過中文,所以我㨂左用英文in,點知面試前佢用番好多中文,我唔知可否改面試語言,無打去學校問,當日攞form時我又無要求改語言,結果我個女唔太識答,我又無提佢或者幫佢翻譯,答到六七成,我相信如果用中文佢一定全部 ...



唔好唔開心啦! 要放鬆心情呀! 我女女in KV時仲恐怖啦! 個老師俾個陀螺玩具我女女, 我女女當BALL咁掟返俾老師, 老師叫佢唱歌時, 佢又say NO! 但係我一D都冇唔開心過, 因為我當interview 都係帶女女去玩下咁! 唔會抱太大期望! 同埋我相信女女自己會選擇佢鍾意既學校而表現得好! 我唔會俾壓力佢,  亦都唔會俾自己太大壓力, 盡咗做MAMI既責任幫佢報名就算啦, 其他都任由女女自己選擇!


作者: pangps    時間: 11-11-7 21:01     標題: 回覆 32# captainbaby 的文章

你好叻!
真係一個好媽媽!

作者: j-mum    時間: 11-11-7 21:42

你真係好好呀!難得可以放輕鬆!好嘢!



原帖由 captainbaby 於 11-11-7 20:38 發表



唔好唔開心啦! 要放鬆心情呀! 我女女in KV時仲恐怖啦! 個老師俾個陀螺玩具我女女, 我女女當BALL咁掟返俾老師, 老師叫佢唱歌時, 佢又say NO! 但係我一D都冇唔開心過, 因為我當interview 都係帶女女去玩下咁! 唔會 ...

作者: j-mum    時間: 11-11-7 21:51

Pangps,  

Same feeling as you....let's forget the past....

What other interviews did you apply?  I will have LH and GH....

Add oil!!



原帖由 pangps 於 11-11-7 21:01 發表
你好叻!
真係一個好媽媽!

作者: 史科菲    時間: 11-11-8 00:44

原帖由 j-mum 於 11-11-7 20:35 發表
"我聽KM的老師講佢地教咁耐, 一眼已經知龍與鳳, 亦知小朋友得唔得"-

此話可否詳細解釋下呢?


之前她擔心INTERIVEW問朋友的朋友係KM教, 一日IN咁多小朋友點擇?
只有幾分鐘時間好難去評一個人仔的能力, 如果當日失手點算.
我亦問佢INTERVIEW如果在早上會唔會唔好, 因為老師會覺得之後仲有好野....

佢叫我放心, 因為佢地心中有數, 一見D仔囡的眼神, 動作, 已經知佢叻唔叻, 聽唔聽話.

我有個朋友個仔上年in kv, 咩都答no 都有offer.
作者: vancouverisland    時間: 11-11-8 08:38

樓主請不要太擔心!! 我個仔去年in sc 其實只係講單字,全程 interview 只講一個字"blue",普通話亦冇出聲。最後,sc 都accept 佢讀下午英粵班。老師未必只看小朋友的對答,放心吧!!
作者: himuimui    時間: 11-11-8 08:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kristysiu    時間: 11-11-8 09:10

原帖由 captainbaby 於 11-11-7 20:38 發表



唔好唔開心啦! 要放鬆心情呀! 我女女in KV時仲恐怖啦! 個老師俾個陀螺玩具我女女, 我女女當BALL咁掟返俾老師, 老師叫佢唱歌時, 佢又say NO! 但係我一D都冇唔開心過, 因為我當interview 都係帶女女去玩下咁! 唔會 ...


你講得好好啊......咁樣就唔會咁大壓力和唔開心. 我星期日去in 完kv, 有個mami行左出來, 鬧到個女死下死下, 我見到, 都覺得點解mami要比咁大壓力個女呢 ? 佢得個2歲幾人仔, 你想佢點啊.
作者: whychan777    時間: 11-11-8 09:23

我係佢個囡都吾再願去IN其他啦........

有陣時真係睇吾過眼, 有D父母自己架態度都吾好, 成日埋怨小朋友.......我見到有個媽媽D態度勁衰, 雖則著到好高貴咁全身名牌...外表好似好有學識禮貌咁..一聽到未夠鐘吾俾入好似痴線咁.......黑口黑面, 又啤住職員, 不停話人地...勁無禮貌.. 學校叫你ON TIME INTERVIEW, 無話先到先得喳, 唔俾入咪等一陣囉, 又唔係叫你企一世.......好心尊重下自己同人地啦.......

原帖由 kristysiu 於 11-11-8 09:10 發表

你講得好好啊......咁樣就唔會咁大壓力和唔開心. 我星期日去in 完kv, 有個mami行左出來, 鬧到個女死下死下, 我見到, 都覺得點解mami要比咁大壓力個女呢 ? 佢得個2歲幾人仔, 你想佢點啊. ...





歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5