教育王國
標題: 10 FEB 2010 BB 幾時申請pre-nursary? [打印本頁]
作者: danise_yi 時間: 10-10-26 18:15 標題: 10 FEB 2010 BB 幾時申請pre-nursary?
我是新手MAMI來架.
我個仔仔依家8個月, 10 FEB 2010出世,
我睇過幾間心水學校的PN 只接受 2009年12月31日之前出世的BB申請.
我打去問佢叫我出年先報..
我想問.
1) 如果出年先報 (2011年9月) 我BB 到時係1歲7個月, 咁係報2011年插班嗎?
2)如果報2012年的話, 到時BB 已經2歲7個月, 而2歲8個月時已經可以報K1, 咁仲應該直接報K1定係讀1年N1 等BB 3 歲7個月先讀K1 (會唔會太大呀?)
請幫忙~~
Danise ~~
[ 本帖最後由 danise_yi 於 10-10-26 18:18 編輯 ]
作者: 小曳人 時間: 10-10-27 12:01
2010出世bb, 都係出年報N班, 2012年9月開學 或足兩歲插班
係~ 到9月開學時, 年頭出世嘅小朋友係會大年尾出世嘅好多! 所以會叫做大仔!
大仔能力上會比細仔優勝, 所以大d機會入到競爭大嘅學校
(i.e.年尾d小朋友報10間, 分分鐘得一兩個pm offer, 你報3間, 分分鐘間間都收am)
相反, 就算有學校俾你個仔做細仔 (跟2009出世嘅小朋友做同學), 你都無乜jetso, 因為能力上無人咁好, 學習上有可能覺得自己比人差.. 我睇過d教仔書都係鼓勵俾小朋友做大仔, 咁樣學習上會多份信心!
仲有一樣嘢~ 就係到小一時, 如果你跟2009年小朋友一齊派位, 連適齡分都無, 唔會有津校收架! 我只聽過有個別超班馬會細人一年讀私小一..
簡單d講: 其實你無得揀! 2012年讀N班, 2013年讀K1

[ 本帖最後由 小曳人 於 10-10-27 12:10 編輯 ]
作者: danise_yi 時間: 10-10-27 12:22
原來係咁, 等我仲擔心~
如果大過人又蠢過人會好醜怪tim~
咁我都放心d~咁我呢d時間唯有比佢返住playgroup先啦.~
作者: Bonnie_alan 時間: 10-11-3 22:08
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: joanjoanbaby 時間: 10-11-16 01:18
雖然唔洗咁早報班, 不過都上黎bk睇下d學校data丫
作者: kit234 時間: 10-11-16 15:09
試試參考這個 :
http://www.hkexam.com/modules/columns/index.php?pa=viewads&q=one&lid=99
原帖由 danise_yi 於 10-10-26 18:15 發表 
我是新手MAMI來架.
我個仔仔依家8個月, 10 FEB 2010出世,
我睇過幾間心水學校的PN 只接受 2009年12月31日之前出世的BB申請.
我打去問佢叫我出年先報..
我想問.
1) 如果出年先報 (2011年9月) 我BB 到時係1歲7個月, ...
[ 本帖最後由 kit234 於 10-11-16 15:10 編輯 ]
作者: cherryird 時間: 10-11-17 09:34
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 小曳人 時間: 10-11-17 09:38
原帖由 cherryird 於 10-11-17 09:34 發表 
真係答得好好呀
多謝你呀~
我仲以為自己廢話連編.. 詞不達意!
作者: Pessuma 時間: 11-1-12 15:24 標題: 回覆 8# 小曳人 的文章
我仔仔也是 3 Feb 2010 出世呢!
非常多謝小曳人的詳盡解答!!!
作者: alice719 時間: 11-1-13 12:26
我仔仔係DEC 2010出世, 咁2012可以報N班嗎? 2013報K1? 幼兒班有BAND1學校之分?
作者: cycream 時間: 11-1-13 16:42
原帖由 alice719 於 11-1-13 12:26 發表 
我仔仔係DEC 2010出世, 咁2012可以報N班嗎? 2013報K1? 幼兒班有BAND1學校之分?
你個仔係12月細b, 2012年12月1日未足2歲,應該要2013年1月份插班讀n1. 2013年9月讀k1.
不過報名就唔係你講時間. 你報n1要今年(2011年, 你以上posts係2010年既,所以佢地講下年,即係2011年)9月開始陸續有得報, interview就會11月左右開始. k1就要2012年報,都係8,9月開始要報. 唔同kg報名時間有d不同.
另外,有d kg (救世軍eg), 有出世紙就要排....
作者: keemic77 時間: 11-1-28 17:31
如果我囝囝是2010年5月出世, 咁是否今年9月申請, 2012年9月開學幼兒園呀?
作者: kerkermui 時間: 11-1-29 17:18
原帖由 keemic77 於 11-1-28 17:31 發表 
如果我囝囝是2010年5月出世, 咁是否今年9月申請, 2012年9月開學幼兒園呀?
正確~

作者: irene_the_pooh 時間: 11-1-31 22:26
咦…咁我個囝六月出世,即係都係11年9月申請喎!
但我聽人講有D幼稚園好得人驚,話個BB出世幾個月就要申請,係咪架?
同埋我唔係好識分咩直資咩私立,可以點知多D呢D資料呢?
P.S. 6月出世係年中,咁屬於大仔定細仔呀?
作者: 小曳人 時間: 11-2-1 09:25
原帖由 irene_the_pooh 於 11-1-31 22:26 發表 
咦…咁我個囝六月出世,即係都係11年9月申請喎!
但我聽人講有D幼稚園好得人驚,話個BB出世幾個月就要申請,係咪架?
同埋我唔係好識分咩直資咩私立,可以點知多D呢D資料呢?
P.S. 6月出世係年中,咁屬於大仔定細仔呀?
係呀~
係一有出世紙就要報, 嗰間叫救世軍, 跟報名編號入學嘅, 所以.. 都係年頭大b jetso d!
直資/私校係講中小學呀~ 呢兩類學校都收學費, 唔經中央派位, 係自己收生, 直資就會收政府資助, 私校就無
6月~ 又唔係大b又唔係細b囉!
作者: keemic77 時間: 11-2-3 21:13
原帖由 kerkermui 於 11-1-29 17:18 發表 
正確~
咁如果囝囝已領洗,對入讀nursery 是否有優勢?
作者: winya 時間: 11-2-18 14:47
如何知道哪個幼兒園有更好的機會升好小學?
作者: 小曳人 時間: 11-2-18 15:41
原帖由 keemic77 於 11-2-3 21:13 發表 
咁如果囝囝已領洗,對入讀nursery 是否有優勢?
以我所知~ 係有部份教會學校會鍾意收d已領洗嘅小朋友
但係~ 有無d無宗教背影嘅都會prefer收呢d學生呢? 我覺得都可能有..
作者: 小曳人 時間: 11-2-18 15:45
原帖由 winya 於 11-2-18 14:47 發表 
如何知道哪個幼兒園有更好的機會升好小學?
通常呢d係"傳聞"多
實際上~ 係某類型嘅家長會揀返同一類型嘅KG/小學
e.g. LH => CKY
ascot hkps => 培基
km => LS
有部份嘅KG係有公報小一派位成績嘅, 你可以參考一吓
作者: waising 時間: 11-5-7 11:31
我個BABY在2010年11月出生,可否2013年讀N1,跟住2014年9月先讀K1未由細B變大B??
原帖由 cycream 於 11-1-13 16:42 發表 
你個仔係12月細b, 2012年12月1日未足2歲,應該要2013年1月份插班讀n1. 2013年9月讀k1.
不過報名就唔係你講時間. 你報n1要今年(2011年, 你以上posts係2010年既,所以佢地講下年,即係2011年)9月開始陸續有得報, in ...
作者: simplelife 時間: 11-5-10 14:18
原帖由 小曳人 於 10-10-27 12:01 發表 
2010出世bb, 都係出年報N班, 2012年9月開學 或足兩歲插班
係~ 到9月開學時, 年頭出世嘅小朋友係會大年尾出世嘅好多! 所以會叫做大仔!
大仔能力上會比細仔優勝, 所以大d機會入到競爭大嘅學校
(i.e.年尾d小朋友報10間 ...
2010八月尾,係唔係屬於細B,會少啲機會入熱門學校?多謝你的解答
作者: 小曳人 時間: 11-5-11 09:24
原帖由 simplelife 於 11-5-10 14:18 發表 
2010八月尾,係唔係屬於細B,會少啲機會入熱門學校?多謝你的解答
係會爭d架!但係如果小朋友面試表現良好,而家長表現都良好 (大家都知,小朋友咁細,未必見到d乜,所有學校係會睇埋家長嘅~)都唔係無機架!
作者: 潼潼媽~ 時間: 11-5-11 15:31
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 潼潼媽~ 時間: 11-5-11 15:32
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: simplelife 時間: 11-5-11 17:25 標題: 回覆 22# 小曳人 的文章
thank you .
作者: Tiger032010 時間: 11-5-16 16:36 標題: FEB 2010 bb
Many Thanks!媽咪,
我都好擔心如何好, 現有少少concept.
作者: Tiger032010 時間: 11-5-16 16:42 標題: FEB 2010 BB
我囝囝係2月尾出世, 請問各媽咪有無心水?
作者: may273815238 時間: 11-7-26 23:12
我個女女系SEP,2010 。不過我唔打算比巨讀N1,想住直接讀K1,甘樣會唔會比人地讀N的輸蝕好多,唔夠人地競爭?如果要報K1,幾時先報名?THS
作者: tsangnamnam 時間: 11-7-27 16:08
原帖由 潼潼媽~ 於 11-5-11 15:31 發表 
唔好意思, 有D野想請較大家~ 我想知網上邊度有得睇自己屋企O個區有邊D KG有得讀N班GA, 我囡都系10年FEB BB黎GA, 依家留意緊邊度有N班返?
可以喺度搵你嗰區嘅學校.
http://www.chsc.hk/kindergarten/tc/index.htm
不過冇PN班嘅都on the list, 你要逐間入去睇下有冇2歲班.
作者: tsangnamnam 時間: 11-7-27 16:13
原帖由 may273815238 於 11-7-26 23:12 發表 
我個女女系SEP,2010 。不過我唔打算比巨讀N1,想住直接讀K1,甘樣會唔會比人地讀N的輸蝕好多,唔夠人地競爭?如果要報K1,幾時先報名?THS
2010/9 如報PN,今年報, 2012年讀.
如果直接去K, 咁就下年報, 2013年讀. 你都可以試下喺佢夠兩歲8個月插K班, 不過唔係間間有位, 我諗要遂間問.
讀唔讀PN應該對考K冇大影響, 因為考K時, 啲小朋友都係返左2, 3個月PN啫... 我諗有冇讀PN分別唔大掛...
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |