教育王國

標題: 點分大細b呢?? [打印本頁]

作者: chelchel0126    時間: 09-12-2 13:58     標題: 點分大細b呢??

我家天天係0806,唔返n1,出年就報k1啦,其實點分大細仔呢??學校對呢樣野又有冇特別要求呢??
作者: 小曳人    時間: 09-12-2 14:15

六月係唔大唔細
一般9-12月係細b
早一年嘅年尾加當年年頭嗰d係大b
作者: siufo    時間: 09-12-2 14:21

一般幼稚園入學年齡要達兩歲八個月, 但有些幼稚園及小學要收足齡, 即開學時要足三歲, 所以大B有著數, 亦即是如果小朋友係一月至八月出世, 歸類大B, 九月以後出世, 為細B, 有d12月出世的細細B, 會比人遲一年去報學校, 亦即是由細細B變左做大大B
作者: chelchel0126    時間: 09-12-3 01:52

謝謝指教!!




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5