教育王國

標題: 有冇人知創價面試流程同會問乜? [打印本頁]

作者: AdanKuk    時間: 09-11-18 13:43     標題: 有冇人知創價面試流程同會問乜?

我亞仔今個星期六IN 創價,有冇人知創價面試流程同會問乜?  Thanks !
作者: princess_sumyin    時間: 09-11-18 17:02

我個女上年in過,內容大約如下
入到去有地方小朋友玩,可以warm up一下
同爸爸媽媽一齊入去,兩個老師分開問家長同小朋友,

問家長:
1.邊個照顧小朋友 
2.你對小朋友有咩教學理念 
3.點解選我地學校

問小朋友:
1.水果的名稱
2.顏色
3.姓名、幾多歲
4.爸爸媽媽在那裡
5.比書小朋友睇同埋玩具,觀察小朋友反應

唔知有冇記錯ga......希望幫到你啦
作者: roots    時間: 09-11-18 17:27

爸爸媽媽可以一齊入去?
作者: princess_sumyin    時間: 09-11-18 19:27

我上年可以
作者: Lqueenie    時間: 09-11-18 22:25

我都係今個星期六 in, 打去問過, 爸爸媽媽可以一齊入去

原帖由 roots 於 09-11-18 17:27 發表
爸爸媽媽可以一齊入去?

作者: AdanKuk    時間: 09-11-19 13:25

Thank you MAMA




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5