教育王國
標題: 有冇人知創價面試流程同會問乜? [打印本頁]
作者: AdanKuk 時間: 09-11-18 13:43 標題: 有冇人知創價面試流程同會問乜?
我亞仔今個星期六IN 創價,有冇人知創價面試流程同會問乜? Thanks !
作者: princess_sumyin 時間: 09-11-18 17:02
我個女上年in過,內容大約如下
入到去有地方小朋友玩,可以warm up一下
同爸爸媽媽一齊入去,兩個老師分開問家長同小朋友,
問家長:
1.邊個照顧小朋友
2.你對小朋友有咩教學理念
3.點解選我地學校
問小朋友:
1.水果的名稱
2.顏色
3.姓名、幾多歲
4.爸爸媽媽在那裡
5.比書小朋友睇同埋玩具,觀察小朋友反應
唔知有冇記錯ga......希望幫到你啦
作者: roots 時間: 09-11-18 17:27
爸爸媽媽可以一齊入去?
作者: princess_sumyin 時間: 09-11-18 19:27
我上年可以
作者: Lqueenie 時間: 09-11-18 22:25
我都係今個星期六 in, 打去問過, 爸爸媽媽可以一齊入去
原帖由 roots 於 09-11-18 17:27 發表 
爸爸媽媽可以一齊入去?
作者: AdanKuk 時間: 09-11-19 13:25
Thank you MAMA
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |