教育王國
標題: MOS Think PN班 你地收到 offer letter 未 ? [打印本頁]
作者: 029892 時間: 10-4-27 18:42 標題: MOS Think PN班 你地收到 offer letter 未 ?
17/4 in完, 你地收到信知道收咗未 ? 知嘅上嚟報下料, 要 by幾時 register ?
作者: 029892 時間: 10-5-1 01:35
anyone received ?
作者: Mcdangi 時間: 10-5-7 12:58
有啦! am class, 細B 10/2008
Happy!!
作者: flyinwindhk 時間: 10-5-7 13:57
原帖由 Mcdangi 於 10-5-7 12:58 發表 
有啦! am class, 細B 10/2008
Happy!!
recieved it today??
i hope my bb will hv an offer!!
作者: Mcdangi 時間: 10-5-7 15:50
如果你收唔到就打電話去check下啦,佢地話老師interview嗰d已經寄出咗好耐。
我阿女係校長interview的,所以遲咗d收信。
作者: brrbaby2007 時間: 10-5-7 15:53
原帖由 Mcdangi 於 10-5-7 15:50 發表 
如果你收唔到就打電話去check下啦,佢地話老師interview嗰d已經寄出咗好耐。
我阿女係校長interview的,所以遲咗d收信。
MOS好好了,聽說Kln Tong Campus冇乜位俾細B了
作者: flyinwindhk 時間: 10-5-7 16:59
thanks Mandangi, i phoned to Ma On Shan but they said he is rjected, poor BB.
作者: petunia 時間: 10-5-7 18:44
收到信了。一如所料,rejected.....
老師問的問題,個女樣樣都識,但係當場就係唔做,唔回應,唔理個老師。
我個女就係咁,個個陌生人都要望足半個鐘先俾人掂,或者先夠膽開口講野。邊度會有幼稚園等足你半個鐘?
有乜計可以幫下我?
作者: nlilo 時間: 10-5-8 00:00
我想問你地點解會揀Think?我都收到信收左阿仔,不過我仲考虑緊讀唔讀。
nlilo
作者: 029892 時間: 10-5-10 02:31
interesting question, so how come you would apply this school
原帖由 nlilo 於 10-5-8 00:00 發表 
我想問你地點解會揀Think?我都收到信收左阿仔,不過我仲考虑緊讀唔讀。
nlilo
作者: 029892 時間: 10-5-10 02:34
congratulations ! can you share with us what questions did the teacher asked your child and how did he/she response ? would like to know some winning techiques, thankyou
原帖由 Mcdangi 於 10-5-7 12:58 發表 
有啦! am class, 細B 10/2008
Happy!!
作者: Mcdangi 時間: 10-5-10 11:13 標題: 回覆 1# 029892 的文章
我地係由校長面試的 (國際班),全英文對答。
阿B 歲半要玩圖案配對板,再按校長指示取正確圖案。
再唱英文兒歌,我阿女唱咗Head & Shoulders (十動作) 同 ABC song。
校長用手木偶同阿B傾偈,say HELLO, shake hand, blow a kiss 同 Bye bye。
之後同父母傾咗15mins 關於阿B嘅future education planning,同時觀察阿B 的表現,阿B表現好,靜靜地坐係度玩咗15mins 玩具。
阿B有咁好表現因為1歲已經開始上不同的English playgroup。
作者: Mcdangi 時間: 10-5-10 11:18
Dont be upset flyinwindhk
今日去註冊時我問staff,佢話其實細B好少offer, 一大半reject, 一半waiting list...
祝各位好運!
作者: brrbaby2007 時間: 10-5-10 14:17
原帖由 Mcdangi 於 10-5-10 11:13 發表 
我地係由校長面試的 (國際班),全英文對答。
阿B 歲半要玩圖案配對板,再按校長指示取正確圖案。
再唱英文兒歌,我阿女唱咗Head & Shoulders (十動作) 同 ABC song。
校長用手木偶同阿B傾偈,say HELLO, shake hand, blow a ...
唔關playgroup事,主要係你阿B叻叻,大部份小朋友都唔會對陌生人唱歌
作者: flyinwindhk 時間: 10-5-10 16:07
原帖由 Mcdangi 於 10-5-10 11:18 發表 
Dont be upset flyinwindhk
今日去註冊時我問staff,佢話其實細B好少offer, 一大半reject, 一半waiting list...
祝各位好運!
多謝你.
好沮喪, 今日收到九龍塘THINK的信, 阿仔又是WAITING.
寄左差不多十間,不是連見都無得見,就 大部份都是WAITING.
有時我想是咪十月唔太識說話的BB是會蝕D.....
那感覺如會考失敗一樣...唉.
九月又要再戰...
想起都怕
作者: brrbaby2007 時間: 10-5-10 16:11
原帖由 flyinwindhk 於 10-5-10 16:07 發表 
多謝你.
好沮喪, 今日收到九龍塘THINK的信, 阿仔又是WAITING.
寄左差不多十間,不是連見都無得見,就 大部份都是WAITING.
有時我想是咪十月唔太識說話的BB是會蝕D.....
那感覺如會考失敗一樣...唉.
九月又要再戰...
...
主要係Kln Tong Campus問題冇位俾細B了
作者: flyinwindhk 時間: 10-5-10 16:15
原帖由 brrbaby2007 於 10-5-10 16:11 發表 
主要係Kln Tong Campus問題冇位俾細B了
咁仲IN 細B??
作者: brrbaby2007 時間: 10-5-10 16:26
原帖由 flyinwindhk 於 10-5-10 16:15 發表 
咁仲IN 細B??
o甘都要d AM班覆左option 1-4點揀先知有幾多位剩
http://forum.edu-kingdom.com/viewthread.php?tid=2201005&extra=page%3D1
作者: jaycee_mami 時間: 10-5-10 16:36
原帖由 flyinwindhk 於 10-5-10 16:15 發表 
咁仲IN 細B??
我b係12月超細b, 返美孚分校, 上年4月in後都係排在waiting list, 初時都好失望. 不過開學後, 一定會有人退學/轉校, 會有少少位release番出黎俾細b. 我9月頭再second in多次, 9月中才收到信通知有位, 最後1月插班.
試左未必得, 但唔試就連一個機會都無埋.
作者: flyinwindhk 時間: 10-5-10 18:16
原帖由 jaycee_mami 於 10-5-10 16:36 發表 
我b係12月超細b, 返美孚分校, 上年4月in後都係排在waiting list, 初時都好失望. 不過開學後, 一定會有人退學/轉校, 會有少少位release番出黎俾細b. 我9月頭再second in多次, 9月中才收到信通知有位, 最後1月插班 ...
thanks, i hope so.
作者: bobowhmak 時間: 10-5-10 23:46
好開心呀:) ,我個女係2008年12月嘅超細B, 今日收到MOS THINK嘅OFFER!
我知THINK係間唔錯嘅幼稚園,想問吓各位媽媽,你哋會覺得THINK好定BOXHILL好?
作者: 029892 時間: 10-5-11 02:21
is am class or pm ??
原帖由 bobowhmak 於 10-5-10 23:46 發表 
好開心呀:) ,我個女係2008年12月嘅超細B, 今日收到MOS THINK嘅OFFER!
我知THINK係間唔錯嘅幼稚園,想問吓各位媽媽,你哋會覺得THINK好定BOXHILL好?
作者: bobowhmak 時間: 10-5-11 07:37
PM咋,但係我個女係個小小貓頭鷹,好夜瞓,所以PM班比較o岩佢... 應該TAKE個OFFER嗎?
作者: Mcdangi 時間: 10-5-11 10:54 標題: 回覆 3# bobowhmak 的文章
Hello bobowhmak,
Boxhill 都有收我個女,但我都係選咗Think。
之前有上Boxhill playgroup,有d老師好但有d好"一般"
,而且nursery playground 好細,重細過我間房haha,:;pppp: 小朋友無乜活動空間。學費好貴$4xxx
Think 兩文三語幾好啊,小一時多些選擇,Boxhill就只有International school 出路。
以上只是本人小小的意見,我相信你已經心中有數了
[ 本帖最後由 Mcdangi 於 10-5-11 10:56 編輯 ]
作者: bobowhmak 時間: 10-5-11 22:39
Hi Mcdangi,
其實我未諗點呀!鐘意THINK多活動,但又鐘意BOXHILL英文教學, 點揀? BOXHILL個PLAYGROUND咁細?上次去OPEN DAY太多人,無特別留意個PLAYGROUND。學費好似BOXHILL平小小,3690 X 11個月,THINK 就 3740 X 11個月,BOXHILL就冇書簿費,THINK就12XX。
你個女係PM OR AM 班?
原帖由 Mcdangi 於 10-5-11 10:54 發表 
Hello bobowhmak,
Boxhill 都有收我個女,但我都係選咗Think。
之前有上Boxhill playgroup,有d老師好但有d好"一般"
,而且nursery playground 好細,重細過我間房haha,:;pppp: 小朋友無乜活動空間。學費好貴 ...
作者: Mcdangi 時間: 10-5-12 10:02
Oh, 你最好問清楚Boxhill, 新學期好似會加學費到HK$4xxx 喎。 你可以打電話到Boxhill 安排一個school visit 再看清楚環境同課程
。
我阿女Think am class, 讀一個月會轉full day class。
原帖由 bobowhmak 於 10-5-11 22:39 發表 
Hi Mcdangi,
其實我未諗點呀!鐘意THINK多活動,但又鐘意BOXHILL英文教學, 點揀? BOXHILL個PLAYGROUND咁細?上次去OPEN DAY太多人,無特別留意個PLAYGROUND。學費好似BOXHILL平小小,3690 X 11個月,THINK 就 3740 X 11個月,BOXH ...
作者: tococoa 時間: 10-5-12 15:46
my bb is attending the playgroup in boxhill,, for me,, i dun like.. the teacher have no experience in teaching kids..... just my opinion... even they offer me space for my bb.. i rejected la
and the school is vvvvvvvvvvvvvvv small.
作者: maggie_chung 時間: 10-5-29 00:08
Hi all,
我囡囡都係17/4in果批細b, 最初都收到信waiting list, 但上星期學校打黎通知我安排到學位喇
大家唔好灰心呀, 仲有機會架...
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |