教育王國

標題: 救恩小學真係好低調!!! [打印本頁]

作者: mcheung1    時間: 09-10-27 02:34     標題: 救恩小學真係好低調!!!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jaycee_mami    時間: 09-10-27 07:56

一般只會留意狀元所讀的中學, 好少追溯至小學和幼稚園, 因為中學階段的影響先至最大.  

佢中學係st paul co-ed, no wonder!
作者: boying    時間: 09-10-27 10:24

高調? 等匯基書院 ....




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5