教育王國
標題: 民生 vs 根德園: 面試撞時間, 選擇哪間好? [打印本頁]
作者: Brooke 時間: 09-11-19 09:22 標題: 民生 vs 根德園: 面試撞時間, 選擇哪間好?
民生 vs 根德園: 面試撞時間, 選擇哪間好?
民生 3pm, 根德園3:15pm, 究竟去哪一間好呢?
有無可能早少少去民生試吓可否早些Interview, 然後遲到去根德園?
作者: fishmaruko 時間: 09-11-19 10:19
你係咪21/11 in根德園?
我以為根德園上星期已經In 完tim
如果你想入傳統名校, 就係根德園,不過我聽人講小朋友放學見到媽咪, 揮手和笑, 老師都話個小朋友, 叫佢唔好笑!!!
另外,我朋友去年in 民生, 佢話要等1個小時
[ 本帖最後由 fishmaruko 於 09-11-19 11:17 編輯 ]
作者: puika_shop 時間: 09-11-19 10:46
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: PotatoPig 時間: 09-11-19 11:17
我都係"民生" 同 "根德園"撞咗時間,仲要兩間都係in 2:00pm,如果我早d去in"根德園"唔知佢地俾唔俾呢?
作者: Big-Mouth 時間: 09-11-19 11:27
根德園應該唔可以早到早d interview, 但佢interview 大約15-20分鐘左右, 如根德早到15分鍾, interview 後飛Taxi 到民生,可能ok.
作者: mrscow 時間: 09-11-19 11:31
如果係細仔細女, 好似兩間都係唔收....不過KV係梗定唔收細仔細女.....我個朋友上星期去interview時d miss講的....(老師:就當今次取經驗
, miss最後補充, 可能有機會
)
我聽完都好氣憤
...明明唔收就唔好派form..浪費時間.....
如果係大仔大女, 我會選擇KV
作者: fishmaruko 時間: 09-11-19 14:20
但係根德園好似係分男女入,只可15分鐘前入學校
原帖由 PotatoPig 於 09-11-19 11:17 發表 
我都係"民生" 同 "根德園"撞咗時間,仲要兩間都係in 2:00pm,如果我早d去in"根德園"唔知佢地俾唔俾呢?
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |