教育王國
標題: 如果第一round得咗..... [打印本頁]
作者: ppat 時間: 09-10-25 18:05 標題: 如果第一round得咗.....
咁之前註冊咗既私校, 仲可唔何以keep住個學位? 諗清楚先最後作決定呢?
作者: ziyi 時間: 09-10-25 19:26
私校當然可以,但直資有不可以啦
原帖由 ppat 於 09-10-25 18:05 發表 
咁之前註冊咗既私校, 仲可唔何以keep住個學位? 諗清楚先最後作決定呢?
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |