教育王國

標題: 九龍靈糧堂interview [打印本頁]

作者: EggEgg08    時間: 09-10-26 00:43     標題: 九龍靈糧堂interview

今日收到信通知interview....有冇媽咪都收到呀??
作者: yymouse313    時間: 09-10-26 17:19     標題: 回覆 1# EggEgg08 的文章

我報NAM TIN同DAIMOND HILL,唔知幾時有,你報邊間呀
作者: Tamama118    時間: 09-10-26 23:10

我報左N1,仲未收到IN的消息
作者: rowenahui    時間: 09-10-27 13:05

原帖由 yymouse313 於 09-10-26 17:19 發表
我報NAM TIN同DAIMOND HILL,唔知幾時有,你報邊間呀


九龍靈糧堂 在九龍城嘉林邊道,

絶無分校, 同 lamtin and diamond hill 那個派別是不同的
作者: dada_mama    時間: 09-10-27 15:39

係唔係收到K1的interview通知呀?

好似N1差好遠才截止啊...

‧2010/2011年度入學申請
全日/半日幼兒班(K.1) 2歲8個月入學
<幼兒必須於2007年12月31日前出生>
截止報名日期 : 2009年10月30日

全日幼兒小組班(N.1) 2歲入學
<幼兒必須於2008年9月31日前出生>
截止報名日期:2010年2月20日

作者: AnnieMak    時間: 09-10-27 17:22     標題: 回覆 5# EggEgg08 的文章

我都想幫囡囡報讀呀! 但係囡囡2008年9月底出生,要幾時先開始報名呢? 佢係細B 喎! 面試難嗎?多人報讀嗎? 有沒有媬母車接送往油尖旺區呢?我住奧運站的
作者: EggEgg08    時間: 09-10-27 18:32

我係報N1的...是N1 interview呀.
作者: AnnieMak    時間: 09-10-29 16:48     標題: 回覆 1# EggEgg08 的文章

我都係想報N1, 你報左名未呀?幾時可以取報名表,幾時面試呢?
作者: 豆豆B媽    時間: 09-10-29 17:09

DIAMOND HILL 有N班咩?
作者: EggEgg08    時間: 09-10-29 18:53

Yes, 我9月時入form (報九龍城嘉林邊道N1)....收到信11月6日 interview...
作者: sumi5354    時間: 09-10-31 11:17

原帖由 AnnieMak 於 09-10-27 17:22 發表
我都想幫囡囡報讀呀! 但係囡囡2008年9月底出生,要幾時先開始報名呢? 佢係細B 喎! 面試難嗎?多人報讀嗎? 有沒有媬母車接送往油尖旺區呢?我住奧運站的


hi ,我個仔都係9月頭BB,我十月頭已經報左呢間,但我上星期打去問幾時有得in,佢話無咁快wor,下年2月左右先開始in,所以無咁快會收到信,等我下星期打去問下先。
我都係住奧運架,不過唔知有無校巴可到,因為我無諗住要搭,所以無問到,但70號van仔可到架^^希望幫到你啦...
作者: AnnieMak    時間: 09-11-2 11:09     標題: 回覆 1# sumi5354 的文章

點樣報名?是否打電話報名還是要親自往交表報名呢?報名是否要帶BB?我BB 女九月尾出生的, 你打算幾時比仔仔返學? 我們大家都是奧運站住,點解你會選這間幼兒園?為何不考慮保護兒童會中銀幼兒園呢?靈量堂好D 嗎?為何? 你是Full time ma mi ? 可以自己接送嗎? 我想知有沒有校車到達奧運區呢?多少錢?
作者: DoubleOs    時間: 09-11-2 12:52

我都係6號in呀,有無人知點in呀?

原帖由 EggEgg08 於 09-10-29 18:53 發表
Yes, 我9月時入form (報九龍城嘉林邊道N1)....收到信11月6日 interview...





歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5