教育王國
標題: SC waiting list, 我在怪自己... 係咪其實係我自己IN得唔夠好? [打印本頁]
作者: suito 時間: 10-12-1 00:16 標題: SC waiting list, 我在怪自己... 係咪其實係我自己IN得唔夠好?
阿女當日好叻女, in 得好好....
同其他媽咪講佢地仔女都當日表現相比,
阿女唔差....
可能其實係我答問題答得唔夠好.....
作者: sharon26788 時間: 10-12-1 00:26
唔好再自責,已經定局的事,再努力繼續跟住落黎要做既事啦
作者: sunggie 時間: 10-12-1 00:54
我無諗過一定要得..依家都係WAITING,由得佢,繼續去IN其他未IN既學校...
作者: johnsonson 時間: 10-12-1 00:59
我覺得小朋友先係interview的主角,parent只需要答2條問題,唔會有大影響。
不過咁講又唔係話你囡囡唔好。一命二運三風水,幾千人收幾百個,有時都好講運氣既。況且佢地d收生標準真係得佢先知係咩!
唔好怪自己喇!
作者: ho_yan2406 時間: 10-12-1 01:03
唔需要自責,入唔到唔一定係壞事...
作者: Ricolas 時間: 10-12-1 01:43
I believe there must be a better or suitable school waiting for your girl...no worries..mama !!! 
作者: garyfkl 時間: 10-12-1 08:49
My kid (200809) is also on waiting list (both KV & SC). Actually, don't blame yourselves and be positive, there are many kindergartens waiting for us...."add oil" together...
原帖由 suito 於 10-12-1 00:16 發表 
阿女當日好叻女, in 得好好....
同其他媽咪講佢地仔女都當日表現相比,
阿女唔差....
可能其實係我答問題答得唔夠好.....
作者: 小克 時間: 10-12-1 08:59
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: whywai 時間: 10-12-1 09:15
其實不用咁責備自已咁多...
你和小寶寶盡咗力,就算.....一切隨緣....
我個囝都是waiting list其中; 當天表現都好好 ;收到結果當然有小許失望啦!我地做父母唯由好好學習面對,小寶寶還細仲有大把機要陪他去面對接受眼前局面;找出另一個更適合佢的路....還有很多唔同繽紛的大路.
大家加油...
作者: w_y 時間: 10-12-1 09:27
觀乎入到SC 的小朋友, 除左精唔精靈, 重有好多你改變唔到的因素, 你明我講乜啦...森林好大, 大把好樹木, 揀好學校應該易過揀好老公啦.
作者: brrbaby2007 時間: 10-12-1 09:30
放心啦,waiting好大機會入的
作者: chu__chu 時間: 10-12-1 09:56
First of all, don't blame yourself too much on that. Both your kid and you have tried your very best.
It is not a matter of performances on the interview day, but the kindergarten has more than enough to choose from (given the birth rate in 2008).
My advice is, if you have upcoming interviews in the coming weeks, forget about the letter from SC (and/or others) and contribute 101% of yourselves into those interviews. Believe me, if you are not happy, your kid can sense about it and it will have negative effect on those upcoming interviews.
The above is my humble opinion realised from my previous experience.
作者: michelle_0623 時間: 10-12-1 10:08
不要自責,SC有自己一套評該標,老師都會不同眼光,只要有同小朋友俾個心去IN,當然個個希望IN得就成功,失敗等明天個間啦!
我細囡0811都係WAITLIST,係有失望,但下年實有書讀,需冇SC咁好,但都係我們自己所選。
希望在明天!
作者: Winnietao 時間: 10-12-1 10:10
過去左,唔好諗咁多,仲有其他學校...
作者: Winnietao 時間: 10-12-1 10:11
過去左,唔好諗咁多,仲有其他學校...
作者: nataliepsc 時間: 10-12-1 10:31
Take it easy, and don't blame yourself. You have done a lot already! There are simply too many applicants this year, and there are too many factors beyond our control. We also got no offer, and were also very depressed yesterday, but I think as parents we have already done whatever we can. Now let's focus on the upcoming interviews!
作者: Cindyjasper 時間: 10-12-1 10:32
原帖由 suito 於 10-12-1 00:16 發表 
阿女當日好叻女, in 得好好....
同其他媽咪講佢地仔女都當日表現相比,
阿女唔差....
可能其實係我答問題答得唔夠好.....
其實一路以黎都無聽過SC收人準則, 就連在內任教嘅老師都守口如瓶, 但我認識與SC有小小關係嘅朋友, 在我明查暗訪下發現以下問題 :
1. 小朋友是否有兄姐在這校曾/就讀
2. 是否認識SC內裡的人, 當然不是老師
3. 報住之地址
4. 父母是否專業人事, 或是老闆
5. 最後就真真正正選取smart嘅小朋友, 但這些小朋友在interview過程中完全100%答對所有問題, 無任何錯
咁啱因我身邊朋友d小朋友在SC就讀正是住高尚住宅, 父母是專業人士或老闆, 呢d只係我個人意見啫, 不喜勿插
所以各位收到 waiting list嘅父母唔好責怪自己在interview過程中做得唔好, 其實呢個係SC遊戲規則, 有好多人跟本就係陪跑咋, 不過唔緊要啦, 起碼都盡咗力, 唔收都無辦法
P.S. 其實有無住公共屋村嘅小朋友讀SC呢, 我好想知呀
作者: 小克 時間: 10-12-1 10:41
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jeffreyBB 時間: 10-12-1 10:47
我同先生住深水埗, 並非名小學中學畢業! 不過仔仔interview過程100%答對所有問題,'早晨', '多謝','bye bye','拍凳'無提水自己做足, 連玩lego個part係主動講'早晨'+'拍凳', 先收PM無AM offer! 我諗要加埋理想背景先可有AM offer!
作者: iluvchun 時間: 10-12-1 10:59
interview既結果都唔係自己控制到, 只要做左本份就算啦~
作者: Cindyjasper 時間: 10-12-1 11:18
原帖由 jeffreyBB 於 10-12-1 10:47 發表 
我同先生住深水埗, 並非名小學中學畢業! 不過仔仔interview過程100%答對所有問題,'早晨', '多謝','bye bye','拍凳'無提水自己做足, 連玩lego個part係主動講'早晨'+'拍凳', 先收PM無AM offer! 我諗要加埋理想背景先可 ...
你個小朋友好叻, 正明真係好smart, 努加呀, 加油 !!!!!!
祝佢開心愉快!!!!!
作者: angie0828 時間: 10-12-1 11:26
agree agree~~~~
原帖由 w_y 於 10-12-1 09:27 發表 
觀乎入到SC 的小朋友, 除左精唔精靈, 重有好多你改變唔到的因素, 你明我講乜啦...森林好大, 大把好樹木, 揀好學校應該易過揀好老公啦.
作者: fungkaka 時間: 10-12-1 11:45
當我收到waiting list 的時候,我都好down, 我都不斷檢討自己邊一part出錯, 晚上仲忍唔住喊咗出來, 最慘仲要對住個女強顏歡笑, 可能佢地真係差d, 朋友d仔女真係勁d, 我都唔敢俾佢地知道! 我覺得我宜家巳經係咁, 到小學同中學都唔知點算.... 如果有幸一條龍的學校收咗, 我諗都決定讀!
另外, 我覺得SC 真係唔睇background, 因為我同我c6都係專業人士, 我姨娚的父母都唔係,仲住天水圍公屋,但係都收!所以我覺得真係公平,實力比拚!只可以怪真係唔夠人叻!
quote]原帖由 suito 於 10-12-1 00:16 發表 
阿女當日好叻女, in 得好好....
同其他媽咪講佢地仔女都當日表現相比,
阿女唔差....
可能其實係我答問題答得唔夠好..... [/quote]
作者: 小克 時間: 10-12-1 11:56
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tantanmama 時間: 10-12-1 12:01
讀邊間學校都要講緣份的. 等如美女唔一定配俊男. 唔係俊男唔好, 只不過唔係美女杯茶啫.
作者: kitmantsoi 時間: 10-12-1 12:10
好鐘意你既比喻.
原帖由 tantanmama 於 10-12-1 12:01 發表 
讀邊間學校都要講緣份的. 等如美女唔一定配俊男. 唔係俊男唔好, 只不過唔係美女杯茶啫.
作者: 小迪仔 時間: 10-12-1 12:43
各位孩子只有waiting list的父母,不要再傷心,孩子只有2歲多便要比較及競爭,其實都幾慘。我囝囝都係WL,收到信有一丁點不開心,朋友的囡囡收左,屬超細女,乖巧可愛;我兒子超大仔,個性慢熱卻反斗,心想,囝囝真的如此水皮。回想,數分鐘的表現,有運、有準備、有實力,是否合老師眼緣,每樣都有D。
不要再介懷,首先要明白名校一定多人爭,不要介意自己或子女的表現如何,或許,一切已成定局。最重要有否BACK UP,有其他學校收嗎?最緊要有書讀,我估大家都唔係ST.CAT畢業,現在不好嗎?心態積極吧,我只IN了兩間,仍有創價未出結果,平常心接受,不要哭,不要失眠,成四千人考,機會率超低,最緊要確保孩子明年有書讀便可。
作者: RC-mama 時間: 10-12-1 13:02
樓主, 唔好唔開心啦...
你小朋友in得好, 可能waiting list會排到好前... 最終等其他唔讀嘅小朋友 release返d 位出嚟... 到時就會收到call/letter!
咁當然, 宜家都要努力in其他嘅kindergarten啦!
加油!
作者: w_y 時間: 10-12-1 14:55
真係咁多年第一次聽聞~~
另外, 我覺得SC 真係唔睇background, 因為我同我c6都係專業人士, 我姨娚的父母都唔係,仲住天水圍公屋,但係都收!所以我覺得真係公平,實力比拚!只可以怪真係唔夠人叻!
作者: suito 時間: 10-12-1 15:29
好多謝各位媽咪鼓勵!我其實都係報埋培正咋!如果培正唔收,都仲有書讀!佢而家讀緊九龍塘迦南!
作者: 小克 時間: 10-12-1 15:31
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cookiegg 時間: 10-12-1 15:42
尋日收到信係WAITING時,都有D唔開心,不過算啦,佢覺得我女5適合佢間幼稚園,夾硬入到去又係唔開心,無緣份咪讀過第2間LOR,大家都唔好再灰心呀,努力!
作者: kmmum 時間: 10-12-1 16:03
唔好喊. 讀書路是很漫長.... 我和老公都是IT專業人士. 碩士畢業. 不過, 囡囡唔識講自己名. 又唔肯出聲. 有waiting list 是很正常. kv 亦收reject letter . ahhahaha
我都有少少唔開心, 不過,好快過左去. 回想下自己年幼時, 都係十下十下. 阿Q 地想, 贏不在起步點. 小學/中學. 路更長.
原帖由 fungkaka 於 10-12-1 11:45 發表 
當我收到waiting list 的時候,我都好down, 我都不斷檢討自己邊一part出錯, 晚上仲忍唔住喊咗出來, 最慘仲要對住個女強顏歡笑, 可能佢地真係差d, 朋友d仔女真係勁d, 我都唔敢俾佢地知道! 我覺得我宜家巳經係咁, 到小 ...
作者: Toffeenut 時間: 10-12-1 16:48
不如咁諗啦, 其實考n考k, 運氣都佔好大的比重(個人覺得).
由你入form, 俾咩interview時間, 去in當日小朋友狀態, 你的狀態, 入到interview房見邊位老師, 佢當日心情, 呢d一切都可以係運氣.
我相信每位小朋友都有佢既優勝過人之處, 尤其在父母心目中, 每位都是獨一無二的.
作者: haydenden1023 時間: 10-12-1 17:10
原帖由 小克 於 10-12-1 08:59 發表 
If you blame, blame the whole education system in HK!
Respect yourself, give more care and love to your kid! Your kid loves you.
It is not the end of the world. SC is not the only kinder in HK!
:cen ...

作者: dandanmami 時間: 10-12-1 21:12 標題: 回覆 10 w_y 的文章
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: boat8 時間: 10-12-1 22:18
我都有同樣ge諗法,我同老公都叫做專業人士,囝囝識用英文回答自己ge名,自己幾歲……so what? 都係waiting. 我都覺得我果日用英文in得唔好,英文唔流暢……不過,調番轉頭諗,其實我覺得冇可能靠果幾分鐘就知道小朋友叻唔叻。同埋呢啲個個想入ge名校,更加多人會「走後門」,我哋入ge機會更加微。
作者: BrendonMommy 時間: 10-12-1 22:46
Please take it easy! Your kid will feel your pressure too. There is a long journey ahead, so be sure you have the strength to hold her hands and cross all those hurdles in the future days. Your kid is too young to understand which school is better or worse (well, it's your own point of view only) but she will understand that mommy is always there to back her up and walk every step with her. She feels your love and at the end of the day nothing is really important.
作者: calbee6 時間: 10-12-1 23:28
好同意。interview不嬲都係80%運氣+20%能力。平常心面對啦。

不如咁諗啦, 其實考n考k, 運氣都佔好大的比重(個人覺得).
由你入form, 俾咩interview時間, 去in當日小朋友狀態, 你的狀態, 入到interview房見邊位老師, 佢當日心情, 呢d一切都可以係運氣.
我相信每位小朋友都有佢 ... [/quote]
作者: icbb1230 時間: 10-12-1 23:47
樓主,唔好咁諗,其實都好講命水,同間學校有冇緣份。當年我大女考SC1間,答唔晒d問題,但收咗。今年我同細女考插班pre-nursery(因超細女Dec08),得1間收,仲話唔guarantee出年9月有K1位留俾佢。啱啱過咗嘅10月11月,同細女in咗SC, Creative牛津道,KM, Victoria, LH, GH, 全部都唔出聲,而家SC & Victoria都係waitlist, 其他未知,但已作最差嘅打算。總之,總會有書讀嘅,之不過唔係大家心目中嘅名校啫。
其實要調節下自己,要幫自己呀,不要自責!小朋友讀邊間都咁開心o架,永遠唔開心唔滿意只有家長o架咋!
[ 本帖最後由 icbb1230 於 10-12-2 00:51 編輯 ]
作者: lumcmk 時間: 10-12-2 00:12
good, agreed ! let's cheer up !!
作者: lumcmk 時間: 10-12-2 00:12
good, agreed ! let's cheer up !!
作者: 阿肥Winnie 時間: 10-12-2 09:58
不如我又講下St Cat. Interview game rule,砌Lego計分,係睇你坐得定唔定,使唔使黐阿爸阿媽,有冇砌lego唔緊要,有冇出聲、叫早晨唔緊要…
到Interview,每答中1條10分,5050就5分,十分公平…
父母答2條standard題目,唔會差得去邊嘛!
這點是我估的,填application form時已經要填校車,如果你條路線連K2、K3學生有25人,但校車得20個座位,點呢?又如你條路線連K2、K3學生衹有12-13人,但校車有20個座位,點呢?
所以in. 得好,唔收唔使唔開心,條條大路通羅馬!
作者: 1511 時間: 10-12-2 10:57
原帖由 阿肥Winnie 於 10-12-2 09:58 發表 
這點是我估的,填application form時已經要填校車,如果你條路線連K2、K3學生有25人,但校車得20個座位,點呢?又如你條路線連K2、K3學生衹有12-13人,但校車有20個座位,點呢?
...
呢個ponit又幾創新喎, 吾知有無关係呢!
作者: 迦迦媽爹 時間: 10-12-2 11:52
真係唔知咩準則...好多小朋友(包括我囡囡) 兩 parts 表現都超好, lego 房有叫老師 good morning, 自己坐定玩, 小朋友跌左個lego 囡囡幫佢執, 被人搶玩具囡囡都無喊, 自己攞第二件玩, 走同老bye bye, part 2表現更出色(我都有d意外), 所有問題答哂(快而準), 只有一條題目要老師問多次先答到, 全程唔知有無三分鐘, 外籍老師話[so amazing you answer all the questions very fast, excellent], 跟住比個stickers 囡囡, 囡囡講 thank you, 跟住外籍老師同我地一齊出課室, 細細聲同我講 [i'm sure she will study here in mid september next year], 指埋出口既方向比我知, 囡囡同外籍老師講bye bye, 我地就走...結果係waiting...
好多家長自己承認仔仔囡囡當日表現未如理想, 卻收到am/pm offer...咁又係咩準則呢?
所以呢位媽咪無需懷疑sc唔收[係自己in得唔好], in 家長兩條standard 問題, 早已做好功課, 會相差幾大?
[答對哂所有問題唔等如一定收], [答唔哂/答錯/什至唔多開金口, 亦唔等如一定唔收]...真係有好多(人為)因素準則!
anyway, 為有offer 既父母開心! waiting 既父母唔好唔開心, 當無啦, 忘記佢, 做好餘下既 interviews
作者: Jimmie 時間: 10-12-2 12:03
係呀... 唔好自責,我問了幾個朋友,發現佢地收生既TARGET 係會比較靜一點的小朋友,我朋友的囡囡INTERVIEW 做得好好,同老師都玩得好開心,我囡囡都係... 老師都唔信佢真係咁快睇到邊個係唔岩,但我地兩個都一樣係WAITING LIST... 可能家長係一部份因素,學校收生既TARGET 又係另外一個因素,未必一定係你問題... 唔好太唔開心啦... 我覺得只要小朋友鍾意間學校,學校又配合到你就可以了,唔好太介意 :D
原帖由 sharon26788 於 10-12-1 00:26 發表 
唔好再自責,已經定局的事,再努力繼續跟住落黎要做既事啦
作者: 小克 時間: 10-12-2 12:12
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: nataliepsc 時間: 10-12-2 14:24
係啦, 大家或者諗多左..
因為我個case都好似, 我同先生都係so called專業人士, 大學/master畢業, 住o係sc/kv 同區, 囡囡不少人都話個樣好可愛可以拍廣告, "硬件野"強啦? 不過佢呢排玩性格, 去到interview唔講名同歲數, 但有做晒其他野, 都係得 sc waiting, kv 仲reject, 所以我覺得呢兩間唔係只睇屋企background, 收到offer既, 應該要好肯定係因為你地d小朋友得架!
原帖由 kmmum 於 10-12-1 16:03 發表 
唔好喊. 讀書路是很漫長.... 我和老公都是IT專業人士. 碩士畢業. 不過, 囡囡唔識講自己名. 又唔肯出聲. 有waiting list 是很正常. kv 亦收reject letter . ahhahaha
我都有少少唔開心, 不過,好快過左去. 回想 ...
作者: yinyinmama2008 時間: 10-12-2 23:54
原帖由 Cindyjasper 於 10-12-1 10:32 發表 
其實一路以黎都無聽過SC收人準則, 就連在內任教嘅老師都守口如瓶, 但我認識與SC有小小關係嘅朋友, 在我明查暗訪下發現以下問題 :
1. 小朋友是否有兄姐在這校曾/就讀
2. 是否認識SC內裡的人, 當然不是老師
3. 報住之 ...
Yes i like your PS
作者: yinyinmama2008 時間: 10-12-3 00:06
Yes I agree what a poor Education System in HK.... Some of the famous kindergartens are always reject and put those applications to waiting list, i think this is the strategies to the public in order to create a keen competition environments to parents. so some of the parents think about if their kid is being accepted will be proud of this because many many kids are out due to limited vacancy with a tremendous (unlimited) applications. I think there is no poor children or family can be accepted by SC, actually no need interview la.... waste our time .... they can only select from our application form see our address and background only for decision..... what a poor school..... All the parents please be smart and try to find a suitable K1 for your kinds..... i think many good kinds are also good for childhood development..... use our eyes to see and do not only use our ears la............
作者: applepiepie 時間: 10-12-3 11:25
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |