教育王國

標題: 2009 年10月bb. [打印本頁]

作者: supernikki    時間: 10-5-28 00:01     標題: 2009 年10月bb.

請問2009年10月bb. 幾時開始可以入表報N1??
作者: teresa_timothy    時間: 10-5-29 00:56

我囡囡係0810, 早你BB一年出世. 我都係上年 (09年) 9月左右入表, 2010年十月入學. 所以如果你想你BB 2011年足兩歲入學, 咁就一般O係今年九月入表. 當然有啲個別學校會要早兩年接受申請, 都有啲學校遲啲報名都得. 你不時留意心儀幼兒園既網頁, 遲啲佢地應該會POST 2011年入學既申請安排同埋表格. 我09年9月幫囡囡寄左三間, 之後今年年初再寄多三、四間, 都有得INTERVIEW. 不過你遇左我地十月出世既細B唔會咁早有得IN. 通常大B會O係十月IN, 細B就一月或者到歲半先至有得IN.

努力啊!




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5