教育王國
標題: Learning Adventure - 沙田 [打印本頁]
作者: gamabonbon 時間: 11-7-5 08:43 標題: Learning Adventure - 沙田
各位媽媽,請問有無試過li間PG,我約左試堂,可唔可以比d意見,我BB1歲大未識行,會唔會太細 ? 另外,有無媽媽可唔可以refer我,如果我join。Thanks!
作者: hobby 時間: 11-7-5 10:07
我囡囡都返咗2堂, 我覺得識行會好啲, 一歲好似細咗少少, 如果大多幾個月可能會玩得開心啲
原帖由 gamabonbon 於 11-7-5 08:43 發表 
各位媽媽,請問有無試過li間PG,我約左試堂,可唔可以比d意見,我BB1歲大未識行,會唔會太細 ? 另外,有無媽媽可唔可以refer我,如果我join。Thanks!
作者: yungmaggie0410 時間: 11-7-5 12:08
個個小朋友情況都唔同, 好難去俾意見你. 我只可以share我嘅情況你知....
我仔仔而家13個月, 行得ok, 都返左2堂. 最初我都有諗過佢會唔會太細, 不過由於我自己完全唔了解play group係d咩, 究竟好唔好, 所以試堂之後見佢無喊, 我就決定join多1個月睇下點. d朋友都覺得佢太早返play group, 不過我嘅心態只係俾佢try下, 同玩下, (暫時)唔expect佢會學到咩.
因為話晒都只係1歲人仔, 唔通真係會完全明咩, 頭幾個月我只係for佢習慣下同其他小朋友一齊上下堂.
如果你想人refer就pm我la, 因為我pc有問題, send唔到pm, 覆你pm就可以. ^^
作者: gamabonbon 時間: 11-7-5 15:19 標題: 回復 1# yungmaggie0410 的帖子
多謝你的意見!咁以lee個價錢,你認為值得嗎 ? 同埋Miss教成點 ? 每班多唔多小朋友,會唔會照顧唔到?
作者: yungmaggie0410 時間: 11-7-5 16:33
原價我覺得係唔平, 不過discount之後就ok(有人refer頭1個月8折), discount左之後就同出面其他差唔多price, 如果一次過join3個月就可以有85折, 所以如果之後我再join, 就會join3個月, 因為真係差好遠.
我無比較過其他play group, 唔知叫唔叫好, 但我覺得可以接受law, 起碼我個仔幾like個miss, 仲會主動行埋佢度, 又會同佢玩, 至於多唔多小朋友, 上2次都有成10-12個, 我覺得係太多ka, 不過有d係試堂嘅, 呢點我今個星期都會再留意下, 如果佢都係咁多, 我就會出聲問下, 因為如果次次都係咁, 我就未必會再join.
每個小朋友都有1位家長陪, 自己照顧返自己嗰個, 又無話照顧唔到嘅, 但太多小朋友我就覺得有d亂同太嘈law! 小朋友係應該嘈嘅, 所以我唔prefer一班有太多小朋友.
作者: henrykwok 時間: 11-7-5 23:49
我都剛剛join咗呀.. 我囡18個月, 我join咗3個月呀
我都有試個堂, 都覺得OK, 和真係join咗3個月平好多,
和地方都算幾大, 我曾找過一些playgroup都要起碼$220.00一堂..
至於多人, 我想你係上平日定係假日呀??
因為上次試堂我都係星期六, 我都覺得比較多人, 所以我選擇咗星期五上堂呀..
作者: PatJoybb 時間: 11-7-6 09:42
請問有無媽媽可唔可以refer我呀, 我book左下星期試堂呀, thx !
作者: yungmaggie0410 時間: 11-7-6 10:30
原帖由 henrykwok 於 11-7-5 23:49 發表 
我都剛剛join咗呀.. 我囡18個月, 我join咗3個月呀
我都有試個堂, 都覺得OK, 和真係join咗3個月平好多,
和地方都算幾大, 我曾找過一些playgroup都要起碼$220.00一堂..
至於多人, 我想你係上平日定係假日呀??
因為 ...
我係join sat afternoon, 因為我要返工, 所以無得揀!!
作者: vince919 時間: 11-7-6 11:32 標題: Learning Adventure - 沙田
Hi MaMa(s)
I'll join their trial lesson this SAT. Can you send me the referral info, thanks so much ;)
作者: 黑草羊dy 時間: 11-7-6 12:17 標題: 回復 8# yungmaggie0410 的帖子
yungmaggie0410 ,
我join左 sat 下午 2:15, 是否同你一班呀?!
作者: vince919 時間: 11-7-6 13:00
Hi yungmaggie0410
我join1245果班, 所以唔同你一個時間呀, 請問你有無referral info可以給我? 謝謝 ;)
作者: yungmaggie0410 時間: 11-7-6 13:41 標題: 回復 10# 黑草羊dy 的帖子
我哋係返15:45ka!! 你嗰個返成點呀? 覺得ok ma?
作者: hobby 時間: 11-7-6 14:34 標題: 回復 11# vince919 的帖子
我囡囡都係join 呢一班呢
作者: hobby 時間: 11-7-6 14:37
我都覺得人多咗啲, 10個都ok, 但12個就覺得亂 ... 不過地點方便, 又有星期六, 仲要net 教, 好似冇咩choice ... 自己英文又唔得, 又想囡囡有機會聽多啲, 所以會上住先
作者: vince919 時間: 11-7-6 15:07
Hi Hobby
你都係1245呢班?? 你囡囡係咪讀開架?? ok嗎? 有咩意見呀? 因為我個sat係試堂, 所以都想了解多少少資料. 另外, 請問你會唔會有referral既資料俾我, 因為有refer會平dd呀,. 麻煩晒你.
作者: bubumum 時間: 11-7-7 00:02 標題: Learning Adventures
PM my profile for you to get the referral discount la.. you check check la 
作者: vince919 時間: 11-7-7 09:14
原帖由 bubumum 於 11-7-7 00:02 發表 
PM my profile for you to get the referral discount la.. you check check la
Hi Bubumum
i got it. Thanks so much ;)
作者: 朝日太太 時間: 11-10-9 20:22
有冇人JOIN halloween party? 我15/16唔知JOIN唔JOIN好
作者: yungmaggie0410 時間: 11-10-10 10:40
我join左, 因為起碼d miss係熟人, 阿仔會投入d去玩
作者: 朝日太太 時間: 11-10-14 10:20
我報左了,好期待!!
作者: 朝日太太 時間: 11-10-14 10:24
原帖由 yungmaggie0410 於 11-10-10 10:40 發表 
我join左, 因為起碼d miss係熟人, 阿仔會投入d去玩
你覺得ms tammy點呀?我亞囡好likey佢!
作者: Ah_B 時間: 11-10-14 17:42
我都想報呀..唔知有無媽咪可以 referral 我, 等我第一次可以平 d 呢? 唔該晒呀...
作者: loveannis 時間: 11-10-18 15:20
我都住沙田,之前都唔知有個咁大既地方比BB玩,最正系我睇到佢個網頁張相,個outdoor playground真系好大呢。我心思思想幫BB報名玩下,系咪先去試堂,然後join 1個月(因為referral 8折?),之後再join 3個月課程啊?
但系我見佢地website話系買幾多堂,e.g. 買20堂送2堂,而唔系段月計既?
請問有無媽媽可以pm我你地既referral details啊?我如果去trail時會通知你地。
作者: michelle2307 時間: 11-10-21 08:58 標題: 回覆 20# 朝日太太 的文章
Hi,
Is there still the referral discount? I also want to join this playgroup, can you tell me the details of the fee now? Thank you so much.
作者: akinaho 時間: 11-10-21 15:01
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ilovechhichi 時間: 11-10-21 15:23
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 朝日太太 時間: 11-10-25 17:56
佢地好似幾full, 所以取消左個discount, 只係我refer你地, 我就有一堂free lesson, 不過唔好喇, 我怕比版主ban, 我仲想keep住個bk acc, haha
如果你地sign up一堂free lesson, 就要比$100, 如果即時join就可以扣返呢$100
都係好事黎既, 証明佢地都幾好, 如果唔好, d人都走夾唔抖啦
作者: 朝日太太 時間: 11-10-25 18:00
仲有冇人JOIN HALLOWEEN PARTY呀?
作者: abebilo 時間: 11-10-25 23:39
我都想報呀..唔知有無媽咪可以 referral 我, 等我第一次可以平 d 呢? 唔該晒呀...
作者: peckychiu 時間: 11-10-26 15:36
我都book左riaol有無媽咪可以refer我呀..pls pm~我都報左halloween party ah..到時見
作者: yungmaggie0410 時間: 11-10-27 12:01
你join左幾點呀?
作者: skycarol 時間: 11-11-16 14:06
原帖由 bubumum 於 11-7-7 00:02 發表 
PM my profile for you to get the referral discount la.. you check check la
Hi,
I also want to join this playgroup, can you tell me the details of the fee now? Thank you so much.
作者: supermom1 時間: 11-11-16 17:51
我都有興趣, 有冇媽咪refer我呀?
作者: 朝日太太 時間: 12-2-20 15:09
今時今日都仲有人叫我PM, 哈哈, 而家推薦人(成功讀)同埋被推薦既都有一堂FREE 呀.
下個月我會試下佢地個OXFORD READING CLASS.
你地上面D小朋友仲有讀緊嗎?
作者: PatJoybb 時間: 12-2-20 15:54
我個仔仔一路都讀緊呀, 佢而家21個月大, 下個月開始可以轉去上Toddler
作者: wa923 時間: 12-2-20 21:14
回復 PatJoybb 的帖子
我都想join ,有人refer會平d嗎?
作者: PatJoybb 時間: 12-2-20 21:20 標題: 回覆:wa923 的帖子
已pm你了!

作者: helenmail421 時間: 12-2-21 10:42
佢而家做緊優惠!
" 若你和其他三人一起報名而每人各報20堂,則每人可以半價報讀額外10堂。*只限平曰星期一至五之playgroups。各人可報不同時段之課堂。"
作者: SAMMULFAN 時間: 12-2-28 11:47
I ALSO WANT TO JOIN, CAN SOMEONE REFER ME?
作者: Travor 時間: 12-2-29 12:51
我都想Joing丫 有人refer我嗎??
作者: helenmail421 時間: 12-2-29 14:00
I want to join, anyone can refer me?
作者: 20101029 時間: 12-2-29 17:44 標題: 回覆:Learning Adventure - 沙田
我都想囡囡試下返playgroup?點報試堂!近唔近火車站?謝

作者: Phoebe_snufkin 時間: 12-3-1 14:19
係沙田火車站行過去約10分鐘, 過左偉華中心OK之後有條露天樓梯, 係個度一上右手邊就係, 快過係英皇隔離條樓梯上好多。最近黎左個新既外籍男教師, 仲要係識講中文添
作者: applevonchu 時間: 12-3-5 18:31
提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: Phoebe_snufkin 時間: 12-3-6 10:59
而家好似冇左refer discount
作者: johnnyyu627 時間: 12-3-6 16:07
我個仔返緊,都唔錯! 最近黎左個新既外籍男教師,教得都好搞笑, 佢上得幾開心
作者: siuyan2046 時間: 12-3-7 13:26
之前個女外籍老師我覺得佢教得求其, 諗住上埋D堂就唔上. 而家黎左個男既..睇多幾堂先算
作者: Phoebe_snufkin 時間: 12-3-7 16:17
回復 siuyan2046 的帖子
係後生女定肥女人呀? 我都唔知佢地d miss叫咩名
作者: crystal_doll 時間: 12-3-8 00:02
提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: oscar1101 時間: 12-3-8 14:13
提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: crystal_doll 時間: 12-3-8 23:00
提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: PatJoybb 時間: 12-3-9 17:19 標題: 引用:Still+need+one+more+mama+to+join+and+we+
原帖由 crystal_doll 於 12-03-08 發表
Still need one more mama to join and we can get group discount!
Sent you pm, pls check!

作者: bubumum 時間: 12-3-9 21:45 標題: 回覆:oscar1101 的帖子
Pm you my contact for referral discount la :D

作者: wa923 時間: 12-3-13 19:08 標題: 回覆:gamabonbon 的帖子
我覺得女miss 麻麻地,男呀sir好d

作者: Phoebe_snufkin 時間: 12-3-14 10:23
老公話亞sir講野生鬼d
作者: wa923 時間: 12-3-14 17:46 標題: 回覆:Phoebe_snufkin 的帖子
原本因為女miss教唔join,但後來話男呀sir教,我先join

作者: bubumum 時間: 12-3-15 09:08 標題: 回覆:wa923 的帖子
收到風Learning Adventures 黎梗星期六及曰(17th&18th) 係希爾頓㘯會有宣傳攤位!! 有野玩, 有野送, 有特価小朋友書賣, 報名仲有仲有抽獎添。如要我慨contact 攞referral , pm 我啦!

作者: wa923 時間: 12-3-15 19:56 標題: 回覆:bubumum 的帖子
佢個網冇資料嘅。

作者: Jasmin映 時間: 12-5-9 19:31
約左今個星期六試堂,有無人可以refer?請PM我~thx
作者: applevonchu 時間: 12-5-10 12:53
Hi, Jasmin, I have PM you already!
Yes, the male teacher is much better & funny, he can draw my son's attention!
作者: happy.rita 時間: 12-5-13 03:31 標題: 引用:Hi,+Jasmin,+I+have+PM+you+already!Yes,+t
原帖由 applevonchu 於 12-05-10 發表
Hi, Jasmin, I have PM you already!
Yes, the male teacher is much better & funny, he can draw my son ...
Hello, applevonchu! 可以refer 我嗎?thx 

作者: applevonchu 時間: 12-5-14 18:29
回復 happy.rita 的帖子
Yes happy.rita, but what should I do?
作者: happy.rita 時間: 12-5-14 19:26 標題: 回覆:applevonchu 的帖子
哈哈!我都唔知程序,我去問下先!Thx!! 

作者: Barbarla 時間: 12-5-27 15:53 標題: 回覆:applevonchu 的帖子
你好可否ref 埋我呢....
我都想join ...many thx ...


作者: reneemama0118 時間: 12-6-11 02:05
請問可唔可以REFER埋我呢.... 我都想JOIN呀....THANKS....
作者: applevonchu 時間: 12-6-19 14:28
I have asked LA. They said that if you apply the course and quote my son's name as referer, you will have one more free lesson. If you need, pls PM me.
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |