教育王國

標題: 有冇靈糧堂的媽媽可以分享一下? [打印本頁]

作者: mao2008    時間: 10-10-18 12:10     標題: 有冇靈糧堂的媽媽可以分享一下?

教學方針點,師資又點?BB開心嗎?MISS態度???
作者: 靚媽媽店    時間: 10-10-18 13:58

寄咗form好耐都未有回音, 你遞咗未?

原帖由 mao2008 於 10-10-18 12:10 發表
教學方針點,師資又點?BB開心嗎?MISS態度???

作者: mao2008    時間: 10-10-19 02:01

寄左兩日乍,
原帖由 靚媽媽店 於 10-10-18 13:58 發表
寄咗form好耐都未有回音, 你遞咗未?

作者: mao2008    時間: 10-10-19 02:03

靚媽媽,寄左邊幾間?
我仲寄左香港創價.
原帖由 靚媽媽店 於 10-10-18 13:58 發表
寄咗form好耐都未有回音, 你遞咗未?

作者: 靚媽媽店    時間: 10-10-19 09:50

創價都有呀, 又係未覆, SC同KV..Nov In

原帖由 mao2008 於 10-10-19 02:03 發表
靚媽媽,寄左邊幾間?
我仲寄左香港創價.





歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5