教育王國

標題: 升中證書問題 [打印本頁]

作者: hurtma    時間: 10-1-26 15:57     標題: 升中證書問題

想問升中自選交表格時!未要連同附上證書的,咁係咪只可交小六所得的證書?定係咩證書都交?(例如:中文百達通呢d證書係咪唔算,千祈唔好交呢、小一二時做班長的證書係咪唔算呢?)或者可否舉例仲有咩證書可呈交?謝謝各位解答!thanks!
作者: rogerchiu    時間: 10-1-26 16:04

我係跟中學既要求,佢只係要最近同最代表小朋友晚成績或比賽,佢分3樣,每樣5位。所以我小朋友文既都係近兩年校內外比賽D野。

不過家下唔係DEADLINE咩?
作者: Crabtree    時間: 10-1-26 16:05

應係小朋友在校外參加的大賽事的証書, 如校際比賽等.  另外一啲可以係畫畫, 書法等比賽証書亦可.


原帖由 hurtma 於 10-1-26 03:57 PM 發表
想問升中http://das.baby-kingdom.com/www/delivery/avw.php?zoneid=37&bannerid=77&cb=11224464&n=a136fd04自選交表格時!未要連同附上證書的,咁係咪只可交小六所得的證書?定係咩證書都交?(例如:中文百達通呢d證書係咪唔 ...

作者: hurtma    時間: 10-1-26 17:00

我個小朋友今年小五!想問定多d吖嘛 唔該哂!我聽過有d家長話有好多證書(成(踏)咁話)!想知係咪咩證書都可以交去嘅呢!就算好勁嘅學生都邊得嚟咁多證書呢!
原帖由 drogerchiu 於 10-1-26 16:04 發表
我係跟中學既要求,佢只係要最近同最代表小朋友晚成績或比賽,佢分3樣,每樣5位。所以我小朋友文既都係近兩年校內外比賽D野。

不過家下唔係DEADLINE咩? ...

作者: Skywan    時間: 10-1-26 18:48

我會睇下間中學要睇邊年的資料:
1. 如該校要求 P.4 - P6 的成績表, 咁我便把 P.4 - P6 的所有証書及奬狀

2. 如該校要求睇 P.5-P6成績表, 咁我會夾這兩年的証書及奬狀

原帖由 hurtma 於 10-1-26 15:57 發表
想問升中http://das.baby-kingdom.com/www/delivery/avw.php?zoneid=37&bannerid=77&cb=11224464&n=a136fd04自選交表格時!未要連同附上證書的,咁係咪只可交小六所得的證書?定係咩證書都交?(例如:中文百達通呢d證書係咪唔 ...

作者: sukkiu    時間: 10-1-26 20:01

我會睇學校要求執證書,我個囡有好多考章證書,有2X張,其實我覺得無用,我就打電話問收唔收,職員講可以帶來,我就帶.




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5