教育王國
標題: 藍田啟思嘅面試有冇得改期?? [打印本頁]
作者: chelchel0126 時間: 10-9-25 13:12 標題: 藍田啟思嘅面試有冇得改期??
當日要去官浸攞表,但岩岩收到信要去in啟思,如果打去啟思改期得唔得呢??
作者: melody2008 時間: 10-9-26 04:50
我都打去問過,佢一定唔多想同你改 !不過你再同佢傾多幾句..佢都肯由上午改至下午!
作者: chelchel0126 時間: 10-9-28 01:48
原帖由 melody2008 於 10-9-26 04:50 發表 
我都打去問過,佢一定唔多想同你改 !不過你再同佢傾多幾句..佢都肯由上午改至下午!
你比咩理由佢呀??
作者: B.B.BaBa 時間: 10-9-28 09:33
官浸有得網上 dowload 表格架喎
10月13日打電話去約 interview 時間就得架啦
作者: B.B.BaBa 時間: 10-9-28 09:34
官浸有得網上 dowload 表格架喎
10月13日打電話去約 interview 時間就得架啦
作者: B.B.BaBa 時間: 10-9-28 09:35
del.........
[ 本帖最後由 B.B.BaBa 於 10-9-28 10:50 編輯 ]
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |