教育王國

標題: Catiline(Whampoo) vs Deborah(Whampoo) [打印本頁]

作者: cym845    時間: 10-9-27 23:22     標題: Catiline(Whampoo) vs Deborah(Whampoo)

How can I choose? Pls give advise
作者: fishballbaby    時間: 10-9-28 00:20

我會揀德寶,因為依間暫時我冇聽過負面既事。

原帖由 cym845 於 10-9-27 23:22 發表
How can I choose? Pls give advise

作者: yutaka    時間: 10-9-28 09:39

what kind of negetive comments are there  about Cataline?




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5