教育王國
標題: 你地會幫小女孩著咩衫去面試呀? [打印本頁]
作者: littlecook 時間: 10-10-16 10:23 標題: 你地會幫小女孩著咩衫去面試呀?
係咪著裙會好d?連身?半截裙?恤衫要有領?
但如果interview前可到playground玩,咁著裙咪好論盡?
著褲會唔會無咁好?但又方便d!
你地又會幫小女孩著咩衫去面試呀?
分享下啦!
作者: jo@pong 時間: 10-10-16 13:17
吾知着mea好...
我都想八下~~ 
作者: Smartterrence 時間: 10-10-16 13:41
我覺得著裙或褲都無所謂, 最緊要係小朋友著得舒服, 唔好太隆重, 簡簡單單可以了, 如果真的想著裙, 換著係我一定會揀one piece連身裙, 端莊一d麻, 男仔就恤衫or t-shirt配牛仔牌ok喇..可以給老師醒目仔嘅感覺~
另外, 樓主你提到interview前會返playgroup, 這樣小朋友會唔會好累呀?... 到interview時候好可能不在狀態, 會影響面試表現, 如果許可的話面試當日停一堂playgroup啦, 等小朋友有足夠休息, 以最佳狀態面試麻...anyway..若果不想miss任何一堂playgroup, 而面試時又想穿裙, 那我建議你可以帶多一條裙準備面試時穿便可以啦..那就唔怕穿裙上playgroup唔方便~
作者: littlecook 時間: 10-10-16 15:09
thanks!
唔係去playgroup呀!
係聽上年interview既家長講,interview前家長聽講座,小朋友可以去幼稚園既playground玩呀!
其實我已經買左一條好斯文既連身裙,但爸爸話好似隆重過頭喎!如果唔著呢條連身裙,就得返d好causal既衫裙,如牛仔連身裙,無領既襯衣同布褲...唔知點著好!
原帖由 Smartterrence 於 10-10-16 13:41 發表 
我覺得著裙或褲都無所謂, 最緊要係小朋友著得舒服, 唔好太隆重, 簡簡單單可以了, 如果真的想著裙, 換著係我一定會揀one piece連身裙, 端莊一d麻, 男仔就恤衫or t-shirt配牛仔牌ok喇..可以給老師醒目仔嘅感覺~
另外, ...
作者: DammiMa 時間: 10-10-16 16:00
causal既衫,最緊要係小朋友著得舒服 ~

作者: primrose_bb 時間: 10-10-16 16:25
最近要小朋友著得舒服同乾淨, 如果著的太拘謹, 小朋友的表現都會打折扣
作者: BabyHilary 時間: 10-10-16 22:10
我唸女孩子面試著裙比較好,
one piece或者半截都可以,
打扮斯文但唔好跨張到花女咁!
我之前見過一個男仔著全套令身白色花仔衫去面試,
仲要gel哂頭......

作者: zoesychan 時間: 10-10-17 15:36
睇你 in 乜野學校
in 屋村 kg 就著乜衫都有 ...
同埋 over 1半係比較 causal
如 in kln tong 果d 我認為 斯文 d 好 ..
因為個個都會係 斯文 look 甘滯 ..
你太causal 會好"外"眼 ...
我舊年同左阿女著
one piece 背心裙 + 短袖斯文外套
入到課室有冷氣就再加 長袖外套
in kv 時就好凍, 再加左一件斯文d既大褸 ...
作者: 靚媽媽店 時間: 10-10-18 15:03
我諗要襯翻小朋友本身性格同舒服, 唔好映响表現嘛!
原帖由 zoesychan 於 10-10-17 15:36 發表 
睇你 in 乜野學校
in 屋村 kg 就著乜衫都有 ...
同埋 over 1半係比較 causal
如 in kln tong 果d 我認為 斯文 d 好 ..
因為個個都會係 斯文 look 甘滯 ..
你太causal 會好"外"眼 ...
我舊年同左阿女著
one pie ...
作者: 黃c奶 時間: 10-10-18 15:25
咁深淺色有無所謂?
作者: 靚媽媽店 時間: 10-10-18 15:30
深色會唔會好似無咁開心呀? 我會揀sharp啲or淺色囉!
原帖由 黃c奶 於 10-10-18 15:25 發表 
咁深淺色有無所謂?
作者: B.B.BaBa 時間: 10-10-18 15:37
舊年阿女去左咁多間 interview,次次都係著褲去。
作者: KCRCSharonB 時間: 10-10-18 17:33
重要考慮埋天氣,我準備咗一條連身裙比囡囡,如果天氣凉,就加多一件外套。
作者: ccling69 時間: 10-10-19 13:09
會幫阿女選她最喜歡的衫褲去, 都是有公仔tshirt同棉褲, 因為她已經識選衫, 她不喜歡的不會穿上身, 唔會著裙, 怕她拿起裙比老師睇, 基本上小朋友無分causal同formal, 又不是見工, 平日出街衫都得, 衣服只要設合身份同場合就得, 小朋友著d小朋友衫先活潑可愛架
作者: rainrain613 時間: 10-10-19 13:12
原帖由 littlecook 於 10-10-16 10:23 發表 
係咪著裙會好d?連身?半截裙?恤衫要有領?
但如果interview前可到playground玩,咁著裙咪好論盡?
著褲會唔會無咁好?但又方便d!
你地又會幫小女孩著咩衫去面試呀?
分享下啦! ...
一件有領的連身裙.
印象分會好d.
作者: NICOLE123 時間: 10-10-19 13:13
原帖由 ccling69 於 10-10-19 13:09 發表 
會幫阿女選她最喜歡的衫褲去, 都是有公仔tshirt同棉褲, 因為她已經識選衫, 她不喜歡的不會穿上身, 唔會著裙, 怕她拿起裙比老師睇, 基本上小朋友無分causal同formal, 又不是見工, 平日出街衫都得, 衣服只要設合身份同 ...


面試當日佢地係公主 王子 佢要咩 你比咩佢...
唔好攪到佢心情唔靚
作者: qqbabe 時間: 10-10-19 14:33
原帖由 NICOLE123 於 10-10-19 13:13 發表 


面試當日佢地係公主 王子 佢要咩 你比咩佢...
唔好攪到佢心情唔靚
我而家已經要落地咀頭, 等佢有所期待, 面試獎勵計畫聽落有d本末倒置, 不過關鍵時刻要成功, 唯有軟硬兼施
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |