教育王國

標題: 面試一問 [打印本頁]

作者: mouse09    時間: 09-11-4 00:11     標題: 面試一問

如面試時被問及1,對學校期望?2,點解擇佢間學校?應該點答最好!麻煩幫幫手.:)




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5