教育王國
標題: 將軍澳循道衛理幼稚園 - 2010年K1仔女請進 [打印本頁]
作者: ohmygosh 時間: 09-12-1 14:54 標題: 將軍澳循道衛理幼稚園 - 2010年K1仔女請進
有無家長同我一樣打算比個小朋友讀呢間幼稚園呢?
作者: ctlmama 時間: 09-12-1 15:00
我冇打算,因為有其他好過佢!
原帖由 ohmygosh 於 09-12-1 14:54 發表 
有無家長同我一樣打算比個小朋友讀呢間幼稚園呢?
作者: sidneychan 時間: 09-12-1 23:02
Which one?
原帖由 ctlmama 於 09-12-1 15:00 發表 
我冇打算,因為有其他好過佢!
作者: ctlmama 時間: 09-12-1 23:25
青衣商會將軍澳幼稚園 &啟思(匯景)囉!
好似口碑唔錯!
原帖由 sidneychan 於 09-12-1 23:02 發表 
Which one?
作者: ohmygosh 時間: 09-12-2 22:59
有無家長同我一樣打算比個小朋友讀呢間幼稚園呢?
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |