教育王國

標題: 申請P.2 transfer, 何時apply 最適合. [打印本頁]

作者: bbkh    時間: 10-2-26 12:47     標題: 申請P.2 transfer, 何時apply 最適合.

有過來人嗎? 請指教. tks
作者: 已刪除用戶    時間: 10-2-26 14:40

應該一般係4,5月, 可以打去心儀學校問
另外, 有學校可能會話唔收插班, 不過有心想試可以即管寄份PROFILE去, 我同事舊年都係咁而有得INTERVIEW




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5