教育王國

標題: 九龍塘啟思及青衣啟思邊間好??? [打印本頁]

作者: ABC-Family    時間: 09-10-31 02:12     標題: 九龍塘啟思及青衣啟思邊間好???

囡囡分別收到九龍塘啟思(PM)和青衣啟思(AM)取錄通知信, 其實讀邊一間好?兩間都要坐校車, 你哋會點揀?
作者: ABC-Family    時間: 09-10-31 23:06

有冇人可以俾到意見?
作者: ABC-Family    時間: 09-11-1 22:42

push...push...push...
作者: ABC-Family    時間: 09-11-4 12:30

push...push...push...




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5