教育王國

標題: 如果第一round得咗..... [打印本頁]

作者: ppat    時間: 09-10-25 18:05     標題: 如果第一round得咗.....

咁之前註冊咗既私校, 仲可唔何以keep住個學位? 諗清楚先最後作決定呢?
作者: ziyi    時間: 09-10-25 19:26

私校當然可以,但直資有不可以啦


原帖由 ppat 於 09-10-25 18:05 發表
咁之前註冊咗既私校, 仲可唔何以keep住個學位? 諗清楚先最後作決定呢?





歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5