| ‧2010/2011年度入學申請 全日/半日幼兒班(K.1) 2歲8個月入學 <幼兒必須於2007年12月31日前出生> 截止報名日期 : 2009年10月30日 全日幼兒小組班(N.1) 2歲入學 <幼兒必須於2008年9月31日前出生> 截止報名日期:2010年2月20日 |
原帖由 AnnieMak 於 09-10-27 17:22 發表
我都想幫囡囡報讀呀! 但係囡囡2008年9月底出生,要幾時先開始報名呢? 佢係細B 喎! 面試難嗎?多人報讀嗎? 有沒有媬母車接送往油尖旺區呢?我住奧運站的
| 歡迎光臨 教育王國 (/) | Powered by Discuz! X1.5 |