教育王國

標題: 新手媽媽報幼稚園 [打印本頁]

作者: an~gel    時間: 10-7-8 13:38     標題: 新手媽媽報幼稚園

請問各位媽媽...我個囡2008年12月尾出世...甘係咪今年可以申請幼稚園~?
甘通常幾時可以攞form?
我想同個囡報 SC 幼稚園...請問有咩手續?
甘係咪要報好多間...(因討論區其他媽咪都話同d仔女報好多間)
謝謝各位媽咪幫忙
作者: hkspiderman    時間: 10-7-10 09:44

請問各位媽媽...我個囡2008年12月尾出世...甘係咪今年可以申請幼稚園~?


甘通常幾時可以攞form?
間間唔同, 一定要自己打電話去心儀kg問, 唔好聽人點, 好多人睇forum比人點最後miss 左報名日期

我想同個囡報 SC 幼稚園...請問有咩手續?
無人比sc 清楚, 自己打電話去問

甘係咪要報好多間...(因討論區其他媽咪都話同d仔女報好多間)
視乎小朋友大小, 能力及父母信心; 我大仔係細b, 報6間只有1間waiting; 細女大b, 報2間2間都收

謝謝各位媽咪幫忙
作者: elmum    時間: 10-7-14 21:10

Just call St. cat. But normally, you could download or collect the application form by mid Sep and interview should be arranged in Nov, 10
Good Luck!

原帖由 an~gel 於 10-7-8 13:38 發表
請問各位媽媽...我個囡2008年12月尾出世...甘係咪今年可以申請幼稚園~?
甘通常幾時可以攞form?
我想同個囡報 SC 幼稚園...請問有咩手續?
甘係咪要報好多間...(因討論區其他媽咪都話同d仔女報好多間)
謝謝各位媽咪幫 ...

作者: baby-G2008    時間: 10-9-17 22:13

原帖由 hkspiderman 於 10-7-10 09:44 發表
請問各位媽媽...我個囡2008年12月尾出世...甘係咪今年可以申請幼稚園~?


甘通常幾時可以攞form?
間間唔同, 一定要自己打電話去心儀kg問, 唔好聽人點, 好多人睇forum比人點最後miss 左報名日期

我想同個囡報 SC  ...


視乎小朋友大小, 能力及父母信心; 我大仔係細b, 報6間只有1間waiting; 細女大b, 報2間2間都收
你大仔報6間有5間都收左定係5間都唔收呀?
作者: do2    時間: 10-9-23 13:12

咁我囡囡,10月出世咪學校好難收,又一村學校會唔會唔收><好驚




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5