教育王國
標題: 有冇人決定讀SN?? [打印本頁]
作者: Heiko 時間: 09-12-1 11:17 標題: 有冇人決定讀SN??
其實SN 好唔好呢?? 因為我之前放棄咗另外一間,SC 同LH 又Waiting list , KV 同KM 都唔大機會中,所以都會入SN 多架啦!!有冇MAMI 都會入SN呢??
作者: 妹妹豬媽媽 時間: 09-12-1 11:20
SN今年有幾人報名呀? Total 收幾人?
作者: LittleKiwi 時間: 09-12-1 11:25
我已經交左留位費如無意外都應該入SN, 雖然我都有其他offer, 不過SN 吸引之處就是小班教學(1:7點幾), 我是PM 班, 你呢? MISS CHAN 話4月份會有開放日, 請留意。
作者: LittleKiwi 時間: 09-12-1 11:26
我沒有去聽TALK, 不過有位SIS 話我知講座中提過SN今年收100-120人。原帖由 妹妹豬媽媽 於 09-12-1 11:20 發表 
SN今年有幾人報名呀? Total 收幾人?
作者: primrose_bb 時間: 09-12-1 12:19
原帖由 LittleKiwi 於 09-12-1 11:25 發表 
我已經交左留位費如無意外都應該入SN, 雖然我都有其他offer, 不過SN 吸引之處就是小班教學(1:7點幾), 我是PM 班, 你呢? MISS CHAN 話4月份會有開放日, 請留意。 ...
之前有媽咪講過今年因爲收生多左,所以個比例可能會高過1:7點幾,所以有d 15/16。不過上次去interview,阿女好中意間學校,老師同個校工都好nice,所以老公都幾中意。
作者: Heiko 時間: 09-12-1 12:23
原帖由 LittleKiwi 於 09-12-1 11:25 發表 
我已經交左留位費如無意外都應該入SN, 雖然我都有其他offer, 不過SN 吸引之處就是小班教學(1:7點幾), 我是PM 班, 你呢? MISS CHAN 話4月份會有開放日, 請留意。 ...
我係AM CLASS
作者: lion321 時間: 09-12-1 15:11
我係accept咗pm,依傢等緊soka result,如果 soka accept,都晤知讀邊間好?
作者: Mollymama 時間: 09-12-1 15:26
Sorry, what's SN?
作者: lion321 時間: 09-12-1 15:35
SN係金巴倫英文幼稚園呀!
作者: octopus481 時間: 09-12-1 15:45
might be, still consider if study in york or LH, but I like SN
原帖由 Heiko 於 09-12-1 11:17 發表 
其實SN 好唔好呢?? 因為我之前放棄咗另外一間,SC 同LH 又Waiting list , KV 同KM 都唔大機會中,所以都會入SN 多架啦!!有冇MAMI 都會入SN呢??
作者: Heiko 時間: 09-12-2 13:37
原帖由 octopus481 於 09-12-1 15:45 發表 
might be, still consider if study in york or LH, but I like SN
如果我係你我會CHOOSE LH !
作者: octopus481 時間: 09-12-2 14:11
the campus of LH accept my daughter is in tsing yi, we have joined the playgroup at there before, it is so small, and this is the reason why i prefer SN
原帖由 Heiko 於 09-12-2 13:37 發表 
如果我係你我會CHOOSE LH !
作者: Healthy_BB 時間: 09-12-2 14:11
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Healthy_BB 時間: 09-12-2 14:14
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: oct07-mama 時間: 09-12-2 14:20
係呀! 我地IN時,校長O係個 talk度講,話仲考慮會唔會開PM班,而家見到一班PM offers, 估計佢地係今年先新增o既... 以往,好似得K2同 K3先會係PM class.
作者: LittleKiwi 時間: 09-12-2 14:27
Healthy_BB, 請問你有沒有校巴資料? 因為我住附近可以叫姐姐帶囡囡返學, 不過我又想佢識多d同學仔! 
我見其他投訴校巴路線的都是住得遠, 所以對我應該沒有問題(校巴通常都先接住所較遠至近, 我應該會是尾站), 我最注重的還是學生的安全。原帖由 Healthy_BB 於 09-12-2 14:11 發表 
我都幫囝囝交左留位費, 佢係11月細囝, 如無意外都應該入SN, 因我老公非常preferred及好LIKE佢地既小班教學, 同埋interview嗰日teachers都好nice好patience, 我囝囝都收左SN(PM), 唔知會唔會同你囝/囡同班呢? 你有無 ...
作者: LittleKiwi 時間: 09-12-2 14:32
我在網頁上看k1都沒有pm 班的, 多謝你解答左我的疑慮。因為我見p3畢業升小的人數就只有4班, total 只有六十多人, 我就覺得十分奇怪, 為什麼今年會突然收100-120人, 現在已真相大白....原帖由 oct07-mama 於 09-12-2 14:20 發表 
係呀! 我地IN時,校長O係個 talk度講,話仲考慮會唔會開PM班,而家見到一班PM offers, 估計佢地係今年先新增o既... 以往,好似得K2同 K3先會係PM class.
作者: Heiko 時間: 09-12-2 15:13
原帖由 octopus481 於 09-12-2 14:11 發表 
the campus of LH accept my daughter is in tsing yi, we have joined the playgroup at there before, it is so small, and this is the reason why i prefer SN
Ye...我個女之前都有JOIN佢地PLAY GROUP ,但N1同K1 Interview都waiting,我都覺得學校係好細,但聽講LH d 成績唔錯,同埋好近我屋企,可惜唔收我個女!! 但SN我都好鐘意,所以如果冇更好choice , 有sn 我都好開心!!
作者: octopus481 時間: 09-12-2 15:30
我住青衣ga, 你有無apply york ah??????
YORK 都收了亞女, 我老公LIKE, 我唔LIKE, 最好是KV收了(無咩可能), 就可建決唔知讀邊間
原帖由 Heiko 於 09-12-2 15:13 發表 
Ye...我個女之前都有JOIN佢地PLAY GROUP ,但N1同K1 Interview都waiting,我都覺得學校係好細,但聽講LH d 成績唔錯,同埋好近我屋企,可惜唔收我個女!! 但SN我都好鐘意,所以如果冇更好choice , 有sn 我都好開心!! ...
作者: Heiko 時間: 09-12-2 15:51
原帖由 octopus481 於 09-12-2 15:30 發表 
我住青衣ga, 你有無apply york ah??????
YORK 都收了亞女, 我老公LIKE, 我唔LIKE, 最好是KV收了(無咩可能), 就可建決唔知讀邊間
係呀...我住青衣架,我冇報YORK呀...太貴! 不過之前ST johannes 都收咗,但冇去俾$ ,唔計sn ,只有kv同km 未知,仲有spk 未interview !
作者: lion321 時間: 09-12-2 15:51
我唔知k2,k3得下午班,我都係收咗pm,仲想話問吓可否轉am,就算轉到都冇用啦,返下am又要返pm未仲衰?
作者: octopus481 時間: 09-12-2 16:06
其實york 同 km 應該差唔多價, 我都等km,
我亞女都會in spk (我老公排了個半鐘交form, 真係好多人), 我出年都想俾亞女再試spk
原帖由 Heiko 於 09-12-2 15:51 發表 
係呀...我住青衣架,我冇報YORK呀...太貴! 不過之前ST johannes 都收咗,但冇去俾$ ,唔計sn ,只有kv同km 未知,仲有spk 未interview !
作者: Heiko 時間: 09-12-2 16:12
原帖由 octopus481 於 09-12-2 16:06 發表 
其實york 同 km 應該差唔多價, 我都等km,
我亞女都會in spk (我老公排了個半鐘交form, 真係好多人), 我出年都想俾亞女再試spk
因為york 仲有好多misc fee, 所以唔consider! 你個女係細b?? 我0個個9月,又唔大又唔細......最慘!
spk 都係try下,都知好難架啦!
作者: lion321 時間: 09-12-2 16:12
請問spk係邊間?
作者: Heiko 時間: 09-12-2 16:17
原帖由 lion321 於 09-12-2 16:12 發表 
請問spk係邊間?
ST Paul 's Kindergarten !
作者: octopus481 時間: 09-12-2 16:28
10月尾ah, spk 真係try ga ja, 我又唔係舊生, 又唔係教徒!!!!!!!!!
原帖由 Heiko 於 09-12-2 16:12 發表 
因為york 仲有好多misc fee, 所以唔consider! 你個女係細b?? 我0個個9月,又唔大又唔細......最慘!
spk 都係try下,都知好難架啦!
作者: Healthy_BB 時間: 09-12-2 18:36
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |