教育王國
標題: 是否值得為小朋友搬出九龍返學~請家長回答 [打印本頁]
作者: YTCsophie 時間: 11-2-14 15:26 標題: 是否值得為小朋友搬出九龍返學~請家長回答
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: angrybirds 時間: 11-2-14 15:37
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sheffield 時間: 11-2-14 15:46
你住那區?該區有好學校offer嗎?st rose唔係龍,如你認為小學的兩個回合收獎機會大,我覺得可考慮搬(當然係搬到st.rose所屬校網)。如機會不大,而你住個校網又有好學校(小學同中學),不如算啦。當然,如工作地點和經濟狀況都許可,你地又覺得搬屋冇所謂,咁咪搬去d多好學校嘅校網囉!
作者: 小曳人 時間: 11-2-14 15:56
如果住响東鐵沿線, 可以考慮自己湊返學
旺角東行去, 我個仔兩歲半時行要..十分鐘左右 (阿仔仲要過埋馬路繼續行返學)
作者: klm402 時間: 11-2-14 16:28
經濟許可當然搬近學校, 等小朋友返學放學唔會太辛苦, 不過依家樓貴租貴, 要搬都唔係件容易既事呀.
作者: YTCsophie 時間: 11-2-14 17:47
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: elmolly 時間: 11-2-15 00:11
原帖由 YTCsophie 於 11-2-14 17:47 發表 
本人住北區, 我們是天主教, 本區沒有十分好學校, 加上小學有分, 所以想搬出來.
SRL: 好唔好, 又沒有普通話讀
粉嶺呂明材好似幾好架, 不過長遠升小學, 不論係咪SRL, 我覺得都係九龍好d
作者: fishballbaby 時間: 11-2-15 01:47
我就是為了小朋友由新界搬出九龍區住的,原因並不是為了幼稚園,而係原本住果區的小學校網好唔掂,全部也是鄉村小學,加上業主勁加租,所以沒有太大考慮就搬出九龍區了。不過依一年,九龍區的樓價,不論租或買,也大幅上升,的確令打工仔好吃力。
原帖由 klm402 於 11-2-14 16:28 發表 
經濟許可當然搬近學校, 等小朋友返學放學唔會太辛苦, 不過依家樓貴租貴, 要搬都唔係件容易既事呀.
作者: karen55407 時間: 11-2-15 07:45
我有一班住元朗的朋友,他們也是在小朋友讀幼稚園時搬出九龍,他們的小朋友現在已讀小學,他們都會鼓勵其他朋友選九龍區學校。
作者: TKma2010 時間: 11-2-15 08:31
我都係唸住由屯門搬出九龍嘅父母之一,小女九月响九龍塘返K1。唔使一定住學校隔離嘅(九龍塘負擔唔起嘞),住九龍區縮短校巴距離已好好嘞。
除咗考慮佢返學無咁辛苦同小學校網問題,我都唔想放工一個幾鐘頭先返到屋企(本身已經要OT到7點幾先走得),搬到公司隔離,早上多啲時間同囡相處先出門口,中午一齊食lunch,放工10分鐘返到屋企,一齊dinner然後抓緊時間溫書睇功課同親子,咁佢就唔駛好似而家咁,我哋夜返佢又夜瞓。
不過租金就係而家嘅兩倍,而且不論間屋嘅質素、環境、空氣、噪音完全無得比,唔近住我哋兩邊父母無人幫手間中睇住工人,老公仲要放棄佢架車添,所以我哋都超唔想搬嫁,換來方便同親子時間,值唔值得人人唔同睇法啦。
[ 本帖最後由 TKma2010 於 11-2-15 08:39 編輯 ]
作者: kristinecheng 時間: 11-2-15 13:20
我會搬呀,大b就係考咗九龍塘既學校,所以決定從tko搬出黎~~
作者: DGJS 時間: 11-2-15 13:39
搬去邊? 應該說:希望哪個網?
原帖由 TKma2010 於 11-2-15 08:31 發表 
我都係唸住由屯門搬出九龍嘅父母之一,小女九月响九龍塘返K1。唔使一定住學校隔離嘅(九龍塘負擔唔起嘞),住九龍區縮短校巴距離已好好嘞。
除咗考慮佢返學無咁辛苦同小學校網問題,我都唔想放工一個幾鐘頭先返到屋企(本身已經 ...
作者: TKma2010 時間: 11-2-15 14:48
黃埔呀,35網,唔係特別好,不過晌公司隔離。
如果34網會好啲。
作者: DGJS 時間: 11-2-15 15:10
黃埔有天神。直入St. Mary。黃埔去九龍塘都方便。
34網都是只有
協恩。但協恩中學明年轉直資了。34網便不比35網好多少了!
原帖由 TKma2010 於 11-2-15 14:48 發表 
黃埔呀,35網,唔係特別好,不過晌公司隔離。
如果34網會好啲。
[ 本帖最後由 DGJS 於 11-2-15 15:16 編輯 ]
作者: elmolly 時間: 11-2-15 15:32
我地由阿女前年讀pn前幾個月就已經由深井搬左出九龍, 初初真係好唔慣, 間屋由3個廁所變成得返一個廁所, 由幾年新樓變30年舊樓, 會所, playground更加唔洗講.
不過開左學後, 雖然唔係學校隔離但阿女都可以8:30先落樓上校車, touch wood有事要去學校接返佢又快, 去學野都多d選擇, 起九龍出入又方便好多, 咁覺得無搬錯.
作者: applepiepie 時間: 11-2-15 16:09
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tsobaba 時間: 11-2-15 17:23
協恩中學明年轉直資? 咁小學呢?
原帖由 DGJS 於 11-2-15 15:10 發表 
黃埔有天神。直入St. Mary。黃埔去九龍塘都方便。
34網都是只有
協恩。但協恩中學明年轉直資了。34網便不比35網好多少了!
作者: DGJS 時間: 11-2-15 17:49
中學明年9月轉直資。從現在的協小上協中要交費了。
將來小學就更不明朗了! 不明朗的是它何時會變, 對協小收生的影響有多大?
http://hk.news.yahoo.com/article/110208/4/mlwq.html
原帖由 tsobaba 於 11-2-15 17:23 發表 
協恩中學明年轉直資? 咁小學呢?
[ 本帖最後由 DGJS 於 11-2-15 17:55 編輯 ]
作者: TKma2010 時間: 11-2-15 19:42
原帖由 elmolly 於 11-2-15 15:32 發表 
我地由阿女前年讀pn前幾個月就已經由深井搬左出九龍, 初初真係好唔慣, 間屋由3個廁所變成得返一個廁所, 由幾年新樓變30年舊樓, 會所, playground更加唔洗講.
不過開左學後, 雖然唔係學校隔離但阿女都可以8:30先落 ...
我希望好似你咁唔會後悔啦。
唔知黄埔返九龍塘校車會唔會有你囡囡咁正8:30上車呢?
作者: TKma2010 時間: 11-2-15 19:58 標題: 回復 14# DGJS 的帖子
天神因為要接St. Mary, 谷到痴線嫁。
如果亞囡可以考到啲活動教學同三文兩語中上嘅直資,我都唔想動用大抽獎,免得大人細路都谷得辛苦,而且運氣嘅嘢,我哋一向差啲。
作者: elmolly 時間: 11-2-15 23:25
原帖由 TKma2010 於 11-2-15 19:42 發表 
我希望好似你咁唔會後悔啦。
唔知黄埔返九龍塘校車會唔會有你囡囡咁正8:30上車呢?
唔同學校既路線唔同, 我個女以前間學校黃埔係頭幾個站.
good luck!
作者: fishballbaby 時間: 11-2-16 01:05
我住响黃埔隔離,每日都是帶囝囝搭的士來回九龍塘返學,車程大約十分鐘,相當近。
原帖由 TKma2010 於 11-2-15 19:42 發表 
我希望好似你咁唔會後悔啦。
唔知黄埔返九龍塘校車會唔會有你囡囡咁正8:30上車呢?
作者: yon0810 時間: 11-2-16 15:44 標題: 回覆 10# TKma2010 的文章
我都諗住今年搬!本來得一個都勉強可以,細女嚟緊九月返學就非搬不可。兩個返學時間一樣,但細女放早一個鐘,嗰一個鐘根本唔夠時間我先送個細返屋企,然後再接個大放學,更何況好唔符合經濟原則啫!但係又冇理由成個鐘我同個歲幾細女喺街等啫!
無論一個定兩個,都係九龍方便啲。而家啲小朋友點止返學吖,又大把野學,每曰出出入入小朋友真係好辛苦!
作者: 恩林 時間: 11-2-16 16:01
我住係沙田, 都係心儀九龍區學校, 但又唔想搬去九龍城, 黃大仙等區, 因為屋住環境冇沙田咁好, 沙田空氣都唔係好, 但隔個山仲差d,
88區又冇乜心儀小學, 所以我俾大仔讀私小, 直升番幼稚園嘅一條龍...
其實我覺得唔一定要搬去九龍, 讀直資/私校都係好選擇,
你話俾學費好肉赤, 但係九龍樓價比起北區, 我諗唔只d條數....
只要你唔怕早起身, 時間長, 其實都係個好方法...!!
[ 本帖最後由 恩林 於 11-2-16 16:04 編輯 ]
作者: elmolly 時間: 11-2-16 16:33
原帖由 恩林 於 11-2-16 16:01 發表 
我住係沙田, 都係心儀九龍區學校, 但又唔想搬去九龍城, 黃大仙等區, 因為屋住環境冇沙田咁好, 沙田空氣都唔係好, 但隔個山仲差d,
88區又冇乜心儀小學, 所以我俾大仔讀私小, 直升番幼稚園嘅一條龍...
其實我覺得唔一 ...
入到就係, 私校/直資唔係話有錢就入到, 一樣爭崩頭. 小學功課仲忙, 我都會prefer住學校附近, 慳返d交通時間
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |