教育王國
標題: 留級一問 [打印本頁]
作者: yiutingmum 時間: 10-10-19 01:36 標題: 留級一問
各位家長,有d問題唔知可否給予意見..本人的兒子是09年11月尾細仔,我想他明年入讀 N1,到幼稚園時讓他留班一年做大仔入讀小學,請問如果選擇留班應留哪一年呢?還有這樣做會否打擊他的自信心?如果我不讓他留班到k3的時候讓他派位選小學,選得不滿意再重讀k3等一年後再派位選多一次小學又是否可行?
作者: 小曳人 時間: 10-10-19 13:03
大抽獎只可以玩一次! 有d家長會入讀P1之後, 第二年轉間出多d嘅P1/P2
我覺得, 如果小朋友應付到嘅, 唔駛急於安排做大仔呀~
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |