教育王國
標題: 九龍塘英藝VS方方 [打印本頁]
作者: nathanmami 時間: 11-4-4 15:16 標題: 九龍塘英藝VS方方
我阿仔係細B... 0911, 好多學校都唔收, 依家只有九龍塘英藝, 方方收左, 但對於兩間學校的認識唔多, 有冇家長可以俾下意見呀?
英藝呢個禮拜要俾書簿費, 但仲未諗掂, 點算呀?
作者: nathanmami 時間: 11-4-6 10:40
有冇媽媽可以俾下意見呀?
作者: lovecarey 時間: 11-4-8 17:01
zenith is am class or pm class??
作者: nathanmami 時間: 11-4-11 11:51
PM CLASS
有分別嘛?
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |