教育王國
標題: 大家依家有哪些 offer? 係咪全部都交留位費? [打印本頁]
作者: 3pigmama 時間: 11-11-7 00:25 標題: 大家依家有哪些 offer? 係咪全部都交留位費?
您地依家有哪些 offer? 係咪全部都交留位費?
作者: wh0709 時間: 11-11-7 07:22
唔好HOLD太耐, 留$$比BB, 留位比有需要嘅BB
作者: hobby 時間: 11-11-7 09:29
0911細囡, in 咗4間, 有3個offers, 不過只係俾咗屋企附近間kg, 另外2間係九龍塘都冇俾到
作者: manman_mama 時間: 11-11-7 09:36
暫時只有一間 offer在手
所以交左留位費啦
作者: bopui0607 時間: 11-11-7 09:46
好勁woo, 可唔可以講下有邊幾間 ?
原帖由 hobby 於 11-11-7 09:29 發表 
0911細囡, in 咗4間, 有3個offers, 不過只係俾咗屋企附近間kg, 另外2間係九龍塘都冇俾到
作者: bopui0607 時間: 11-11-7 09:46
得一間出左結果, 有offer.
原帖由 3pigmama 於 11-11-7 00:25 發表 
您地依家有哪些 offer? 係咪全部都交留位費?
作者: hobby 時間: 11-11-7 10:15
原帖由 bopui0607 於 11-11-7 09:46 發表 
好勁woo, 可唔可以講下有邊幾間 ?
九龍塘: 金巴倫(pm), stafford(am)
村校: 孫方中
相信呢幾間收都係囡囡lucky, 或者唔係最大熱嗰幾間kg
作者: jinglepop 時間: 11-11-7 10:19
孫方中聽講都幾好, 你囡囡係細女都收, 佢表現一定好好
作者: kayso 時間: 11-11-7 10:24
有 3 間收左, 而家都係比左一間咋?
作者: hobby 時間: 11-11-7 10:55 標題: 回覆 9# kayso 的文章
係呀, 俾一間咋, 原因為post 咗呢度:
http://forum.edu-kingdom.com/vie ... page%3D1&page=2
作者: hobby 時間: 11-11-7 10:55 標題: 回覆 8# jinglepop 的文章
孫方中其實in 家長, 所以係爸爸表現好, haha
作者: MiniCooperS 時間: 11-11-7 11:10
in咗8間,6間未有消息,
St. Nicholas's - AM (已交留位費)
九龍塘啟思 - Waiting
讀緊PN的幼稚園都交咗留位費﹗
作者: 3pigmama 時間: 11-11-7 23:10
我收到以下offer, 但冇交留位費: St Nicholas, York (主流)
我今日收到Stafford (唔知交唔交好).
SJC 就交左.
Keen Mind, York international, Learning Habitat 都唔去interview 啦. 因為小朋友最終只可讀一間. In 太多好累.
作者: pwhi 時間: 11-11-8 14:03
My daughter is 0912 B. I have 3 offers and paid for 2 already. But the one I like most haven't interviewed yet. Hope the coming few months will pass faster and can finish the battle soon.
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |