教育王國
標題: 培正 [打印本頁]
作者: cow1303 時間: 11-11-5 20:29 標題: 培正
你哋被編幾時交表呀?
我就15 Nov, 9am-10:30am 呀.
作者: marcoli8 時間: 11-11-5 20:30
我是15/11下午2:30pm
作者: cow1303 時間: 11-11-5 20:34
唔知15 Nov係咪第1日開始交表呢?
作者: marcoli8 時間: 11-11-5 20:43
原帖由 cow1303 於 11-11-5 20:34 發表 
唔知15 Nov係咪第1日開始交表呢?
我估係卦^^
作者: cherryird 時間: 11-11-5 20:47
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: joannalee88 時間: 11-11-5 20:50
我都係11月十五日下午一點出半交表
作者: cow1303 時間: 11-11-5 20:51
原帖由 cherryird 於 11-11-5 20:47 發表 
你地係咪今日收信呢?因我未收到
係呀, 今朝收到的
作者: kartsoi2000 時間: 11-11-5 20:52
same as you
原帖由 cow1303 於 11-11-5 20:29 發表 
你哋被編幾時交表呀?
我就15 Nov, 9am-10:30am 呀.
作者: ypchana 時間: 11-11-5 21:02
26/11 面試就撞培道了!
作者: 超人2號 時間: 11-11-5 21:11 標題: 培正
我 16/11 交 上午 9:00 - 10:30...不過無咩信心考到 
作者: 豬油妹 時間: 11-11-5 21:26
15/11 同16/11兩日交表咋
26/11 Interview, 如果多人得滯就3/12
我個女9月出世, 應該都係陪跑份子
btw, 我15/11 2:30 交表
作者: gskw 時間: 11-11-5 21:34
Received the form today, submit on 16/11 pm
作者: fingerbb 時間: 11-11-5 21:36
我15/11 9:00-10:30..
作者: MicFred 時間: 11-11-5 21:42
你地估交表時間同面見時間有無關係, 會唔會都用返同一時段呢?
作者: Bean0602 時間: 11-11-5 22:03
我15/11 1:30pm
作者: joanne_ma 時間: 11-11-5 22:05
我 16/11 交 1430 - 1530...
作者: cow1303 時間: 11-11-5 22:05
原帖由 MicFred 於 11-11-5 21:42 發表 
你地估交表時間同面見時間有無關係, 會唔會都用返同一時段呢?
有可能.
作者: piggyccy 時間: 11-11-5 22:07
我係15\11 10:30 ~11:30
係咪交表就知幾時面試?
我個都係陪跑b 09/10 但我又想比佢試下單獨面試,見識下!
作者: NICOLE123 時間: 11-11-5 22:14
消息指今年OVER 6千人報名. GOOD LUCK!
作者: MicFred 時間: 11-11-5 22:17
仲知唔知其他名校的情況呀?
作者: siden 時間: 11-11-5 22:44
Last year 3000 only, can't be doubled?!
作者: NICOLE123 時間: 11-11-5 22:55
原帖由 siden 於 11-11-5 22:44 發表 
Last year 3000 only, can't be doubled?!
今日見到一位老師佢同我講既...
而且上年好似係OVER 4千
作者: cheamuimui 時間: 11-11-5 22:59
培正係唔係單獨面試?只係得小朋友去見老師?
作者: siden 時間: 11-11-5 23:02
原帖由 NICOLE123 於 11-11-5 22:55 發表 
今日見到一位老師佢同我講既...
而且上年好似係OVER 4千
Like lucky draw
作者: NICOLE123 時間: 11-11-5 23:04
原帖由 cheamuimui 於 11-11-5 22:59 發表 
培正係唔係單獨面試?只係得小朋友去見老師?
幾個小朋友跟老師入房面試.家長止步.
作者: ronniedad 時間: 11-11-5 23:05
稍出名的都話過2000啦, 大家平常心吧.努力加油呀!!
作者: Cass_0114 時間: 11-11-5 23:47
今日收到報名表, 交表日期是:
11月15日(星期二) 15:30 - 16:30
請問有無人可以同我交換時間 (我想要上午), 謝!
作者: carnationBB 時間: 11-11-5 23:47
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Cavebaby 時間: 11-11-6 00:03
請問點解會咁快知道interview時間?唔係報左名先至有個時間架咩?我只係見到有交表時間。
原帖由 carnationBB 於 11-11-5 23:47 發表 
My interview time is 10:30-11:30a.m. 16 Nov.
作者: LittleButter 時間: 11-11-6 01:06 標題: 回覆 3# Cass_0114 的文章
I want to ask can we exchange the time by ourselves is okay or not?
作者: cow1303 時間: 11-11-6 07:57
6000人報呀?!?! 好犀利喎.......
我個仔係3月B, 睇嚟都係陪跑.....
我諗交表時係立即比埋interview時間我哋, 所以先要親身交表.....
其實親身交表都幾好呀, 起碼$30報名費唔洗開支票.
[ 本帖最後由 cow1303 於 11-11-6 08:00 編輯 ]
作者: gskw 時間: 11-11-6 09:30
240 個位,6000 人爭,4% 機會!好過中六合彩喎... Hahahaha
作者: racleong 時間: 11-11-6 09:36
26/11 一定會撞期tim....
作者: gskw 時間: 11-11-6 09:43
Interview dates can be 26/11, 3/12 and 10/12 am... According to the pc's additional notice
作者: siden 時間: 11-11-6 10:55
原帖由 gskw 於 11-11-6 09:43 發表 
Interview dates can be 26/11, 3/12 and 10/12 am... According to the pc's additional notice
10/12 am?
Which notice indicate this new date?
作者: MC-煎 時間: 11-11-6 12:06
原帖由 cow1303 於 11-11-6 07:57 發表 
6000人報呀?!?! 好犀利喎.......
我個仔係3月B, 睇嚟都係陪跑.....
我諗交表時係立即比埋interview時間我哋, 所以先要親身交表.....
其實親身交表都幾好呀, 起碼$30報名費唔洗開支票. ...
請問點至唔陪跑? 9月B??
作者: hayleybelle 時間: 11-11-6 12:07
同德望撞左.......同一日interview
作者: cow1303 時間: 11-11-6 12:51
原帖由 MC-煎 於 11-11-6 12:06 發表 
請問點至唔陪跑? 9月B??
當然08年9-12月B的機會大好多啦.
作者: CBabeY 時間: 11-11-6 13:01
今年多左九月同十月仔報名,有六千個都唔其。我個仔十月細仔先真真正正陪跑。^^
作者: 上等人 時間: 11-11-6 16:08
should over 6000.原帖由 MC-煎 於 6-11-2011 12:06 發表 
請問點至唔陪跑? 9月B??
作者: karen0128 時間: 11-11-7 10:53
我就15/11 10:30-11:30交表, 咁樣分流都好好! 唔駛家長排咁耐!
作者: chloe09 時間: 11-11-7 12:17
培正 我 15/11 交 上午 10:30 - 11:30...我個期揰了, 請問你有無興趣交換? 謝謝
作者: dada3210 時間: 11-11-7 14:21
可以自己對調時間咩?
作者: kiu_kiu 時間: 11-11-7 14:49
舊年我打去問佢地話可以對調, 我當時有對調時間呀, 依家已入讀k1喇!
原帖由 dada3210 於 11-11-7 14:21 發表 
可以自己對調時間咩?
作者: youwant888 時間: 11-11-7 17:05
請問面試時間要幾耐?
作者: kinder17 時間: 11-11-7 17:11
原帖由 kiu_kiu 於 11-11-7 14:49 發表 
舊年我打去問佢地話可以對調, 我當時有對調時間呀, 依家已入讀k1喇!
你係同人交換張有交表時間的application form還是交了form有interview時間後先對調呀?
作者: kiu_kiu 時間: 11-11-7 17:22
我係交換張有時間表o既申請表呀, 交左form有interview時間o個張紙有晒名無得換架喇!
原帖由 kinder17 於 11-11-7 17:11 發表 
你係同人交換張有交表時間的application form還是交了form有interview時間後先對調呀?
作者: Vickylee221 時間: 11-11-7 17:33
交form都有規定時間呀,我呢d working mama 又要請假 ? 請問知唔知可唔可以搵其他人幫忙交form 架 ? 因為我未收到報名表 ~
thanks!
作者: blowater 時間: 11-11-7 17:42
我覺得佢係想晌 interview 之前篩左一班人.... 有 d 家長未必抽到時間去交 form 就唯有放棄.......
作者: bbmylove09 時間: 11-11-7 17:50
係可以搵人代交的.
原帖由 Vickylee221 於 11-11-7 17:33 發表 
交form都有規定時間呀,我呢d working mama 又要請假 ? 請問知唔知可唔可以搵其他人幫忙交form 架 ? 因為我未收到報名表 ~
thanks!
作者: Toni22 時間: 11-11-7 18:00
收到一封通告及問卷連同報名表, 說明是可以委託其他人代交報名表的。
作者: yushbaby123 時間: 11-11-7 18:06
i want to change as well:
Mine is: 11/15 , 3:30pm to 4:30 pm
want to change to 11/16: 3:30 to 4:30 pm,
Anyone like to exchange?
作者: 牛王頭太太 時間: 11-11-7 18:10
我都未收到呀!
作者: adaho43 時間: 11-11-7 18:10
原來可以交換交表時間, 太好啦!
我個交表時間係 11月16日3:30pm-4:30pm, 我去唔到呀, 想換15號早上, 有冇人可以同我換呀? THX!
作者: kiu_kiu 時間: 11-11-7 18:15
提提大家舊年o既經驗, 交form個時間表係直接影響你interview 個時間架, 如果第一日朝早交form, 好大機會係in 第一日o既朝早, 所以如果你地要就其他學校interview時間, 要諗埋呢個point.
原帖由 adaho43 於 11-11-7 18:10 發表 
原來可以交換交表時間, 太好啦!
我個交表時間係 11月16日3:30pm-4:30pm, 我去唔到呀, 想換15號早上, 有冇人可以同我換呀? THX!
作者: Vickylee221 時間: 11-11-7 18:41
唔該晒呀 ~
作者: yushbaby123 時間: 11-11-7 19:12
原帖由 kiu_kiu 於 11-11-7 18:15 發表 
提提大家舊年o既經驗, 交form個時間表係直接影響你interview 個時間架, 如果第一日朝早交form, 好大機會係in 第一日o既朝早, 所以如果你地要就其他學校interview時間, 要諗埋呢個point.
...
如果11/15 :3:30 pm 交form, 將会 in 幾時?????
作者: Shirley0902 時間: 11-11-7 23:07
原帖由 cow1303 於 11-11-5 23:57 發表 
6000人報呀?!?! 好犀利喎.......
我個仔係3月B, 睇嚟都係陪跑.....
我諗交表時係立即比埋interview時間我哋, 所以先要親身交表.....
其實親身交表都幾好呀, 起碼$30報名費唔洗開支票. ...
下.....三月B都陪跑.....唉,我都係三月B......
作者: 西瓜頭 時間: 11-11-8 00:23
我係15/11早上9至10:30,我想同你換啊!已pm你!
原帖由 adaho43 於 11-11-7 18:10 發表 
原來可以交換交表時間, 太好啦!
我個交表時間係 11月16日3:30pm-4:30pm, 我去唔到呀, 想換15號早上, 有冇人可以同我換呀? THX!
作者: 上等人 時間: 11-11-8 00:37
我就真係陪跑啦....我唔想呀! 我個大B無我係身邊考一定唔肯....之前IN咁多間都可以陪,呢間唔陪得
話晒都係陌生地方, 我包佢100%唔肯.
原帖由 Shirley0902 於 7-11-2011 23:07 發表 
下.....三月B都陪跑.....唉,我都係三月B......
作者: maozit 時間: 11-11-8 00:52
Some yrs ago, I submitted the application form for my friend. And her hubby and her could not even bring her kid to attend the interview, but still get the offer. So no worry if u can't submit the form or attend interview by yourself.
原帖由 Toni22 於 11-11-7 18:00 發表 
收到一封通告及問卷連同報名表, 說明是可以委託其他人代交報名表的。
作者: whitefishball 時間: 11-11-8 01:00
點解仲未收到?
想問報名日期及時間即反映至面試日期? 如交上午即上午面試??
謝謝
作者: ypchana 時間: 11-11-8 02:00
我係11月15日9:00-10:30,我想交換同日下午3:30,唔知有無人有興趣交換呢?
作者: kiu_kiu 時間: 11-11-8 10:17
for your reference, 我舊年係第一日下午1:45交表, 我係in 第一日o既下午1:30囉, 所以我估個時間都差唔多呱.
原帖由 yushbaby123 於 11-11-7 19:12 發表 
如果11/15 :3:30 pm 交form, 將会 in 幾時?????
作者: melodyc111 時間: 11-11-8 10:20
我系15/11 - 9:00-10:30 , 想换16/11 am. pls pm me. tks
作者: 牛王頭太太 時間: 11-11-8 10:27
我是16/11的2:30-3:30PM, 想換15/11的早上.
作者: PRECIOUSGIRL08 時間: 11-11-8 11:37
我是15/11的1:30-2:30PM, 想換09:00-10:30 15 NOV
作者: 小Red 時間: 11-11-8 12:01
原帖由 ypchana 於 11-11-8 02:00 發表 
我係11月15日9:00-10:30,我想交換同日下午3:30,唔知有無人有興趣交換呢?
我係15/11 2:30-3:30pm , 想同你換上午時間, ok嗎?
作者: 5162002 時間: 11-11-8 12:54
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 傻太 時間: 11-11-8 13:00
原帖由 5162002 於 11-11-8 12:54 發表 
Remind:my time is 15/11 3:30-4:30,I want 15/11 9:00-10:00 or 16/11 3:30-4:30,many thanks.pls pm me.
mine is 16/11 - 2:30-3:30
please pm me if changable
[email protected]
[ 本帖最後由 傻太 於 11-11-8 13:03 編輯 ]
作者: 2Fats 時間: 11-11-8 13:20
I also pm and emailed you.
原帖由 傻太 於 11-11-8 13:00 發表 
mine is 16/11 - 2:30-3:30
please pm me if changable
[email protected]
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |