教育王國
標題:
有冇人知頌安幼兒學校好唔好
[打印本頁]
作者:
cherryfamily
時間:
09-11-2 11:16
標題:
有冇人知頌安幼兒學校好唔好
我個女之前係返幼稚園既,但因我要返工所以同佢報左呢間頌安幼兒返全日既學校讀,但係又好担心怕呢間唔係咁好,因怕佢唔同幼稚園個啲學習,又担心個女唔識應
[
本帖最後由 cherryfamily 於 09-11-2 11:18 編輯
]
歡迎光臨 教育王國 (/)
Powered by Discuz! X1.5