教育王國

標題: 急: 祟真 vs 迦南 [打印本頁]

作者: davywm    時間: 09-11-3 00:55     標題: 急: 祟真 vs 迦南

祟真收左哥哥讀pm (prefer am), 迦南就收左哥哥讀全日, 唔知點揀?
祟真好似好好, 但我想哥哥讀am再參加課外活動,around4:00pm先放學, 但宜家只係收左pm!!!
迦南就收左全日班, 一來學費貴, 二來又無咩comment, 唔知好唔好?
為左公公婆婆著想, 所以希望兩兄弟可以返全日, 但放棄祟真揀迦南值唔值, 會唔會影響阿仔第日o既前途?祟真3nov deadline交留位費喇!
有無人知迦南(窩打老道)好唔好?
作者: EggEgg08    時間: 09-11-3 10:02

I will choose 祟真...祟真英文環境好好...而且一條龍..(if you are talking about the one in Shamshuipo)
作者: 爸爸超人    時間: 09-11-3 12:28

今年亞仔轉K3學校時, 都遇到同樣決擇, 首先 IN崇真, 再報迦南(九龍塘窩打老道), 崇真收左, 但迦南因為中左豬流感,要改期IN(係唔知幾時),因此我選擇了崇真(因為插班生要在deadline前交學費及校服書簿費), 現在讀了幾個月, 都好適應, 每天有外籍老師教英文, 每星期有幾天有操流利國語的國內老師教普通話, 課程緊密, 絕不俾以前的全日制幼兒園差, 學的內容更充實, 而且, 如果你想佢返多d時間, 可以參加學校的課外興趣班, 又平又正, 返下午班可以早上10點幾就返學(因為計理要搭校車), 同返全日都差不多, 只係午餐要自備, 星期六仲有英語加油站, 免費參加, 校內生報名仲可以包埋校車免費, 我都有俾亞仔參加星期六的活動, 而且好似其他網友回應, 如果想讀一條龍, 讀崇幼報崇小的機會大好多, 至少都買定個升小一保障,
但話雖如此, 當初我報迦南, 都係因為公司同事極力推薦, 因他的兩個仔都在此畢業, 話說他們去考直資/私立小學時,學校叫佢地畫吓公仔, 就收左,因為係出名門, 亦可能他們都是smart kid吧, 他們考到 觀塘聖若x英文小學
所以, 你都要考慮將來的升學因素, 就我而言, 如果小一派彩不理想, 我都會俾亞仔讀崇真, 因為兩文三語的優越環境下, 點都好過屋村小學,
作者: davywm    時間: 09-11-4 14:39     標題: 回覆 1# 爸爸超人 的文章

THANKS! 爸爸超人
最終, 我同c6為左公公婆婆著想都係放棄左崇真.




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5