教育王國
標題: 九龍塘啟思及青衣啟思邊間好??? [打印本頁]
作者: ABC-Family 時間: 09-10-31 02:12 標題: 九龍塘啟思及青衣啟思邊間好???
囡囡分別收到九龍塘啟思(PM)和青衣啟思(AM)取錄通知信, 其實讀邊一間好?兩間都要坐校車, 你哋會點揀?
作者: ABC-Family 時間: 09-10-31 23:06
有冇人可以俾到意見?
作者: ABC-Family 時間: 09-11-1 22:42
push...push...push...
作者: ABC-Family 時間: 09-11-4 12:30
push...push...push...
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |