教育王國
標題: 請問九龍堂樂基Interview 用咩語言 ? [打印本頁]
作者: 豆豆B媽 時間: 09-12-2 15:44 標題: 請問九龍堂樂基Interview 用咩語言 ?
請問九龍堂樂基Interview 用咩語言 ?
我地報左International N1(playgroup)
作者: kelok 時間: 09-12-2 16:21
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 豆豆B媽 時間: 09-12-2 22:58
原帖由 kelok 於 09-12-2 16:21 發表 
睇你報左咩班, interview card 有寫
報左 international class - playgroup
咁係唔係即係全場英文interview?
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |