教育王國

標題: 我想知IN K1時, 家長可唔可以係側邊提下小朋友架?? [打印本頁]

作者: cherrielovely    時間: 10-10-18 14:27     標題: 我想知IN K1時, 家長可唔可以係側邊提下小朋友架??

有人話可以, 又有人話唔可以~~~

可唔可以分享下呢??

我講既提係, 例如叫老師早晨啦, 同老師SAY BYE BYE果D呀~~~
作者: B.B.BaBa    時間: 10-10-18 14:34

你想點提?講答案?俾 tips?
我相信一般老師都唔 like 的

講 d 說話鼓勵下佢作答,效果會好 d
作者: cherrielovely    時間: 10-10-18 14:39

原帖由 B.B.BaBa 於 10-10-18 14:34 發表
你想點提?講答案?俾 tips?
我相信一般老師都唔 like 的

講 d 說話鼓勵下佢作答,效果會好 d


講答案比TIPS當然唔會~~

我講既提係, 例如叫老師早晨啦, 同老師SAY BYE BYE果D呀~~~
作者: dlmcdlcl    時間: 10-10-18 15:23

我仔當年IN 3間, 2間可以提一提, 1間唔敢提~
作者: 小克    時間: 10-10-19 08:45

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 小曳人    時間: 10-10-19 09:32

家長可以引導
i.e.~ 小朋友, 要講咩呀!
但係小心, 佢唔肯即時講, 或者玩嘢!

不過~ 如果家長講咗"hello", 咁小朋友可能已經有d反應架喇!
作者: 已刪除用戶    時間: 10-10-19 10:06

如果家長提小朋友講早晨, 咪即係小朋友唔主動叫人lor, 咁家長提唔提都唔會有大分別wor (講真)
如果提問期間小朋友答唔出, 家長指引下(譬如知道用另一個方式小朋友會想到答案)咁都可以接受既
原帖由 cherrielovely 於 10-10-18 02:27 PM 發表
有人話可以, 又有人話唔可以~~~

可唔可以分享下呢??

我講既提係, 例如叫老師早晨啦, 同老師SAY BYE BYE果D呀~~~

作者: lionbaby    時間: 10-10-19 11:07

個MISS問BB野, BB完全唔理佢, 我唯有同BB講多次, 甘BB就跟住做. 個MISS又無唔LIKE. 希望唔會幫佢變左害佢.
作者: 小曳人    時間: 10-10-19 11:50

原帖由 lionbaby 於 10-10-19 11:07 發表
個MISS問BB野, BB完全唔理佢, 我唯有同BB講多次, 甘BB就跟住做. 個MISS又無唔LIKE. 希望唔會幫佢變左害佢.


呢樣嘢真係要好小朋handle
如果你見到老師不悅, 就應該收聲
我自己帶過個仔去3次interview
第一次係.. 我完全無理佢, 由得老師問, 嗰時唔多夠兩歲, 無乜反應, 當大少金口一開: 黃色車車!  (老師問係咩嚟嘅)
老師好開心咁話: 原來你識講嘢, 仲好叻添!
第二次, 小組playgroup, 無問題要答, 但係就要做動作, 我就一路响身邊同佢咬耳仔.. 希望佢跟到之餘, 又唔會嘈住其他人 (隔離有個阿媽好大聲咁叫小朋友做呢樣嗰樣ing)
第3次~ 都係無理佢, 自己答, 全中.. 但係唔知係咪d老師唔記得咗我地, 下一個時段嘅小朋友都入嚟等喇!  又俾我地催咗兩次, 先安排面試..口黑面黑~   :;pppp:
作者: Smartterrence    時間: 10-10-19 11:56

原帖由 Charlotte_mom 於 10-10-19 10:06 發表
如果家長提小朋友講早晨, 咪即係小朋友唔主動叫人lor, 咁家長提唔提都唔會有大分別wor (講真)
如果提問期間小朋友答唔出, 家長指引下(譬如知道用另一個方式小朋友會想到答案)咁都可以接受既
...


雖然我都應同你既講法, 但得o個2歲人仔, 好難教佢要主動叫人早晨, 講真小朋友都跟本未識分早晨,午安,晚安...講hello都仲可以...我估學校唔會因為唔識主動叫人而拒小朋友諸門外, 難聽d講小朋友識呢d嘢我都唔駛俾佢o黎學校讀啦...(不過,如果小朋友真係唔駛父母提而又主動叫人早晨等等..當然係最好啦!):)




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5