教育王國

標題: 培正中學要交學費嗎? [打印本頁]

作者: IRISSIX    時間: 09-11-19 11:44     標題: 培正中學要交學費嗎?

好似係政府律貼, 但又可以一條龍, 請問有無人清楚呀?
Thanks!
作者: ac917    時間: 09-11-19 11:57

聽聞將會轉直資!
有冇人有知道幾時?
作者: linglingng    時間: 09-11-19 11:58

問過話唔係一條龍喎. 夠竟係咪會轉呀. 轉咗咪要比貴 d 學費囉.
作者: yee79    時間: 09-11-19 12:12

係呀, 之前睇到其他topic 話我地今年既亞囝亞囡要由小學交學費交到中學...到時真係收左先再問清楚, 我估今年又幾千人爭果240個位...
作者: pullup    時間: 09-11-19 12:44

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: linglingng    時間: 09-11-19 13:41

剛剛再打去問係一條龍上小學, 中學係收80% 倒. 佢話佢地小學係私校.




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5