教育王國

標題: 迦南同啓思 [打印本頁]

作者: jloklok    時間: 11-11-4 17:30     標題: 迦南同啓思

請問迦南定啓思好呀 ?

唔該晒呀
作者: shevachevy    時間: 11-11-4 17:35

咁樣好似空泛d, 兩間都有咁多分校。
雖然我而家都想問呢個問題, klntong creative收左, 聽日會in埋cannan, 如果kln tong 兩間compare 唔知家長又點睇?
作者: km_chung    時間: 11-11-7 16:13

兩者各有fans...真係好難做決定!
作者: ppwic    時間: 11-11-8 10:59

好多人都話啟思課程好淺, N1母語教學冇英文班. 咁迦南課程淺嗎?
因為我都考慮埋如果讀佢地既K1, 佢地既課程好唔好.
作者: chanwendy    時間: 11-11-8 11:01

我覺得迦南課程在學券學校中唔算淺.
作者: lamlamkids    時間: 11-11-8 11:09

迦南N班有教英文、普通話。

N班有書本外,亦有中、英、數字既字咭給家長於家中同小朋友溫習。

亦不定期派一些鍛鍊小肌肉的玩具給小朋友,在家中玩。




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5