教育王國

標題: 請問名校畢業又如何? [打印本頁]

作者: grDaddy    時間: 09-10-28 23:21     標題: 請問名校畢業又如何?

如果係名校畢業, 隨了虛榮外, 還有什麼實利?

希望有人可以給我一些真實例子.
作者: mcheung1    時間: 09-10-28 23:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: grDaddy    時間: 09-10-29 00:04

唔好意思, 其實我想問的是小學名校或中學名校.

我都經歷過沒有名牌外國大學學位而不能進入一些大公司的情況.

但名小學又有什麼用處?
聽講都係靠父母的支援才有好成績, 學校教的並唔多, 唔知係咪真,請多多指教.
名小學會否只是一個包服?
作者: smartcar    時間: 09-10-29 00:10

I think the famous university counts more.  However, there are respective old boys groups in an organization and there is  advantage in career path.  Moreover, boss tends to have preceptions, whether good or bad, on graduates on different school.  It is exhaustive but holds a lot of true.  I am father in late 30 and I have experienced and saw a lot of this unfair practices happened.

Only boss or businessman having their own enterprises would not fall into this game as they hire people working for them.
作者: velma    時間: 09-10-29 00:18

可能宜家社會風氣唔好啦, d 細路好易學壞, 佢地喺學校成七八個鐘, 見同學多過見屋企人, 朋輩對佢地影響好大, 因為所謂名校, 家庭背景比例上係比較好同緊張小朋友, 小朋友學壞機會係會微d, 即係我小朋友群埋嗰d 同學仔, 都會比較乖, 反而佢畢業出嚟做d 咩, 入唔入到大公司,  i don't care, 搵到份收入高嘅工, 唔代表有人格
作者: mcheung1    時間: 09-10-29 00:21

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wootaitai    時間: 09-10-29 00:51

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: panbaby    時間: 09-10-29 02:25     標題: 回覆 1# wootaitai 的文章

好處有:

利: 1 容易上好中學, 升中時兩個所有成績, 課外活動, 操行不相伯仲的, 你是中學校長, 你會選名校的或是非名校?
     2 名校的同學平均比較乖
      3 出來工作, 見你的原來是師兄師姐, 很多行業, 越專業的高層的越多名校生, 事實上, 勝負可能便只是這麼少少...
     4 讀書風氣較好.


名:  名校生就是一張cv , 由小學開始寫, 跟你一世.

如你說是劍橋, 講的人有快感, 聽的人目瞪口呆, 連態度也變, 說話又怕你笑. 事實上, 有時聽有錢人或明星講自己是拔xx 或 瑪xx 畢業時, 雖然都一把年紀, 語氣依然滿足.  因為讀名校便是能力代表呀.  

作為父母的, 為子女起跑, 她們不懂開始, 我們不偷跑, 也不想落後...

[ 本帖最後由 panbaby 於 09-10-29 02:34 編輯 ]
作者: ixzp    時間: 09-10-29 07:52

絕對贊同!
原帖由 panbaby 於 09-10-29 02:25 發表
好處有:

利: 1 容易上好中學, 升中時兩個所有成績, 課外活動, 操行不相伯仲的, 你是中學校長, 你會選名校的或是非名校?
     2 名校的同學平均比較乖
      3 出來工作, 見你的原來是師兄師姐, 很多行業, 越專業的 ...

作者: dleelm    時間: 09-10-29 10:12

讀名校的好處, 人脈關係廣, 將來工作有好大幫助, 因為好多名校家長都係高官/醫生/專業人士, 唔多唔少都有一些好處.
好似我同事個女, 佢讀dgs, 有次要做一個小手術, 因佢同學爸爸是政府醫生, 可以立即安排時間比佢做, 如果唔係識人, 應該都要等幾個月先輪到佢.
作者: judy    時間: 09-10-29 10:20

原帖由 grDaddy 於 09-10-29 00:04 發表
唔好意思, 其實我想問的是小學名校或中學名校.
我都經歷過沒有名牌外國大學學位而不能進入一些大公司的情況.
但名小學又有什麼用處?
聽講都係靠父母的支援才有好成績, 學校教的並唔多, 唔知係咪真,請多多指教.
名 ...


心靈雞湯:

1. 個人歷史的一部分,就像依家之BT,佢貴為特首,但今時今日,仍有大把人將他未能考入大學之事掛在嘴邊。

2. 係香港社會,每個人之成就,運氣和冒險精神佔好大成數,反而中小學讀咪學校,成為醒唔醒之標記。所以的大人大姐,有的成40多歲,事業有成,仍喜歡講中小學事跡,以示威威。

3. 國內地方大,他鄉過舊知特別興奮。香港地方小,中小學就成了港人之鄉愿。在工作地方,遇到中小學校友特別興奮。如是名校,更會大大聲講俾周圍的同事聽。別說校友,以我為例,我的孩子和某某同事是校友,也會令我和某某同事有親熱感。

不過要注意一點,讀咪小學、中學,將來威唔威,由將來那中小學成續好壞决定。例如,今天拔附威威,要好醒才入到,但將來如果变成無名之輩,做為校友也會蒙羞。所以,所入学校是不是名校,能否令人威威,係睇將來,而不是睇現在。這是一個未知數,放鬆啲!

[ 本帖最後由 judy 於 09-10-29 10:23 編輯 ]
作者: pollyang    時間: 09-10-29 11:02     標題: 回覆 3# grDaddy 的文章

名校用處就一定有,各位家長舉了好例子.

至於包服!!!!!  呢樣就睇父母自己心態, 家長可以放鬆啲, 就好啲!!
不過大部份家長都會加左壓力比自己, 跟住壓力就會到小朋友度!!
作者: Rick18li    時間: 09-10-29 11:12

Firstly, I think the so-call 名校 must have something that make them famous, mostly because of their academic results. So I think we should not think 名校 is just a sign. They do have their way of nuturing the kids.
作者: JT803    時間: 09-10-29 11:31

原帖由 velma 於 09-10-29 00:18 發表
可能宜家社會風氣唔好啦, d 細路好易學壞, 佢地喺學校成七八個鐘, 見同學多過見屋企人, 朋輩對佢地影響好大, 因為所謂名校, 家庭背景比例上係比較好同緊張小朋友, 小朋友學壞機會係會微d, 即係我小朋友群埋嗰d 同學 ...



好同意你的意見...
作者: ratafan    時間: 09-10-29 13:17

famous primary schools do not equate to good jobs as nobody would write the name of the primary schools in the CV, or seldom secondary schools. So as long as the kids could get into university, it's fine. Whether you get a good job after graduation is a combination of academic results at universities, interpersonal skills, appearance (which is proven to be very important in fact) and luck.  Thereafter, it more relies on the individual's job performance and credibility at work.
作者: bobbbby    時間: 09-10-29 14:29

原帖由 grDaddy 於 09-10-28 23:21 發表
如果係名校畢業, 隨了虛榮外, 還有什麼實利?

希望有人可以給我一些真實例子.


真實例子

1. 一群名校中五學生,會考後穿著便服在尖沙咀閒逛,
被警察截查身份證,當知道各人所讀學校後,態度由“少許呼喝”變成 “關切問候”,“考成點呀?”“辛唔辛苦?”最後還加一句“比心機呀!”

2. 畢業後,身邊同學有會計師、各科專科醫生、律師/大律師、建築師、高級警務人員...需要專業意見時,可以隨時找到一些忠肯意見,由於不收費,沒有利益衝突,聽取意見時不用有太多利益考慮。

3. 一名名校畢業生,本身家境普通,但有一名出身富裕的同學,出資過百萬元跟他合作開公司,幾年後公司結業,投資金額全部用完...但無捐二人友情,因為富裕同學完全不當一回事。
作者: lola2008    時間: 09-10-29 14:35

當年我响獅子銀行做(已經好多年前),都做咗 6、7 年,每年我嗰 department 都會請暑期工,我做嘅 Department 都好大,亦分幾個divisions,我哋每年約有四個暑期工咁上下,但好奇怪,幾年落嚟,清一色都係讀名校嘅,St. Paul, Maryknoll, Marymount 最多,其次係聖心,張祝珊,可能銀行多數請女仔,之後轉去外資行,又係請名校畢業生做trainee,冇辦法,名校生嘅暑期工係銀行/ corporate firm 度做,但普通學校嘅暑期工可能係賣二手書/salesman ,咁名校生份CV 當然格外耀眼,揾工真係易D架。
作者: rachncurtsmom    時間: 09-10-29 14:51

原帖由 dleelm 於 09-10-29 10:12 發表
讀名校的好處, 人脈關係廣, 將來工作有好大幫助, 因為好多名校家長都係高官/醫生/專業人士, 唔多唔少都有一些好處.
好似我同事個女, 佢讀dgs, 有次要做一個小手術, 因佢同學爸爸是政府醫生, 可以立即安排時間比佢做 ...


我都同意dleelm的說法,讀名校的確人脈關係廣D,成日都聽到人講邊個邊個都係呢間學校出嚟個喎。

雖然我自己不會選擇名校,但我完全明白其他選名校家長的心態。我有個朋友做醫生的,他當年在劍橋醫科畢業,之後有一次遇到另一個也是劍橋醫科畢業較為年輕的醫生,那個年輕醫生同我朋友講「我都係劍橋出嚟架,你邊間中學架﹖」 駛唔駛呀﹖
作者: dad1234    時間: 09-10-29 15:14

原帖由 rachncurtsmom 於 09-10-29 14:51 發表


我都同意dleelm的說法,讀名校的確人脈關係廣D,成日都聽到人講邊個邊個都係呢間學校出嚟個喎。

雖然我自己不會選擇名校,但我完全明白其他選名校家長的心態。我有個朋友做醫生的,他當年在劍橋醫科畢業,之後有一次遇到另 ...


可能人地想知會唔會係中學校友.
作者: rachncurtsmom    時間: 09-10-29 15:20

原帖由 dad1234 於 09-10-29 15:14 發表


可能人地想知會唔會係中學校友.


無錯,年輕醫生係想知我朋友是否同一間名牌中學的出品,我忘記了說年輕醫生有講他是某間名牌中學畢業的。
作者: ladykin    時間: 09-10-29 15:23

我就唔一定要個仔讀名校, 但我都幫佢報咗兩間, 一間出名d, 一間冇咁出名.

報既原因, 主要係有直屬/聯系中學. 宜家幫佢揾小學都叫做面試睇佢本質同彩數, 第二時升中就係睇小學成續, 如果小學唔得, 第二時升中時派咗去間 band 3 就死得啦. 我自己都成日問自己以前點解唔讀好 d , 宜家做嘢咁受氣, 樣樣都好似唔及人咁. 我想佢個底打得好d, 第二時條路好行d, d 係我現時可以幫到佢既, 至於之後係點, 就真係睇佢自己啦.

至於人脈廣, 亦係一個主因, 最貼身既例子係, 我老爺之前有病, 係糖尿加腎病, 我老公讀書唔叻, 但佢大佬就係spcc + hku 畢業, 所有同學都係尊業人士, 一出事就揾到朋友幫手, 安排佢入政府醫院洗腎, 唔洗輪, 我老公就覺得咩都幫唔到手覺得自己好冇用. 我記得我問我老公, 諗唔諗住幫個仔報直資或私校, 佢當時一口答我 ", 點都要比佢試吓".

但我覺得考名校都係以平常心, 考到就算佢同間學校有緣, 唔得咪讀政府學校lor, 香港哋唔會冇書讀. 我同仔仔講, 如果考唔到都唔緊要, 如果比心機讀, 間間學校都係好學校, 所以佢一d 都冇唔開心


[ 本帖最後由 ladykin 於 09-10-29 15:24 編輯 ]
作者: sunnygirl    時間: 09-10-29 16:36

其實名校畢業都有佢既包服,我做過一間公司有一個engineer係九龍某男名校畢業,但係佢做野真係唔多掂,於是乎每次俾老細照肺老細都會加句:枉你係xx畢業既!
作者: lin624    時間: 09-10-29 17:06

其實我真的不覺得有討論的必要...
每個人的想法不一樣
如果..我很有錢...家世又好..小孩不用做都可以吃三輩子
那麼 我想孩子唸不唸書.根本無所胃..只要長大了到國外溜一圈..回港發展都還是很好...

今天 香港的制度是這樣..
那就去考呀..人人都考的.為什麼我不考.
考到了再說...跟那間學校是否名牌無關
像我們這種普通人家..那種名校不是妳說想進就進的..都要靠自己.靠小孩
但是 我相信
普通人家如果考到了坊間所說的名牌小學
(如果錢不是問題的情況下)
很少真的有人不去唸的..>但我都有朋友考到名校堅持不去讀..而選擇官津學校..

所以 討論名校對孩子好處??
根本沒有意義

講真...好處多的不得了
但壞處也多

不過就算唸官津學校 好處也是很多..當然壞處可能也都有
但這跟名不名校真的無關耶




原帖由 grDaddy 於 09-10-28 23:21 發表
如果係名校畢業, 隨了虛榮外, 還有什麼實利?

希望有人可以給我一些真實例子.

[ 本帖最後由 lin624 於 09-10-29 17:08 編輯 ]
作者: Chole    時間: 09-10-29 17:13

有能力讀、讀得又開心嘅 (我見過好多小朋友真係好叻,又enjoy competition,讀名校唔一定痛苦ga),咁名校畢業條路應該易行d,因為大公司都鍾意請,人脈廣d,師兄師姐又會照顧多d。

讀唔上嘅,逼都冇用,仲冇埋快樂童年,傷害親子關係,因材施教最緊要!

不過我都見過世界名牌大學畢業,高智低能,對住佢地真難頂!
作者: ladykin    時間: 09-10-29 17:16

原帖由 lin624 於 09-10-29 17:06 發表
普通人家如果考到了坊間所說的名牌小學
(如果錢不是問題的情況下)
很少真的有人不去唸的..>但我都有朋友考到名校堅持不去讀..而選擇官津學校..


咁點解要去考呢  
作者: charlottechan    時間: 09-10-29 17:19

讀名校學習氣氛濃厚, 又有自信.對學校有歸屬感
我個女問我讀邊間小學, 我答我個間係屋村小學, 10幾年前已經柝咗.所以我對我的小學冇感情.
作者: gogoweb    時間: 09-10-29 20:06

客觀地睇, 大家當然明白到入咗名校, 唔一定代表叻. 入讀非名校既, 近年亦出咗一大堆狀元. 但係名氣啲樣嘢, 始終有佢既價值.

就等於去買個袋, 一個"LB"同一個"意大利名牌袋(不過唔多人識既), 大家都係賣1萬元, 如無對個別款式特別鐘愛的話, 大多數都會揀LB啦!

著重名牌既例子, 比比皆是! 買樓買名牌屋苑, 買股票都買隻多啲往績既, 連坐飛機都揀間穩陣啲啦! 啲個就係市場價值!

[ 本帖最後由 gogoweb 於 09-10-29 20:47 編輯 ]
作者: vv518vv    時間: 09-10-29 20:52

我先生係畢業於名校.佢話基本上個個出路都好好唔係醫生就係律師...大部份都係專業人士....最差果兩個都只係打政府工. 所以名校始終有保証既
作者: davidmimi    時間: 09-10-29 22:16

如果免費請你食一餐,咁你想去五星級大酒店定係街邊大排檔呢??名校同村校都係免費,有得搏名校點解唔搏呀??

每間學校,不論名校定村校,都有人讀得叻,有人讀得差,有人讀得開心,亦有讀得唔開心.
作者: puzzledmama    時間: 09-10-30 00:06

I think whether one should choose famous school is very obvoius. I have the observations: if one graduated from a famous school, he will certainly opt for a famous school for his kid. If he is just a graduate of an average school, he will tend to advise everybody that there is no need to squeeze into a famous school and emphasized that many famous school gradautes are actually not outstanding.....
There is no right or wrong, just a matter of preference and attitude.
作者: tracytang    時間: 09-10-30 01:00

同意學習氣氛同環境會濃厚d.

原帖由 charlottechan 於 09-10-29 17:19 發表
讀名校學習氣氛濃厚, 又有自信.對學校有歸屬感
我個女問我讀邊間小學, 我答我個間係屋村小學, 10幾年前已經柝咗.所以我對我的小學冇感情.

作者: davidmimi    時間: 09-10-30 11:16

原帖由 bobbbby 於 09-10-29 14:29 發表
1. 一群名校中五學生,會考後穿著便服在尖沙咀閒逛,
被警察截查身份證,當知道各人所讀學校後,態度由“少許呼喝”變成 “關切問候”,“考成點呀?”“辛唔辛苦?”最後還加一句“比心機呀!”

2. 畢業後,身邊同學有會計師、各科專科醫生、律師/大律師、建築師、高級警務人員...需要專業意見時,可以隨時找到一些忠肯意見,由於不收費,沒有利益衝突,聽取意見時不用有太多利益考慮。

3. 一名名校畢業生,本身家境普通,但有一名出身富裕的同學,出資過百萬元跟他合作開公司,幾年後公司結業,投資金額全部用完...但無捐二人友情,因為富裕同學完全不當一回事。


你的例子很真實很好呀,幫你加多1個例子:

4. 很多父母都不容許仔女在中學時拍拖,認識一位媽咪,女兒樣子漂亮,在band 1男女校讀f3,是學校出名的校花,而父母當然看緊這個女兒,一般男孩都難以埋身.

最近從她媽咪口中,知道她女兒拍拖,追問下,原來是個男仔係名校讀f5,係聯校活動認識女兒,佢話個男仔完全唔似其他狂蜂浪蝶閃閃縮縮,打電話來,有禮的講:aunti你好,我想找XXX(女孩).咁我梗係問長問短,你係咩人?係邊度讀書?係邊度識我個女....佢好有自信咁回答所有問題,結果借下書,幫下亞女補習,兩個便名正言順拍拖了.

我問媽咪係咪因為對方讀"名校",所以先俾個女同佢拍拖,佢話"名校"不是全部原因,但"名校"真係令我減低戒心,而她覺得個男仔的自信心,是來至自己出身"名校".
作者: BabyISC    時間: 09-10-30 11:59

Study in a famous school is only the outcome. Many people forget the reason why those kids can enter famous school, but my children cannot.

In terms of go to work, they got good networks, they can enter big firm easily just like “uncle學下野

The situation is just like rich people can by Hermes easily, just like we are spending 10 dollars. But some people needs to save several for the cheapest Gucci.

]
作者: jamesbond007    時間: 09-10-30 16:19

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: flostangraphy    時間: 09-10-30 16:43

豬頭骨, 普通師奶都得啦!
名校師奶, 成舊豬頭比過你就差唔多!!!

原帖由 jamesbond007 於 30/10/2009 16:19 發表
見到一些'畢'錯的'著數論'與名校扯上關係.....

其實'著數論'是家庭教育,不需入名校也會學到的.
'著數論'也可以用得十分廣泛, 例如到市場買豬肉,可以撘多舊豬頭骨等等...... ...

作者: 猴子爸    時間: 09-10-30 17:02

通常谈论business school,特别是MBA时,都会讲到名牌MBA其中一个最大分别就是人脉,对以后就业或创业都有很大的帮助。但把这个概念伸延到小一选校,就有点夸张。当然,表面来说,是同一道理,也是现实,但要落实这个着数,一定要从小到大,一直跟有能力给你着数者保持关系。搞关系这东西,是一门艺术。
作者: flostangraphy    時間: 09-10-30 17:08

原來重可以追到校花....
早知我都讀名校啦!!!!


原帖由 davidmimi 於 30/10/2009 11:16 發表


你的例子很真實很好呀,幫你加多1個例子:

4. 很多父母都不容許仔女在中學時拍拖,認識一位媽咪,女兒樣子漂亮,在band 1男女校讀f3,是學校出名的校花,而父母當然看緊這個女兒,一般男孩都難以埋身.

最近從她媽咪口中, ...

作者: ziyi    時間: 09-10-30 17:16

我們都是死會啦,不要再想無謂的,替你囝囝/我囡囡想下就好.好彩你妻子看不懂,否則罰你
但我的是囡囡,始終做女孩的父親會心臟壓力大一些


原帖由 flostangraphy 於 09-10-30 17:08 發表
原來重可以追到校花....
早知我都讀名校啦!!!!

作者: flostangraphy    時間: 09-10-30 17:25

"始終做女孩的父親會心臟壓力大一些".
所以d囡囡通常都錫老豆多d!!!


原帖由 ziyi 於 30/10/2009 17:16 發表
我們都是死會啦,不要再想無謂的,替你囝囝/我囡囡想下就好.好彩你妻子看不懂,否則罰你
但我的是囡囡,始終做女孩的父親會心臟壓力大一些


...

作者: wootaitai    時間: 09-10-30 17:28

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ziyi    時間: 09-10-30 17:44

that I'm agree, it so handsome and agree with my wife.
But I know he have 2 son, that 追到2校花

原帖由 wootaitai 於 09-10-30 17:28 發表
BTW your son is very handsome!
Am sure he can 追到校花...

作者: bobbbby    時間: 09-10-30 17:55

讀MBA才認識的同學,大家的友情都主要建基於利益關係,小學或中學的同學,友情比較純真,小朋友要維繫友情,並不是用"利益"去衡量,可能是足球隊友,可能是樂隊成員...今時今日要聯繫舊同學亦不難,加入舊生會,再加上電郵/Facebook/互聯網,已經可以跟一大班舊同學聯絡上,當然大部份時間都只是"話當年",但是有需要時就會有人幫得上忙

原帖由 猴子爸 於 09-10-30 17:02 發表
通常谈论business school,特别是MBA时,都会讲到名牌MBA其中一个最大分别就是人脉,对以后就业或创业都有很大的帮助。但把这个概念伸延到小一选校,就有点夸张。当然,表面来说,是同一道理,也是现实,但要落实这个着数,一定要从小 ...

作者: 猴子爸    時間: 09-10-30 18:02

利益关系。。。也不尽然,但同意你的说法,在小学或中学,甚至大学时建立的友情,都比较纯些,跟同事就差很远。


原帖由 bobbbby 於 09-10-30 17:55 發表
讀MBA才認識的同學,大家的友情都主要建基於利益關係,小學或中學的同學,友情比較純真,小朋友要維繫友情,並不是用"利益"去衡量,可能是足球隊友,可能是樂隊成員...今時今日要聯繫舊同學亦不難,加入舊生會,再加上電郵/Facebook/互聯網, ...

作者: flostangraphy    時間: 09-10-30 18:32

agree!

原帖由 bobbbby 於 30/10/2009 17:55 發表
讀MBA才認識的同學,大家的友情都主要建基於利益關係,小學或中學的同學,友情比較純真,小朋友要維繫友情,並不是用"利益"去衡量,可能是足球隊友,可能是樂隊成員...今時今日要聯繫舊同學亦不難,加入舊生會,再加上電郵/Facebook/互聯網, ...

作者: flostangraphy    時間: 09-10-30 18:35

thank you very much wootaitai, ziyi and ziyi wife!!!
by the way, 始終做靚仔的父親心臟壓力也不少...


原帖由 ziyi 於 30/10/2009 17:44 發表
that I'm agree, it so handsome and agree with my wife.
But I know he have 2 son, that 追到2校花


作者: DiamondHill    時間: 09-10-31 18:55

人脈關係對出來工作都有莫大好處, 呢個事實, 辜勿論是現實及膚淺, "出外靠朋友"這句話我相信唔會有人話錯.  讀名校就是認識將來不同網絡既人.  當然還有從小建立既友誼只有時間既累積, 才能擁有.  (我不是說平民化的學校不能, 但是機會率大點).
作者: Kanba    時間: 09-11-1 16:43

名校似乎同質素頗成正比,否則那裡來那麼多專業人士、高層名流等來照應同學、校友呢?

但講到底,將來如何還是主要看學生自己。將相本無種,男兒當自強。女兒一樣。
作者: youma    時間: 09-11-1 23:33

原帖由 ratafan 於 09-10-29 13:17 發表
famous primary schools do not equate to good jobs as nobody would write the name of the primary schools in the CV, or seldom secondary schools. So as long as the kids could get into university, it's f ...


Usually the job applicants who graduated from famous secondary schools write down their seconsary schools in the CVs. But those from average schools usually do not do so.

作者: grDaddy    時間: 09-11-2 00:08

原帖由 youma 於 09-11-1 23:33 發表


Usually the job applicants who graduated from famous secondary schools write down their seconsary schools in the CVs. But those from average schools usually do not do so.


I think it will be good to quote the famous secondary schools only if one have a degree from a famous university as well.

Otherwise, it may not have much advantage to do so.  I am afraid that some employers may even regard this as a disadvantage.

[ 本帖最後由 grDaddy 於 09-11-2 00:27 編輯 ]
作者: youma    時間: 09-11-2 00:32

原帖由 grDaddy 於 09-11-2 00:08 發表


I think it will be good to quote the famous secondary schools only if one have a degree from a famous university as well.


Quoting the first degree university in CV is almost a must. But if one graduated from an average university, it would be a top-up credit by quoting the secondary school if it is a famous one. This advantage is more apparent if the job is a sales or relationship oriented.

In case the interviewer or the prospective boss also graduated from the same school, then it may be a bonus.
作者: littlefaith    時間: 09-11-2 00:44

原帖由 grDaddy 於 09-11-2 00:08 發表


I think it will be good to quote the famous secondary schools only if one have a degree from a famous university as well.

Otherwise, it may not have much advantage to do so.  I am afraid that some  ...


讀HKU時曾聽過有師兄講過,若搵工時盡可能唔好寫自己乜嘢中學畢業,佢哋quote咗一個例子:曾有一個師兄搵某BIG 6時(廿多年前仲有BIG 6嘅年代)填自己係DBS畢業,點知in佢嗰個ic係LS畢業,跟住成場interview都俾個ic寸同埋諸多留難,最後當然係唔請。

當然,呢個都係個別例子。
作者: jamesbond007    時間: 09-11-2 13:38     標題: 回覆 46# DiamondHill 的文章

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: grDaddy    時間: 09-11-2 14:44

原帖由 davidmimi 於 09-10-30 11:16 發表


你的例子很真實很好呀,幫你加多1個例子:

4. 很多父母都不容許仔女在中學時拍拖,認識一位媽咪,女兒樣子漂亮,在band 1男女校讀f3,是學校出名的校花,而父母當然看緊這個女兒,一般男孩都難以埋身.

最近從她媽咪口中, ...


然則讀名校亦有利中學時期拍拖, 那麼名校應該不適合那些不喜歡中學生拍拖的家長了.




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5