教育王國

標題: 將軍澳循道衛理幼稚園 - 2010年K1仔女請進 [打印本頁]

作者: ohmygosh    時間: 09-12-1 14:54     標題: 將軍澳循道衛理幼稚園 - 2010年K1仔女請進

有無家長同我一樣打算比個小朋友讀呢間幼稚園呢?
作者: ctlmama    時間: 09-12-1 15:00

我冇打算,因為有其他好過佢!

原帖由 ohmygosh 於 09-12-1 14:54 發表
有無家長同我一樣打算比個小朋友讀呢間幼稚園呢?

作者: sidneychan    時間: 09-12-1 23:02

Which one?
原帖由 ctlmama 於 09-12-1 15:00 發表
我冇打算,因為有其他好過佢!

作者: ctlmama    時間: 09-12-1 23:25

青衣商會將軍澳幼稚園 &啟思(匯景)囉!
好似口碑唔錯!

原帖由 sidneychan 於 09-12-1 23:02 發表
Which one?

作者: ohmygosh    時間: 09-12-2 22:59

有無家長同我一樣打算比個小朋友讀呢間幼稚園呢?




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5