教育王國

標題: 九龍塘啟思N班 [打印本頁]

作者: cclemon2009    時間: 11-11-6 23:40     標題: 九龍塘啟思N班

九龍塘啟思N班取錄咗囝囝am,另外屋企附近幼兒園也取錄囝囝全曰班,去九龍塘啟思大約要40mins,是否不適合一個2歲小朋友呢?而且九龍塘啟思k1冇學卷,相反另一啟思分校在我屋企樓下,會吾會不值得40mins車程返將來冇學卷的九龍塘啟思N班呢?
請問有冇現將讀緊九龍塘啟思N班的家長講講學校好吾好?
作者: rosannelo    時間: 11-11-8 14:05     標題: 回覆 1# cclemon2009 的文章

咁你附近個間如何 ? 如果你已接受到..就不用坐40分鈡, 相對地真係唔適合, 路程太遠好容易令小朋友因累而欠缺興趣上堂~

而且佢取消學卷, 可以有好多kln區選擇去考慮 ~ 畢業現在才pn班,可以明年再考慮那一區較適合

不過最緊要睇你自己喜歡那一間的理念和教學模式 ^^




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5