教育王國

標題: 迦南interview問題 [打印本頁]

作者: woojochu    時間: 11-11-3 10:03     標題: 迦南interview問題

有冇媽媽上年interview過, 可唔可以share一下會考啲咩?
作者: tsangnamnam    時間: 11-11-3 10:29

原帖由 woojochu 於 11-11-3 10:03 發表
有冇媽媽上年interview過, 可唔可以share一下會考啲咩?


上年我去左兩間迦南: 藍田同九龍塘 (半日嗰間)
面試問題有啲唔同.

一樣嘅係, 會問家長:
1. 平時邊個揍?
2. 有冇特別食物/ 藥物敏感/ 身體健康問題

藍田 - 問小朋友
1. 你叫咩名呀?
2. 邊個係爸爸, 邊個係媽媽 (兩位家長陪入)
3. 老師取出3個大小不同杯子疊高, 叫小朋友跟老師疊嘅順序做
4. 老師取出3個顏色不同杯子, 叫小朋友: 俾藍色杯爸爸, 紅色俾媽媽, 黃色俾老師
5. 老師取出認圖卡, 指住問: 咩來架? (係蘋果, 車, 波波)
6. 老師送禮物, 要小朋友謝謝再見

九龍塘 - 問小朋友
1. 你叫咩名呀?
2. 哩個係邊個? (一個家長陪入)
3. 老師取出車子叫小朋友玩俾佢睇
4. 老師取出拚圖, 拚圖係一隻牛, 分左3塊, 中間嗰塊痴實左, 叫小朋友拚兩側嗰兩塊.
5. 老師送禮物, 要小朋友謝謝再見

希望冇遺漏~    祝好運~
作者: woojochu    時間: 11-11-3 10:42

我個仔成20個月都未識叫自己個名....死得...
作者: datejust    時間: 11-11-3 10:46

好深呀....我個囡一定唔識....唉 !
作者: chanwendy    時間: 11-11-3 10:47

我仔上年連發音都唔肯呀, 我上年 in 九龍塘, 問小朋友部份包括:

1. 叫咩名
2. 比個公仔你叫你指眼耳口鼻
3. 砌 puzzle
4. 認顏色, 老師放三隻唔同色的積本在枱, 再比三塊小朋友, 要小朋友將相同顏色的積木放在一起, 即紅色放返在紅色的上面或前面
5. 最後送咗隻熊仔

家長都係問邊個揍, 有冇咩特別病或敏感, 平時鍾意食咩.
作者: woojochu    時間: 11-11-3 10:55

咁有冇收你個小朋友?


原帖由 chanwendy 於 11-11-3 10:47 發表
我仔上年連發音都唔肯呀, 我上年 in 九龍塘, 問小朋友部份包括:

1. 叫咩名
2. 比個公仔你叫你指眼耳口鼻
3. 砌 puzzle
4. 認顏色, 老師放三隻唔同色的積本在枱, 再比三塊小朋友, 要小朋友將相同顏色的積木放在一起, ...

作者: tsangnamnam    時間: 11-11-3 11:03

我個女都係只講到自己乳名, 唔識講全名.
即係好似: 柔柔, 芝芝, 明明, 咁樣都可以.

做反應做晒, 不過比較慢.
我全程齋陪坐同陪笑, 由佢慢慢來.
千萬唔好插手呀~
作者: lingan    時間: 11-11-3 12:17

請問係唔係幼兒園N班interview問題黎架? 定係幼稚園 K 果d 呀? 乜咁難架?
作者: iyct    時間: 11-11-3 12:25     標題: 回復 4# chanwendy 的帖子

請問整個過程用邊種語言溝通? 廣東話 / 英語 / 普通話?
作者: BORCHRISTY    時間: 11-11-3 12:32

點解d問題咁深ge..囡囡10年2月BB仲未識講自己名、認color同say thank you..唉~~
作者: neko1234    時間: 11-11-3 13:23

我舊年都覺得迦南係咁多間幼稚園考n1
考小朋友考得最深個間
(但係佢又唔係最好個間喎 )


我個仔係唔識講野..連baba mama音都無架..
唔識比反應..當然唔好講分類, 認顏色, 識物件呢d..全部都唔識


最後係無收到佢...   

不過考多幾間實有一間收ge..

大家努力啦!!

[ 本帖最後由 neko1234 於 11-11-3 13:26 編輯 ]
作者: 大白豬    時間: 11-11-3 13:56

wow... k1 interview questions?
color identification and puzzle, my daughter does not know. She is now 16 month old.
作者: kartimmi    時間: 11-11-3 14:00

真係好難喎~~ 我仔仔5月b都唔識
作者: tsangnamnam    時間: 11-11-3 14:10

原帖由 lingan 於 11-11-3 12:17 發表
請問係唔係幼兒園N班interview問題黎架? 定係幼稚園 K 果d 呀? 乜咁難架?


幼兒園, N1呀~

上年我考過朗思我覺得佢叫我個女"形容"張卡片上個小朋友做緊咩, 真係好難呀~
作者: tsangnamnam    時間: 11-11-3 14:13

原帖由 大白豬 於 11-11-3 13:56 發表
wow... k1 interview questions?
color identification and puzzle, my daughter does not know. She is now 16 month old.


係N1 questions ar.
我個女大啲, 去年面試時係1歲7,8個月啦.
作者: atalanta    時間: 11-11-3 14:14

I heard from other mamas that they prefer bbs who can talk a lot and know colors/puzzles...

mine can't la... 16 months ... too hard
作者: tsangnamnam    時間: 11-11-3 14:21     標題: 回復 1# atalanta 的帖子

我反而覺得小朋友笑容多啲有著數呀.
我個女唔識答會對住老師笑.

唔識真係唔緊要架, 都未入學, 點識呢?
入到去咪又係教哩啲.

總之輕鬆啲, 同小朋友去玩下.
同陌生人傾下偈. 叫佢笑多啲.
考完即刻讚佢乖, 叻.  
老師都睇家長點對個小朋友架.
作者: atalanta    時間: 11-11-3 15:23     標題: 回復 17# tsangnamnam 的帖子

Thank you ar~~ That's quite comforting~

Agreed with u too..need to take it easy
作者: homepridealice    時間: 11-11-3 15:44

迦南的老師出名nice, 順其自然吧.
作者: andeskinki    時間: 11-11-3 15:44

我個女上個月22號去in方方,方方問得仲多野,又問形狀(puzzle),再問生果,又睇書,仲要疊杯,仲問佢叫咩名,btw,我個囡係2010年2月bb........@_@:!真係難左d lor....!!!!!!!!!!!!!
作者: lingan    時間: 11-11-3 18:01

我個B,今個星期6去考啦,佢先得14.5個月大,點識吖。我都係諗住同佢去玩架咋。
作者: Annebe    時間: 11-11-3 18:05

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: woojochu    時間: 11-11-3 18:08

我都係上星期六見方方, 又係好多問題, 不過我個仔食咗藥冇咩反應, 都係唔得多嫁啦.


原帖由 andeskinki 於 11-11-3 15:44 發表
我個女上個月22號去in方方,方方問得仲多野,又問形狀(puzzle),再問生果,又睇書,仲要疊杯,仲問佢叫咩名,btw,我個囡係2010年2月bb........@_@:!真係難左d lor....!!!!!!!!!!!!! ...

作者: woojochu    時間: 11-11-3 18:09     標題: 回復 2# Annebe 的帖子

我諗意思係比個小朋友自己比反應個老師會比較好, 我個仔in方方同英藝我都冇幫佢.
作者: KWBN    時間: 11-11-3 18:33

真係難左d, 好多我個女都唔識吖, 實fail,
作者: km_chung    時間: 11-11-3 19:42

原帖由 woojochu 於 11-11-3 18:09 發表
我諗意思係比個小朋友自己比反應個老師會比較好, 我個仔in方方同英藝我都冇幫佢.


我都一樣,之前5次面試我都坐在一旁,由得仔仔自己答,面試時仔仔只有13個月大,結果已經收到2個學位了。

大家放鬆讓小朋友自己發揮,明天上午我都會去cannan面試,反正請咗假,就當同仔仔去玩吓遊戲啦~

各位加油,希望人人入到心目中的理想學校!

作者: Annebe    時間: 11-11-3 23:05

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Bear999    時間: 11-11-3 23:21

九龍塘 - 問小朋友
1. 你叫咩名呀?
2. 哩個係邊個? (一個家長陪入)
3. 老師取出車子叫小朋友玩俾佢睇
4. 老師取出拚圖, 拚圖係一隻牛, 分左3塊, 中間嗰塊痴實左, 叫小朋友拚兩側嗰兩塊.
5. 老師送禮物, 要小朋友謝謝再見

問題深左d囉,3,4做到外,其他都一定fail!!!
作者: POCHACCO_1811    時間: 11-11-4 06:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chanwendy    時間: 11-11-4 10:21

原帖由 woojochu 於 11-11-3 10:55 發表
咁有冇收你個小朋友?


WAITING, 因為佢冇講到嘢, 不過我有家姐讀緊, 打電話返去問就收返.
作者: chanwendy    時間: 11-11-4 10:21

原帖由 iyct 於 11-11-3 12:25 發表
請問整個過程用邊種語言溝通? 廣東話 / 英語 / 普通話?


廣東話
作者: chanwendy    時間: 11-11-4 10:28

其實問題對大 b 來講唔算深, 但對細 b 就可能會深啲.  我大女 06 出世, 當年都係問呢啲問題, 不過以前冇咁多人考, 當時係等 bb 足 18 個月先安排面試的, 近年因為多人考, 所以有啲係得 13 個月大, 相比人地 18-20 個月的, 一定差少少, 我仔上年 in 時都唔足14 個月.
作者: woojochu    時間: 11-11-4 11:04

啱啱in完
入到去問爸爸點叫個仔, 跟住就叫個仔然然, 跟住老師指住爸爸問個仔佢係邊個
1) 砌積木
2) 砌好之後老師話係生日蛋糕(不過唔似), 跟住老師同爸爸一齊唱生日歌, 唱完叫個仔扮吹candle (因為係冇candle所以我個仔冇反應)
3) share蛋糕比爸爸食
4) 拎個公仔出黎問眼耳口nose
5) 拎啲生果出黎問係咩黎 (banana, apple, organe)
跟住問爸爸
1) 邊個湊
2) 有冇嘢唔食
3) 有咩嘢佢最鐘意食
4) 有冇返playgroup
5) 平時同佢有咩親子活動
6) 多唔多同佢去公園玩
最後比個公仔我個仔跟住bye bye
作者: chii03    時間: 11-11-4 11:15

系呀,朗思系禁叫我個囝講嘢. 佢某細边識呀
作者: woojochu    時間: 11-11-4 11:21

叫佢扮吹candle先攪笑啦...
作者: hehehaha18    時間: 11-11-4 11:30

原帖由 woojochu 於 11-11-4 11:04 發表
啱啱in完
入到去問爸爸點叫個仔, 跟住就叫個仔然然, 跟住老師指住爸爸問個仔佢係邊個
1) 砌積木
2) 砌好之後老師話係生日蛋糕(不過唔似), 跟住老師同爸爸一齊唱生日歌, 唱完叫個仔扮吹candle (因為係冇candle所以我 ...


hi woojochu
你囝囝幾大呀? in 邊間迦南呀?
作者: woojochu    時間: 11-11-4 11:32     標題: 回復 1# hehehaha18 的帖子

3月BB, in黃埔
作者: kklmml    時間: 11-11-4 14:59

我都剛IN完, 但冇吹CANDLE 呢一PART, 不過要佢搵架車比爸爸, BOOK 比老師, 公仔比媽媽.
作者: irisnmy    時間: 11-11-4 15:21

i completed this morning.

1. play car & give to papa/mama
2. identify fruits and pretend to eat
3. show eye/nose/mouth/ear
4. playing blocks and build up & put back to the basket
5. give toys and say thank you & byebye
作者: 雯蚊媽    時間: 11-11-4 22:09

in完,對我女女(8月b)黎講,D問題有D難道。估計失敗。
作者: olivia_kyk    時間: 11-11-5 23:50

今日in完, 砌積木, 玩車車, 攞幅圖出黎答呢個係咩黎, 仲有將d膠片入樽~ 呀b坐唔定, 仲掃哂d嘢落地~ 佢得14個月, 完部嘢都做唔到, 十成衰!
作者: leungcnine    時間: 11-11-6 00:21

我b 都係, 因為撞岩下午午瞓時間, 問問題唔出聲, 只係0係度低頭笑, 衰緊! 夜晚0係home 問番今日問題, 全部識答, 唔知好嬲定好笑~~
作者: JMK    時間: 11-11-6 00:24

我囝囝尋日In完,之前In九龍塘啟思佢答到50%,又唔笑,初時以為實唔得,點知佢收我個囝,所以唔知準則係點,但尋日In完,我更加感覺其實似乎每間幼稚園都有50%睇媽媽表現。
作者: sppchocho    時間: 11-11-6 22:01

一開波INTERVIEWER就問識唔識講嘢,話未識就冇特別要阿B答問題,唔知INTERVIEWER都費事同阿B磨?
不過TASK就差唔多全部都做到,咁我個人認為都算係咁啦,係未識講嘢問佢都冇用~~
作者: homepridealice    時間: 11-11-7 13:06

之前INTERVIEW都可以先比亞囡玩下先, 今次無, 所以有點緊張, 一坐低老師比左架車亞囡, 叫佢自己玩, @@, 跟住老師問亞囡平時媽媽帶你去邊度玩呀? (嘩, 第一題已咁深), 等左一陣, 亞囡只係望住老師, 跟住再問, 咁你平時可以自己食飯未呀? (可以, 但亞囡無答)跟住老師再問, 咁你平時鍾意食什麼呢? @@ 唉, 跟住才問淺問題, 如你叫什麼名等等, 然後叫亞囡做顏色配對, 併圖等等, 亞囡就照做, 最後說老師比禮物囡囡選, 選了蜜蜂帽, 說謝謝, 最後BYE BYE, 飛吻及搬回椅子, 就完了. 想問其他媽媽, 有否問開頭幾條問題, 因好似幾難
作者: vinik    時間: 11-11-7 14:19

我上星期in完小西灣迦南, o的問題好似冇你地咁多:

開頭都係問家長: 邊個湊, 鍾意/唔鍾意食乜, 有冇食物敏感, 平時帶小朋友去邊度玩, 識講野未等等。
枱面已經有o的玩具, 老師問緊我問題時, 阿女已經玩緊。之後老師叫佢搭積木, 同埋玩車車, 有一大一細, 老師叫佢畀一架我, 佢都肯做既。跟住拎張圖片出黎, 有飛機/巴士/小巴/的士, 指住邊架係巴士, 佢指o岩o左, 跟住指住小巴問係乜, 冇答到。指住的士問, 佢就話車車, 再指住飛機問, 佢答Airplane。 跟住就完喇, 送o左個公仔畀佢, 但阿女唔鍾意, 擰頭唔要, 我唯有代佢收, 叫佢講謝謝又唔肯講。跟住叫佢同老師講拜拜, 佢先肯細細聲講。

今次面試算係咁啦, 對我黎講, 佢唔喊同埋肯出聲已經好成功。收唔收就睇下老師覺得佢點喇。
作者: wan0526    時間: 11-11-8 02:22

無哦,咁難既?我係由問名開始~
原帖由 homepridealice 於 11-11-7 13:06 發表
之前INTERVIEW都可以先比亞囡玩下先, 今次無, 所以有點緊張, 一坐低老師比左架車亞囡, 叫佢自己玩, @@, 跟住老師問亞囡平時媽媽帶你去邊度玩呀? (嘩, 第一題已咁深), 等左一陣, 亞囡只係望住老師, 跟住再問, 咁你平 ...





歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5