教育王國
標題: 申請P.2 transfer, 何時apply 最適合. [打印本頁]
作者: bbkh 時間: 10-2-26 12:47 標題: 申請P.2 transfer, 何時apply 最適合.
有過來人嗎? 請指教. tks
作者: 已刪除用戶 時間: 10-2-26 14:40
應該一般係4,5月, 可以打去心儀學校問
另外, 有學校可能會話唔收插班, 不過有心想試可以即管寄份PROFILE去, 我同事舊年都係咁而有得INTERVIEW
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |