教育王國

標題: 有冇人知頌安幼兒學校好唔好 [打印本頁]

作者: cherryfamily    時間: 09-11-2 11:16     標題: 有冇人知頌安幼兒學校好唔好

我個女之前係返幼稚園既,但因我要返工所以同佢報左呢間頌安幼兒返全日既學校讀,但係又好担心怕呢間唔係咁好,因怕佢唔同幼稚園個啲學習,又担心個女唔識應

[ 本帖最後由 cherryfamily 於 09-11-2 11:18 編輯 ]




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5