教育王國

標題: 救恩幼稚園 [打印本頁]

作者: iceemily    時間: 10-9-24 11:47     標題: 救恩幼稚園

請問有無人知道救恩幼稚園質素如何? 請大家俾D意見。
有無讀緊或已畢業的家長俾D意見.....THANKS!
作者: chanwendy    時間: 10-9-24 15:02

你指邊間救恩先? 中西區定黃大仙區呀.
作者: iceemily    時間: 10-9-24 17:15

中西區個間, 唔知有無人知道呢?
作者: 天賜小公主    時間: 10-9-25 07:44

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chanwendy    時間: 10-9-27 11:17

我姪女 k2 插班讀救恩, 而家讀緊救恩 p1.  你有咩想問, 我其實都唔係知好多, 唔知幫唔幫到你.




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5