教育王國
標題: Ready To Learn Center 學英文 [打印本頁]
作者: CPLau129 時間: 11-9-4 14:14 標題: Ready To Learn Center 學英文
有冇人讀緊? 好唔好? 學費如何?
http://www.readytolearn.net/
作者: ParcoBabyBaby 時間: 11-9-4 23:15
PARCO 由3歲讀到而家6歲
由LEVEL 1去到而家LEVEL 5
RTL 用自己做的課程去教小朋友
內容有閒聊,本身故事,PHONICS,GRAMMA,串字,生字同埋最後答問題
每個用有REPORT,每年有總REPORT 等
另外會因應程度,去推介小朋友去考TRINITY / CAMBRIDGE等等。。
作者: CPLau129 時間: 11-9-6 16:14
聼落唔錯,貴唔貴? 好似係小班?
作者: Charlotte 時間: 11-9-6 21:06
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: minejoujou 時間: 11-9-6 22:14
原帖由 Charlotte 於 11-9-6 21:06 發表 
其實佢地套教材唔錯, 我小朋友以前跟過一位呀sir, 教得好好, 又可以錄音, 我聽番d帶, 聽到我個小朋友學得好開心, 點知冇耐個呀sir就走咗, 然後就不停咁轉老師, 所以就冇再學囉! 如果佢地冇呢個問題, 都學得過架! ...
我都有興趣,一堂大約什麼收費?我女2.5有無課程適合呢?
作者: Charlotte 時間: 11-9-6 22:56
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ParcoBabyBaby 時間: 11-9-7 23:47
我仔仔開頭學果陣,都有成日轉老C呢個問題; 後來定左一位老C (2年多了)
如果佢請假就有代課老C; 但代課老C通常有10分; 教開果個就好少比10分。
1180$ 4堂 (一對三)
作者: manlee22 時間: 12-5-6 15:03
回復 ParcoBabyBaby 的帖子
本人想幫小兒報讀RTL, 但因為學費很貴, 想了解他的課程及有關他的教學模式及成效, 講問是否可以分享一下? 因為我想參考一下你寶貴的意見, 謝謝!
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |