教育王國

標題: 請問九龍堂樂基Interview 用咩語言 ? [打印本頁]

作者: 豆豆B媽    時間: 09-12-2 15:44     標題: 請問九龍堂樂基Interview 用咩語言 ?

請問九龍堂樂基Interview 用咩語言 ?


我地報左International N1(playgroup)
作者: kelok    時間: 09-12-2 16:21

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 豆豆B媽    時間: 09-12-2 22:58

原帖由 kelok 於 09-12-2 16:21 發表

睇你報左咩班, interview card 有寫


報左 international class - playgroup
咁係唔係即係全場英文interview?




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5