教育王國
標題: 救恩小學真係好低調!!! [打印本頁]
作者: mcheung1 時間: 09-10-27 02:34 標題: 救恩小學真係好低調!!!
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jaycee_mami 時間: 09-10-27 07:56
一般只會留意狀元所讀的中學, 好少追溯至小學和幼稚園, 因為中學階段的影響先至最大.
佢中學係st paul co-ed, no wonder!
作者: boying 時間: 09-10-27 10:24
高調? 等匯基書院
....
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |