教育王國
標題: Catiline(Whampoo) vs Deborah(Whampoo) [打印本頁]
作者: cym845 時間: 10-9-27 23:22 標題: Catiline(Whampoo) vs Deborah(Whampoo)
How can I choose? Pls give advise
作者: fishballbaby 時間: 10-9-28 00:20
我會揀德寶,因為依間暫時我冇聽過負面既事。
原帖由 cym845 於 10-9-27 23:22 發表 
How can I choose? Pls give advise
作者: yutaka 時間: 10-9-28 09:39
what kind of negetive comments are there about Cataline?
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |