教育王國

標題: 請大家給點意見 [打印本頁]

作者: cafornia    時間: 09-11-19 12:36     標題: 請大家給點意見

我幫個仔申請咗報考三間幼稚園﹐分別是聖若望英文書院/德貞幼稚園/德信幼稚園﹐三間都收咗佢﹐我想問吓大家意見﹐那間比較好﹐學費不是問題﹐我只怕會選錯﹐就不太好啦!
作者: linglingng    時間: 09-11-19 14:06

我諗你要睇吓自己想要 D 麥先. 然後打去學校問吓. 我本身想小朋友學好英文. 所以我打咗去好多間學校問每一日有幾多時間係英文及國語.




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5